چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار

ch 223343

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار برای طبیعت و جنگل که می تواند بهترین گزینه برای سفرهای آخر هفته شما همراه با خانواده به شمار بیاید . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از صد در صد پلی استر می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار و همچنین نفوذ آب از خود نشان داده است و می توانید با خیالی راحت از این چادر در مسافرت ها و کمپینگ های خود استفاده کنید و از بارش برف و باران در امان باشید . همچنین به علت فنری بودن این چادر ، راه اندازی آن نیز به راحتی هرچه تمام تر امکان پذیر می باشد و می توانید در کمتر از چند ثانیه کمپینگ خود را برپا کنید . در طرفین این محصول برای تهویه ی هر چه بهتر هوا پنجره هایی نیز تعبیه شده است که فضای داخلی چادر را به بهترین شکل برای شما فراهم می آورد . یکی از ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر های مسافرتی باید به آن توجه شود وزن محصول می باشد ، این چادر مسافرتی فنری وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم دارد و به وسیله ی بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی در مسافت های طولانی می باشد . چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار در رنگبندی زیبا و با کیفیت فوق العاده در فروشگاه اینترنتی اینتکس intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار از سری چادر های مسافرتی زیبا و خوش رنگ می باشد که جز محصولات تولید داخل می باشد که با توجه به کیفیت بالای ساخت از محبوبیت زیادی برخوردار شده است . چادر های مسافرتی همان گونه که از اسم آن ها پیداست مناسب برای سفر و کمپ های تفریحی بسیار کاربرد دارند ، چرا که وزن و حجم کمی را اشغال می کنند و به راحتی ثابل حمل هستند . علاوه بر آن می تواند محیطی آرام و دلنشنین را برای افراد به ارمغان بیاورد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی مد نظر خود کنید .

طراحی و ارگونومی ساخت

این چادر مسافرتی با طرح های زیبایی که دارد باعث شده مشتریان نگاه متفاوتی به آن داشته باشند . این مدل به شکل مستطیلی سخته شده است  . در این مدل یک درب بزرگ در قسمت جلویی آن برای رفت و امد قرار گرفته است و دو پنجره به حلالی شکل در دو طرف آن قرار گرفته است . پنجره ها علاوه بر اینکه میدان دید وسیع تری به افراد می دهد ، می تواند به خوبی عمل تهویه ی هوا را انجام دهد . درب و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند و دارای یک پرده ی توری که با اسم پشه بند نام برده می شود ، می باشد که می تواند به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کند .

چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار

 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه ی شمعی پلی استر تولید شده است . پلی استر یکی از مقاوم ترین پارچه ها برای ساخت چادر های مسافرتی می باشد چرا که ضد آب و ضد اشعه می باشد و می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی کارایی خوبی از خود نشان دهد . این جنس پوسیده نمی شود و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد . در همین راستا نیز بسیاری از تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی از این جنس در تولیدات خود استفاده می کتتد تا در نهایت محصولی با کیفیت و مرغوب را به دست مصرف کننده برسانند و موجب رضایت آن ها شود . جنس ستون ها و پایه های آن نیز از فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس یکی از مواد مقاوم در برابر ضربه و فشار است که خاصیت فنری داشته و علاوه بر این ویژگی ها بسیار سبک است . 

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی در اندازه های ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر ، و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که به راحتی می تواند 10 نفر را درون خود جای دهد ، همچنین 5 نفر می توانند به صورت دراز کش و بدون احساس  کمبود فضا  از آن استفاده کنند . وزن کلی این چادر نیز به 6 کیلوگرم می رسد و با توجه به ابعاد بزرگ چادر از وزن بسیار کمی برخوردار است ، علت آن نیز پایه های فایبرگلاسی و سبک چادر می باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار آسان است و در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود . علت آن هم این است که خاصیت اتوماتیک و فنری دارد . بنابراین دیگر نیاز نیست به صورت دستی میله ها و ستون ها را سر هم کرده و چادر را برپا کنید . با رعایت چندین نکته ی ساده و پیش پا افتاده در حفظ و نگهداری چادر مسافرتی خود کوشا باشید . بنابراین بهتر است محل مناسبی برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و سعی کنید سطحی هموار ، به دور از سنگ ریزه و یا خار و خاشاک را انتخاب کنید و چادر را در آن جا بر پا کنید . وسایل گرمایشی و داغ را به بدنه نزدیک نکنید و یا با ابزاز و اشیاء تیز و برنده به آن ضربه نزنید چرا که امکان آسیب دیدگی وجود خواهد داشت .

جمع بندی

با مطالبی که در متن فوق در رابطه با چادر های مسافرتی گفته شد به کاربردی بودن این محصولات پی بردیم و دیدیم که به دلیل حجم و وزن کمی که دارد حمل آن راحت بوده و در سفر های دور یا نزدیک می توان از وجود آن ها بهره مند شد تا محیطی ارام و دلنشین را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. در همین راستا با درخواست زیاد مشتریان ، شرکت intex که از پیش اقدام به فروش چادر مسافرتی کرده بود ، چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار که از تولیدات با کیفیت داخلی می باشد را نیز به دسته بندی چادر های مسافرتی خود افزود تا شما عزیزان این محصول بی نظیر را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری ایرانی طرح دار از سری چادر های مسافرتی کمپینگ بسیار زیبا و شیک است که با طراحی ظاهری خاصی که دارد می تواند استتار خوبی نیز در جنگل و یا بیابان باشد . این چادر برای استفاده 10 نفره و گروهی طراحی شده است که می تواند فضای ایده آلی را برای نشستن 10 نفر و خوابیدن 5 نفر فراهم کند .

قیمت چادر مسافرتی فنری ایرانی به دلیل تولیدات آن در داخل کشور و استفاده از مواد اولیه ارزان تر و عدم پرداخت واردات و گمرکی ، بسیار ارزان تر از مدل های خارجی می باشد . لذا فروشگاه تهران اینتکس نیز با فروش بدون واسطه خود سعی کرده است تا قیمت تمامی چادر های مسافرتی خود را ارزان تر به فروش برساند . 

ویژگی های چادر مسافرتی فنری

در بخش توضیحات و در قسمت طراحی و آرگونومی ساخت نسبت به نوع سازه این محصول که به صورت فنری ساخته شده است ، مطلع شدید . این طراحی دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که از مهم ترین آن ها می توان به راه اندازی اتوماتیک و بسیار سریع آن اشاره کرد . شما می توانید به سرعت این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این چادر به دلیل طراحی ظاهری خود استتار بسیار خوبی را به خصوص در جنگل دارد .

بنابراین اگر زیاد به سفر های ماجراجویی و پیاده به جنگل ها می روید ، این چادر گزینه خوبی برای شما خواهد بود . البته ابعاد بزرگ آن این چادر را مناسب برای استفاده گروهی کرده است و استفاده فردی از آن توصیه نمی شود . انعطاف پذیری این چادر به واسطه طراحی فنری آن بالا بوده و وارد شدن ضربه و برخورد ها با چادر به آن آسیبی وارد نمی کند .

دوام و استحکام چادر فنری

ممکن است برخی از خریداران با توجه به ایرانی بودن چادر مسافرتی از دوام و استحکام این چادر مطلع نباشند ، اما تولید کنندگان داخلی ، چادر های مسافرتی جدیدی را به مانند چادر مسافرتی فنری ایارنی طرح دار تولید کرده اند که از نظر دوام و استحکام به مانند مدل های خارجی می باشند و دوام و استحکام مطلوب و قابل قبولی را دارند .

جنسی که برای تولید این چادر استفاده شده است ، در اغلب مدل های خارجی معروف نیز استفاده شده است . بنابراین قیمت پایین این محصولات بیانگر ضعف و دوام پایین آن ها نیست . این چادر در برابر تمامی شرایط جوی مقاوم بوده و سرما ، رطوبت ، خشکی هوا ، نور آفتاب و ... به آن آسیبی وارد نمی کند . 

آیا چادر مسافرتی فنری ایرانی برای کوهنوردی مناسب است ؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از خریداران و دوست داران چادر فنری ایرانی ایجاد شود این است که آیا چادر مسافرتی فنری ایرانی برای کوهنوردی مناسب است ؟ پادر مسافرتی فنری فوق به دو دلیل مناسب برای کوهنوردی به خصوص کوهنوردی انفرادی و استفاده در ارتفاعات بالا نمی باشد . یکی از دلایل داشتن وزن نسبتا سنگین آن می باشد که در صورت کوهنوردی ، کوهنورد ممکن است خسته شود و از ادامه راه باز بماند .

عمدتا برای کوهنوردی بایستی از چادر های یک نفره و دو نفره که وزن پایینی دارند استفاده شود . از سوی دیگر با توجه به سازه فنری که این چادر دارد ، حجم بسته بندی آن نسبتا بالا بوده و ممکن است با کمبود جا مواجه شوید . لذا حمل این چادر تنها و توسط یک نفر جایز بوده و حمل کوله پشتی به همراه این چادر مسافرتی می تواند مشکلاتی را در مسیر به وجود آورد . اما اگر قصد رفتن به دامنه کوه دارید و همچنین با وسیله نقلیه خود به سفر می روید می توانید از این چادر استفاده کنید .

چگونه چادر مسافرتی را در برابر باد محکم کنیم ؟

چادر های مسافرتی به دلیل اینکه وزن سبکی داشته و داخل آن نیز هوا وجود دارد ، ممکن است با ورزش باد ، چادر تکان بخورد . اما شما می توانید با ترفند هایی چادر مسافرتی خود را در برابر باد محکم کنید . اغلب چادر های مسافرتی از 4 گوشه خود ، گیره هایی دارند که می توانید با بستن گیره ها با طناب به یک تکه سنگ و حتی با استفاده از میخ و یا چوب گیره ها را به زمین متصل کرده و از بلند شدن و برخواستن چادر از زمین جلوگیری کنید .

بهتر است که از داخل در چهار گوشه چادر سنگ هایی تقریبا بزرگ قرار دهید . قرار دادن لوازم همراه نیز می تواند چادر را محکم تر کند . سعی کنید چادر خود را در معرض باد و فضای باز قرار ندهید . راه اندازی چادر در کناره های کوه و در بغل تکه سنگ های بزرگ می تواند از وزش باد بکاهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...