چادر مسافرتی فنری جدید 10 نفره

75777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی از نوع فنری از چادر های مسافرتی ساخته شده از جنس پارچه شمعی بوده که قابلیت ضد آب بودن را به ارمغان می آورد. این محصول قابل استفاده در مسافرت های مختلف بوده و تا 5 نفر ار به صورت دراز کش در درون خود جای می دهد. چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی دو رنگ یکی از بزرگترین چادرهای مسافرتی ایرانی بوده که ساخته شده از ارگونومی فنری می باشد. محصولی که بدنه ای از جنس پارچه ابریشمی با روکش برزنتی داشته و از مقاومت بالایی در برابر آب بهره می برد و به اصطلاح یک چادر ضد آب را به ارمغان می آورد. این محصول همانند مدل های هم نوع خود از سه پنجره با توری پشه گیر بهره مند بوده و دارای یک در ورودی بزرگ می باشد. این چادر قابل استفاده در مسافرت های مختلفی مانند کوهستان و مکان های گرم می باشد.

 نوع اتوماتیک
 ابعاد : طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادرهای مسافرتی فنری از محصولات ایرانی می باشند که بسیاری از افراد این چادرها را به چادر های خارجی ترجیح می دهند . دلالیل اینکه این چادر ها اینقدر پرطرفدار هستند را در ادامه توضیح خواهیم داد . چادر مسافرتی 10 نفره محصولی می باشد که به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت 

در قسمت روبرویی این چادر درب ورودی بزرگی وجود دارد که در قسمت زیرین پوشش در یک لایه تور اضافه شده است که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند . در سه قسمت دیگر این چادر نیز سه عدد پنجره وجود دارد که برای آنها نیز توری جداگانه تعبیه شده است . ارگونومی ساخت این چادر از داخل به صورت مربعی بوده و به سمت بالا به صورت استوانه ای می باشد . دلیل استفاده از این طراحی این است که گرما کمتر از چادر خارج می شود و در فصول سرد و هوای سرد می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی 10 نفره به صورت پارچه شمعی برزنتی می باشد که به کمک استفاده از برزنت ، تحمل چادر در برابر سرما و رطوبت و همچنین گرمای شدید دو چندان شده است . همچنین الیاف مستحکم این چادر موجب این شده است تا در مقابل ضربه ی شدید به بدنه نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد . پایه های استفاده شده در قسمت های کناری این محصول نیز از آلومینیوم فنری می باشد که بسیار مستحکم می باشد و با خم شدن تغییر شکل نداده و شکسته نمی شوند . 

ابعاد و ظرفیت

طول و عرض این چادر مربعی شکل 270 سانتی متر بوده و دارای 190 سانتی متر ارتفاع می باشد که به کمک این ابعاد می توان در آن به راحتی ایستاد . البته این ابعاد بزرگ موجب این نمی شود که نتوان از آن در فضاهای کوچک استفاده نمود . زیرا در تولید این چادر از تمامی فضای آن استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت این چادر نیز 10 نفره به صورت نشسته و 5 نفر به صورت درازکش می باشد که البته با کمی مدیریت فضا ، افراد بیشتری نیز می توانند از آن استفاده کنند . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از این چادر ها می بایست از پاره شدن بدنه ی آن ها جلوگیری نمود زیرا در این صورت حشره ها و یا حتی سرما و گرما به داخل چادر نفوذ می کنند . البته در چادر های فنری می بایست از شکسته شدن فنر ها نیز مراقبت نمود تا چادر شکل کلی خود را از دست ندهد . راه اندازی این چادر نیز مهارت خاصی نمی خواهد و به صورت اتوماتیک باز می شود و شما می بایست گوشه های چادر را بکشید تا چادر شکل بگیرد . جمع کردن این منحصول نیز در کمتر از 30 ثانیه صورت می گیرد . 

جمع بندی

چادر های فنری محصولاتی ایده آل برای مسافرت های کوتاه مدت و با آب و هواهای مرطوب و خنک می باشد که به کمک وزن کم و قیمت بسیار مناسب به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...