چادر مسافرتی فنری جدید 6 نفره ارزان

75775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو رنگ در ظرفیت 6 نفره از سری چادر های ایرانی فنری بوده که از رنگبندی بسیار مناسبی بهره می برد. این چادر ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که قابلیت ضد آب بودن را به ارمغان می آورد. این چادر قابلیت جا دادن 3 نفر را به صورت درازکش دارد. چادر مسافرتی 6 نفره فنری ایرانی یکی از جدیدترین چادر های فنری ساخت ایران بوده که از کیفیت بسیار مناسبی بهره می برد. این چادر ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که ویژگی ضد آب بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. محصولی که از سه پنجره با پشه گیر بر روی خود بهره برده و دارای یک در ورودی بزرگ می باشد. یکی از مزیت های این چادر نصب آن در مدت زمان 20 ثانیه می باشد.

 نوع اتوماتیک
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری جدید 6 نفره

چادر مسافرتی فنری 6 نفره از سری چادر های مسافرتی تولید شده در ایران بوده که برای انواع سفر های معمولی و تفریحی استفاده می شود. این چادر همانند دیگر مدل های شبیه خود از طراحی و روش راه اندازی مشابه بهره برده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. چادر های سفری که از مهمترین وسیله های سفر محسوب شده در انواع مختلفی تولید شده اند که این مدل از ساده ترین و ارزان ترین آنها می باشد. از این رو می تواند برای بر طرف کردن نیاز های عادی سفر های ما گزینه مناسبی باشد. در ادامه برای آشنایی و راهنمای خرید این کالا به توضیحات آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی چادر 6 نفره فنری به صورت مربعی بوده که از سقف شیبدار بهره مند است تا زمان بارش باران و وزش باد مشکلی را برای مصرف کننده به وجود نیاورد. در واقع شیبدار بودن چادر های مسافرتی نوعی مزیت برای آنها محسوب شده که در برابر اتفاقات طبیعی که در فضای باز رخ داده مقاوم باشند. اما سه پنجره در یک اندازه و همچنین یک درب بزرگ برای این کالا در نظر گرفته شده که هر کدام از پشه بند مخصوص با زیپ سرخود بهره مند می باشند. این پشه بند از ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری کرده و توسط زیپ مخصوص خود قابلیت باز و بسته شدن را دارد. علاوه بر این یک روکش نیز از جنس بدنه اصلی برای آن تعبیه شده تا از ورود گرد و غبار و نور آفتاب جلوگیری لازم را داشته باشد. این روکش ها نیز از زیپ سرخود برای باز و بسته شدن برخوردار هستند. روش راه اندازی این چادر از نوع فنری بوده که توسط فریم های تعبیه شده در داخل بدنه چادر انجام می شود. در قسمت نحوه راه اندازی توضیحات بیشتری در رابط نصب این کالا خواهیم داد...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر مسافرتی 6 نفره فنری برابر (طول: 230 سانتی متر ، عرض: 230 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که قادر است تا 6 نفر را به صورت نشسته و 3 الی 4 نفر را نیز به صورت خوابیده در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هر چقدر به سمت سقف آن حرکت کنیم این ابعاد به دلیل طراحی شیبدار چادر کمتر خواهد شد. اما ارتفاع این محصول به اندازه ای بوده که راحت در درون آن ایستاد. این وزن و جنس بدنه چادر در نهایت وزنی معادل 4 کیلوگرم برای این کالا به همراه داشته که وزنی بسیار مناسب و قابل قبول برای چنین چادری خواهد بود. علاوه بر این ویژگی ها داشتن یک ساک حمل نیز جا به جایی این کالا را بیش از پیش آسوده تر کرده است. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر مسافرتی 6 نفره از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی برای استفاده در فضای مختلف بهره مند است. این بدنه از انعطاف خوبی برای جمع و باز شدن برخوردار بوده و در برابر حرارت و نور آفتاب به خوبی مقاومت خواهد کرد. البته در صورت قرار گرفتن در زیر بارش عادی باران نیز تا حدودی توات مقاومت خواهد داشت. این بدنه اجازه ورود گرد و غبار را در خود نداده و تا حدودی توان ثابت نگه داشتن دما را در خود خواهد داشت. اما جنس فریم ها نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس بوده که این فریم ها علاوه بر مقاوم بودن در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب از انعطاف بالایی نیز برخوردارند. این انعطاف بالا به دلیل راحتی راه اندازی و جمع کردن بدنه اصلی می باشد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 6 نفره بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از ساک حمل خود خارج کرده و در محلی مناسب و مطمئن نصب کنید. نصب آن اینگونه بوده که باید فریم ها را از هم باز کنید تا این چادر شکل کامل را به خود بگیرد. این کار در چند صانیه صورت می گیرد. برای جمع نمودن نیز کافیست طبق حالت بسته بودن خود فریم ها را در هم فشار داده و سپس بدنه اصلی را در آن جمع کنیم و در انتها در ساک حمل خود قرار دهیم. دقت کنید که جمع کردن این چادر باید به صورت گرد انجام شود تا به فریم های آن آسیب جدی وارد نشود. گرچه فریم های این چادر مقاومت بالایی در برابر فشار های عادی خواهند داشت.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره ایرانی در نوع فنری از پر فروش ترین چادر های مسافرتی ایرانی بوده که علاوه بر داشتن کیفیت لازم از وزن و حجم استانداردی برای حمل آسوده در هر سفری بهره می برد. چادری که می تواند برای استفاده در هر گونه سفر عادی و تفریحی گزینه مناسبی باشد. این کالا با ضمانت توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...