چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی

ch 223351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی دو رنگ بزرگ از سری محصولات با کیفیت عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازرا شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر دارای رویه ای از جنس پلی استر می با شد که در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم بوده و از همین رو می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . در طرفین این محصول از پنجره هایی که دارای پشه بند می باشد استفاده شده است که علاوه بر تهویه ی هوای  داخلی چادر از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری می کند که یکی از ویژگی های خوب این چادر مسافرتی به حساب می آید . وزن تقریبی این چادر ۶ کیلوگرم می باشد که با توجه به بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد و می توانید از آن در سفرهای خود نیز استفاده کرده و روز زیبایی را در طبیعت به همراه خانواده سپری کنید . چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی دو رنگ بزرگ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید .

چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی دو رنگ بزرگ از سری دیگر چادر های مسافرتی تولید داخل می باشد که در ابعاد بزرگی تولید شده است . این چادر می تواند به راحتی ده نفر را درون خود جای دهد و محیطی آرام و دلچسبی را برای آنان فراهم آورد . طراحی و ساخت بدنه ی آن بسیار زیبا و مقاوم بوده و به دلیل حجم و وزن بسیار کمی که دارد به راحتی می توان آن را حمل کرده و در طول سفر از آن بهره مند شد . در این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر محصول ویژگی های مختلف آن را بیان کنیم تا شما عزیزان با اطلاعاتی کامل و کافی از این محصول اقدام به خرید چادر مسافرتی مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی بزرگ در رنگ های مختلفی تولید و ساخته شده اند ، اما محصول مد نظر به رنگ زرشکی با سقف آبی طراحی شده است و شکل هندسی مربعی دارد ، چرا که طول اضلاع آن مساوی است . جنس بدنه ی با کیفیت آن به بهترین شکل به هم دوخته شده است و با آب بندی کامل آن هیچ روزنه ای برای ورود رطوبت و سرما به داخل وجود نخواهد داشت . این مدل دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی می باشد که به منظور رفت و آمد افراد به داخل چادر طراحی شده است ، همچنین در هر ضلع آن پنجره هایی تعبیه شده است که میدان دید را وسیع تر کرده است . همچنین این پنجره ها کمک خوبی به روند تهویه ی هوا می کند . درب ها و پنجره ها دارای یک لایه ی توری می باشند که به عنوان پشه بند یاد می شود و می تواند به بهترین شکل از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کند . همچنین این محصول دارای هواکش داخلی می باشد . 

چادر مسافرتی ده نفره ایرانی

 

جنس بدنه

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب چادر های مسافرتی جنس بدنه ی آن هاست . جنس بدنه ی این چادر از پارچه ی شمعی پلی استر می باشد که ضد آب و ضد اشعه بوده و می تواند در برابر شرایط مختلف و بد جوی کارایی لازم را داشته باشد . اغلب تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی به دلیل قابلیت های زیاد پلی استر ، از آن در تولیدات خود استفاده می کنند تا در نهایت محصولی با کیفیت و مرغوب را به دست مشتری برسانند و موجب جلب رضایت آنان شوند . جنس پایه ها و فریم این چادر نیز از فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین مواد ها در برابر ضربه می باشد و می تواند فشار زیادی را متحمل شود . علاوه بر این ویژگی های وزن بسیار کمی دارد و موجب شده تا وزن کلی محصول به مراتب کاهش یابد.

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی (طول : 280 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 160سانتی متر ) می باشد که در اندازه های بزرگ و استانداردی برای قرار گیری ده نفر طراحی شده است . این چادر به نسبت دیگر چادر های موجود از ابعاد بسیار بزرگ تری ساخته شده است و برای مصارف خانوادگی و به صورت اکیپی بسیار مناسب تر است . با توجه به اندازه ی بزرگ آن شش تا هشت نفر نیز می توانند به صورت دراز کش و بدون احساس کمی محیط در آن به بهترین شکل جای گیرند و لحظات آرام و خوشی را در آن رقم بزنند. وزن کلی این محصول 6 کیلوگرم است که با توجه به اندازه ی بزرگ آن بسیار کم می باشد و با توجه به حجم کم بسته بندی به راحتی می توان آن را در صندوق عقب وسیله ی نقلیه قرار داد و در سفر ها از آن بهره مند شد.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده است چرا که خاصیت فنری دارد و به صورت تاشو باز و یا بسته می شود . برای یادگیری از نحوه ی راه اندازی آن می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول کمک بگیرید . برای مراقبت از این چادر مسافرتی نکات ساده و پیش پا افتاده ای مطرح است که با رعایت آن ها می توانید طول عمر چادر خود را افزایش دهید . به عنوان مثال بهتر است محل قرار گیری چادر را درست انتخاب کنید ، سعی کنید زمینی هموار و به دور از کثیفی ، سنگ ریزه ، شاخ و برگ را برای راه اندازی انتخاب کنید . همچنین لازم به ذکر است که بدنه ی این محصولات در برابر ابزار های تیز و برنده ، همچنین وسایل پر حرارت و داغ آسیب پذیر است به همین خاطر بهتر است که این وسایل را به بدنه نزدیک نکنید .

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در متن فوق به ویژگی های خوب چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی دو رنگ بزرگ پی بردیم و دیدیم که این چادر در بعاد بزرگی طراحی شده است و خاصیت فنری دارد و به سهولت قابل راه اندازی می باشد . جنس بدنه ی آن پلی استر بوده و با دوخت عالی ، به خوبی ضد اب شده است . وزن آن کم بوده و با حجم کمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی شده است . در همین راستا شرکت اینترنتی اینتکس این چادر مسافرتی بزرگ و بی نظیر را به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان آن را به راحتی و صرف هزینه ی بسیار کم خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی از سری چادر های طراحی شده ایرانی است که برای مصارف خانوادگی طراحی شده و از ابعاد بزرگی برخوردار است . به همین واسطه نیز می تواند در حدود 10 نفر را در درون خود جای دهد . البته این چادر برای نشستن 10 نفر و برای دراز کشیدن و خوابیدن 5 الی 6 نفر طراحی شده است . ساختار این چادر مسافرتی به صورت فنری بوده که یکی از محبوب ترین نوع طراحی برای چادر های مسافرتی می باشد که راه اندازی بسیار ساده ای نیز در میان مدل های متنوع دارد . با استفاده از چادر های مسافرتی می توانید در دل طبیعت برای خود سرپناه و حریم خصوصی ایجاد کرده و در آن جا برای مدتی ساکن شوید . توضیحات کاملی در بخش توضیحات ارائه شد که در این بخش نیز به صورت مختصر و مفید به نقد و بررسی بیشتر محصول خواهیم پرداخت .

چادر مسافرتی فنری ایرانی برای چه شرایط آب و هوایی مناسب است ؟

چادر های مسافرتی بر اساس نوع جنس و طراحی که دارند ممکن است برای یک نوع شرایط آب و هوایی مناسب باشند ، لذا با هر چادر مسافرتی نمی توان به کوهنوردی رفت . بنابراین در هنگام خرید چادر مسافرتی خود به ویژگی های ساختاری و خصوصیات محصولات توجه داشته باشید . چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی با توجه به نوع طراحی و ساختاری که دارد بیشتر برای شرایط آب و هوایی مساعد و متعادل طراحی شده است که می توانید به بهترین شکل از آن استفاده نمایید .

این چادر مسافرتی ضد سرما نیست و همچنین به دلیل وزن نسبتا سنگینی که دارد برای کوهنوردی مناسب نخواهد بود . اما به دلیل ضد آب بودن بدنه شما می توانید از آن در شرایط بارانی نیز استفاده کنید . لذا بهتر است از این چادر در فصول بهاری و تابستان استفاده کنید . بهتر است که برای حمل و جابجایی این چادر را داخل صندوق عقب ماشین قرار داده و بدون هیچ مشکلی آن را حمل کنید . وجود پشه بند و درب و پنجره های متعدد در این مدل می تواند تهویه هوای ایده آلی را برای آب و هوای گرم تابستانی فراهم کند .

دوام و استحکام چادر مسافرتی ایرانی

بسیاری از خریداران چادر های مسافرتی نگران دوام و استحکام چادر های مسافرتی هستند ، به خصوص اگر برند ها ایرانی باشند . با توجه به جنس چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی که بدنه آن از پلی استر و پایه های آن از فایبرگلاس ساخته شده است می توان گفت که دوام و استحکام این چادر مسافرتی مطلوب و محکم است ، به همین دلیل با ضمانت می توانید آن را خریداری کنید .

هر دو جنس نام برده ضد آب هستند و در برابر شرایط مختلف جوی مانند سرما ، برف ، نور آفتاب و ... نیز مقاوم باشد . فایبرگلاس استفاده شده در این چادر مسافرتی دارای طراحی منعطف می باشد که به خوبی در برابر ضربه نیز مقاوم خواهد بود . لذا در صورت وزش باد شدید نیز فریم شکننده نخواهد بود .

مزایا و معایب چادر مسافرتی فنری

چادر های مسافرتی بر اساس نوع طراحی سازه ای که دارند به سه دسته فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم می شوند که هر یک از آن ویژگی ها ، مزایا و معایب خاص خود را دارند . با توجه به طراحی فنری چادر مسافرتی 10 نفره فوق قصد داریم تا مزایا و معایب آن را بگوییم تا با کسب اطلاعات کامل تر بتوانید این محصول را با دیگر محصولات مقایسه کرده و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید .

طراحی فنری به دلیل اینکه بدنه به پایه ها متصل است و راه اندازی محصول به صورت فنری و اتوماتیک می باشد ، شما می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کنید . چادر های فنری در میان سایر مدل ها سریع ترین چادر می باشد . قیمت چادر مسافرتی فنری نسبت به سایر مدل ها ارزان تر می باشد . از معایب این چادر مسافرتی فنری نیز می توان به داشتن وزن نسبتا زیاد و همچنین حجم بسته بندی بزرگ آن اشاره کرد .

جمع آوری چادر مسافرتی برخلاف راه اندازی آن نیاز به کمی یادگیری دارد که بایستی به درستی چادر مسافرتی را تا و جمع کنید . برای جمع آوری این چادر نیاز است تا کمی حوصله به خرج داده و اصولی چادر را جمع کنید . بهتر است برای دفعات اول ، از شخص دیگری بخواهید که چادر را برای شما جمع کند تا با مشاهده آن ، کسب تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...