چادر مسافرتی فنری سایه بان دار

B612216

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری سایه بان دار از سری چادرهای مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در یک کمپ تفریحی آخر هفته به همراه خانواده باشد . جنس بدنه تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین پارچه آکسفورد عملکرد فوق العاده ای را در برابر گرما و نور خورشید از خود نشان می دهد و از همین رو می تواند بهترین گزیه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و کویر باشد . در بخش بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه ای به عنوان پوشش دوم استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . پایه های تشکیل دهنده ساختار این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و در تست های انجام شده عملکرد فوق العاده ای را در برابر باد و طوفان از خود نشان داده است . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد  4 کیلو گرم می باشدکه نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی فنری سایه بان دار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدیلذت بخش را تجربه نمایید .

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فنری
 اتوماتیک 
 دوپوش  بله
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری سایه بان دار می تواند گزینه مناسبی برای یک سفر آخر هفته به همراه خانواده باشد . این چادر مسافرتی در سال جاری و با جنس بدنه ای از پارچه آکسفورد روانه بازارهای جهانی شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل چادر مسافرتی فنری سایه بان دار کرده و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این محصول همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی طراحی ظاهری این محصول نماییم ؛ ساختار این چادر مسافرتی به صورت خیمه ای می باشد که در بخش بالایی این محصول از سایبان استفاده شده است که تا حد کمی مطلوبی از ورود نور آفتاب به بخش جلویی چادر مسافرتی جلوگیری می کند . در بخش جلویی و در بخش زیرین چادر مسافرتی یک عدد درب ورودی و در سه طرف دیگر پنجره هایی نیز وجود دارد که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل دایره ای مانند نیز وجود دارد که درجهت جا به جایی آسوده این محصول می تواند نقش بسزایی را ایفا کند .

چادر مسافرتی 8 نفره فنری

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در بخش بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین در بخش بیرونی این محصول از پارچه دولایه استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از نفوذ آب به بخش داخلی این محصول نیز به حد قابل توجه جلوگیری می کند . همچنین پایه های نگهدارنده این محصول از نوع فنری می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که در تست های انجام شده بر روییشان از خود نشان داده اند دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 210 سانتی متر ) می باشد که از فضای بسیار ایده آلی برای اسکان افراد برخوردار است . همچنین وزن چادر مسافرتی یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حملی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای یک سفر آخر هفته شاد و مفرح باشد . ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت نشسته 8 نفر و در حالت درازکش 4 نفر می باشد که از استانداردهای جهانی نیز پیروی می کند .

چادر مسافرتی 8 نفره فنری

جمع بندی :

چادر مسافرتی فنری سایه بان دار یکی از پر فروش ترین و کم هزینه ترین چادرهای مسافرتی می باشد که به تازگی توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد و به صورت دولایه می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد که علاوه بر استحکام بالا از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشند . چادر مسافرتی فنری سایه بان دار با برترین کیفیت و مقاومت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...