چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

A.APEX C-1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 از نمونه چادر های مسافرتی مناسب برای کمپ های تفریحی ، کوه نوردی ، صخره نوردی و طبیعت گردی می باشد ، ابعاد آن کوچک است و به همین دلیل برای استفاده یک نفره مناسب می باشد ، در قسمتی از این چادر مسافرتی تونلی همجنس بدنه چادر مسافرتی طراحی شده است که می توانید در آن وسایل مورد نیاز را قرار دهید و پاهای خود را در داخل آن قرار دهید و بخوابید . این چادر مسافرتی وزن کم 3000 گرمی دارد همچنین حجم بسته بندی آن به 20*50*50 سانتی متر می رسد به همین دلیل می توانید آن را در ماشین قرار دهید و حتی در سفر های پیاده آن را در داخل کوله پشتی قرار دهید .

در حالت نشسته گنجایش این چادر مسافرتی به دو نفر نیز می رسد . استحکام چادر مسافرتی نیز بسیار خوب است و حتی برای مقاومت بیشتر آن گیره هایی در کنار محصول قرار گرفته است که می توانید با استفاده از میخ و طناب آن را به زمین متصل کنید . جنس بدنه محصول از پارچه شمعی پلی استر می باشد به همین دلیل در برابر رطوبت و نفوذ باران به داخل چادر مسافرتی مقاوم است .

قسمت ستون این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس انعطاف پذیر ساخته شده است که استحکام محصول را به مراتب بالا تر برده است ، همچنین استفاده از این جنس تا حد زیادی به کاهش وزن محصول کمک کرده است . اگر به دنبال یک چادر مسافرتی یک نفره پرتابل و مناسب برای گشت زنی و طبیعت گردی هستید این چادر مسافرتی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد . شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .


ویژگی های چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

از ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی می توان به راحتی در حمل و نقل آن اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید به سادگی در سفر ها آن را به همراه داشته باشید و حتی به وسیله یک کوله پشتی آن را حمل کنید . لازمه هر چادر مسافرتی یک نفره یا دونفره سهولت در جابجایی و حمل آن می باشد که به خوبی در مدل چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 این ویژگی ها رعایت شده است . نکته بعدی که می تواند از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 باشد ، راه اندازی بسیار ساده و آسان آن است . این محصول کاملا ضد آب بوده و در صورت بارش باران شدید نیز می توانید از این سرپناه بسیار عالی استفاده کنید .

جنس چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

در ابتدای متن به صورت کلی به بررسی جنس چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 پرداخته شد ، اما در این بخش به صورت کامل جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس را مورد بررسی خواهیم داد . از لازمه ساخت هر چادر مسافرتی این است که بدنه محصول را از پارچه تولید کنند ، اما برای اینکه چادر های مسافرتی باید ضد آب باشند باید از پارچه های شمعی استفاده شود ، از محبوب ترین پارچه ها می توان به برزنت ، آکسفورد ، پلی استر و پلی اورتان اشاره کرد که بیشترین سهم استفاده را برای تولید چادر مسافرتی ، پلی استر دارد .

دوخت چادر مسافرتی نیز بسیار مهم است ، زیرا در صورت استفاده از پارچه های ضد آب ، دوخت مناسبی برای ساخت چادر انجام نشود ، عملا چادر مسافرتی ضد آب نبوده و وجود درز ها در بدنه می تواند آب را به داخل چادر هدایت کند . بدین دلیل نیز عمده چادر های مسافرتی که برای استفاده یک نفره طراحی می شوند ، پنجره های کمتری دارند تا بدین ترتیب درز های کمتری نیز در بدنه وجود داشته باشد و فرد بتواند از چادر مسافرتی خود در هر نقطه با هر نوع آب و هوایی استفاده کند .

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

شما می توانید در هنگام استفاده از چادر مسافرتی نسبت به مقاوم سازی چادر اقدام کنید . شما می توانید برای اینکه چادر در برابر طوفان و باد های شدید مقاوم باشد از گره هایی که در بدنه قرار داده شده است استفاده کنید ، بنابراین شما می توانید با میخ یا چوب و همچین طناب گوشه های چادر را به زمین ببنید . همچنین میتوانید در چادر گوشه چادر سنگ های بزرگ قرار دهید تا چادر سنگین تر شود . لازم به ذکر است که استفاده از زیرانداز علاوه بر اینکه می تواند سطح زمین را نرم تر کند ، می تواند از آسیب دیدن بخش کف چادر نیز جلوگیری کند . توجه داشته باشید که در کنار چادر و یا داخل آن آتش روشن نکنید .

نوع
 فنری
 طول
 100 سانتی متر
 عرض
 100 سانتی متر
 ارتفاع
 120 سانتی متر
 ظرفیت
 1 نفره
 جنس بدنه
 پارچه پلی استر
 جنس پایه ها
 فایبرگلاس
 اتوماتیک
 
 دوپوش
 
 ضد آب
 
 تعداد پنجره
 1
 سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت A.APEX
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 ظرفیت نشسته 2 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 وزن : 3 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی : 20*50*50 سانتی متر
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 از نمونه چادر های مسافرتی با ساختار منحصر به فرد و دوست داشتنی بازار و فروشگاه اینتکس می باشد که با طراحی متفاوت خود به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است . تنوع در چادر های مسافرتی سبب شده است تا تمامی افراد با هر سلیقه و با توجه به نیازی که دارند ، بتوانند مدل های مد نظر خود را به سادگی از فروشگاه تهران اینتکس تهیه و خریداری کنند ، به مانند چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 که برای بیشتر شرایط آب و هوایی طراحی شده و مناسب برای استفاده یک نفره می باشد . و اما در ادامه بیشتر به نقد و بررسی چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 خواهیم پرداخت . 

راهنمای خرید چادر مسافرتی یک نفره

قبل از خرید چادر مسافرتی نیاز است تا مناطقی که قصد سفر به آن ها را دارید ، در نظر داشته باشید و بر همین اساس اقدام به خرید چادر مسافرتی کنید . لذا چادر های مسافرتی که سنگین هستند مناسب برای کوهنوردی نمی باشند ، همچمین چادر های مسافرتی کوچک برای استفاده خانوادگی مناسب نبوده و بهتر است برای سفر ها معمولی به مناطقی که شرایط آب و هوایی مطلوبی داشته و همچنین قصد سفر با ماشین خودتان را دارید ، از چادر های مسافرتی بزرگ استفاده کنید که بسیار کاربردی تر خواهند بود .

در خرید های خود حتما به نوع طراحی چادر مسافرتی از نظر بدنه و یا سازه دقت داشته باشید چرا که هر چادر مسافرتی بر اساس این نکات گفته شده می تواند ویژگی های متفاوتی را داشته باشد که می توان از مهم ترین آن به نحوه راه اندازی محصول و البته دوام و کیفیت چادر اشاره کرد . در کنار این موضوع بایستی به جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی نیز توجه داشته باشید که بیانگر کیفیت بالای محصولات خواهند بود . 

طراحی چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

تصاویر مختلفی از چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 قرار داده شده است که شما می توانید نمای کلی و بیرونی چادر و همچنین بخش های داخلی آن را نیز مشاهده کنید و طراحی آن را به صورت کامل ملاحظه کنید . همانطور که تصاویر را مشاهده می کنید ، چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس دارای ساختاری مکعبی است که طول هر ضلع آن به 1 متر و همچنین ارتفاع آن به 120 سانتی متر می رسد ، این در حالی است که بخش تونلی آن محاسبه نشده است که تقریبا آن هم یک متر می باشد . 

راه ورودی این چادر مسافرتی از قسمت کناری چادر می باشد که به صورت یک درب بزرگ زیپی قرار داده شده است که به سادگی می توانید از آن طریق وارد چادر مسافرتی خود شوید . توجه داشته باشید که تعداد نفراتی که می توانند در حالت نشسته از چادر مسافرتی فنری آ آپکس مدل c1 استفاده کنند ، دو نفر و در صورت استفاده در حالت دراز کش ، یک نفر می باشد . بخش تونل چادر مسافرتی در واقع بخش انبای چادر می باشد که می توانید وسایل خود را در آن بخش قرار دهید و در صورت دراز کشیدن نیز پاهای خود را در آن بخش قرار دهید تا کاملا در درون چادر جا شوید .

نوع سازه چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

در طراحی و ساخت هر چادر مسافرتی از یک نوع سازه برای ساخت استفاده می شود که در هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید . عمده سازه هایی که برای تولید چادر های مسافرتی استفاده می شود ، می توان به مدل هایی همچون ، سازه عصایی ، فنری و اتوماتیک اشاره کرد که مدل فوق یعنی چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 از ساختار فنری برخوردار است . هر یک از سازه ها ویژگی ها ، مزایا و معایبی دارند که مدل فنری به دلیل ساختار فنری و تاشویی که دارد قابل راه اندازی به صورت اتوماتیک بوده و به سرعت می توانید آن را باز کرده و یا جمع آوری کنید .

همچنین چادر های فنری به خوبی می توانند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند و البته عیبی که این نوع از چادر های مسافرتی دارند ، حجم و ابعاد بسته بندی نسبتا بزرگ آن ها می باشد . این در حالی است که اگر سایز و حجم بسته بندی برای شما بسیار مطرح است ، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای سازه عصایی هستند ، زیرا سازه های عصایی کوچک ترین حجم بسته بندی را در میان آن ها دارند . از نظر کیفیت سازه ها ، خیلی نوع سازه دخیل نبوده و بیشتر نوع جنس و کیفیت آن می باشد که می تواند بر روی دوام چادر مسافرتی نقش داشته باشد . 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، راه اندازی چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 به صورت اتوماتیک خواهد بود زیرا ، طراحی آن به صورت فنری می باشد . برای راه اندازی تنها نیاز است تا یک محیط تمیز و صاف را انتخاب کنید که در کف آن سنگ ، شاخ و برگ و ... وجود نداشته باشد ، توصیه می شود که از زیرانداز استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به کف چادر مسافرتی ، بتوانید کفی نرم و راحت را نیز برای استراحت کردن داشته باشید .

برای راه اندازی تنها کافیست که محصول را باز کنید تا به صورت اتوماتیک سازه آن باز شده و به صورت ایستاده قرار بگیرد ، پس از آن می توانید کناره های چادر که دارای گره می باشد ، به زمین متصل کنید تا استحکام چادر افزایش یابد . برای جمع آوری نیز بهتر است درب و پنجره ها باز باشد تا هوا داخل چادر محبوس نشده و بتوانید راحت تر چادر خود را جمع آوری کنید . نیاز است تا برای نحوه صحیح جمع کردن چادر مسافرتی کمی تمرین و تکرار انجام دهید .

بهترین چادر مسافرتی برای کوهنوردی کدام است ؟

لازمه هر چادر مسافرتی این است که ضد آب باشد تا اینچنین به خوبی بتواند در صورت بارش باران سرپناهی امن را برای شما ایجاد کند . چادر های مسافرتی کوهنوردی نیز به دلیل اینکه در کوهنوردی قرار است از آن استفاده شود ، بایستی آب و هوای این مناطق را در نظر داشته باشید تا مشکلی در طول سفر برای شما پیش نیاید . بنابراین ممکن است در زمان پیمایش کوه ، شرایط جوی تغییر کند ، بنابراین با انتخاب یک چادر مسافرتی ضد آب به خصوص چادر های مسافرتی دوپوش که دارای دو پوشش هستند می تواند برای شما بسیار مفید باشد . 

یک چادر مسافرتی مناسب برای کوهنوردی چادری خواهد بود که وزن سبک و حجم بسته بندی کوچکی  داشته باشد که چادر مسافرتی فنری یک نفره آ آپکس مدل c1 یکی از بهترین آنهاست زیرا وزن سبکی داشته و به سادگی می توانید در کوهنوردی آن را به همراه داشته باشید . عمدتا برای کوهنوردی نیاز است تا چادر های مسافرتی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفره یا دو نفره و البته سه نفره باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...