چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی

ch 7193

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی یکی دیگر از جدیدترین محصولات سفری و کمپینگ برای سال جدید بوده که از یک تخفیف ویژه و ساختاری باکیفیت برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی زیبا از رنگ بدنه آبی تشکیل شده که از طرفداران بالایی بهره مند بوده و می تواند ارامش را به شما ببخشد. در لبه های محصول برای ایجاد دوخت باکیفیت رویه اصلی از یک لایه پارچه ابریشمی مشکی استفاده شده که یک تضاد زیبا را به نمایش می گذارد. این محصول در بخش 3 عدد پنجره و یک درب خود مجهز به توری پشه بند نیز بوده که برای استفاده در روز های آفتابی ، مناطق ساحلی و فصل تابستان تولید شده است.

زیرا شما می توانید تمامی پنجره ها و درب محصول را با استفاده از زیپ باز کرده و پشه بند ها را راه اندازی کنید. به همین ترتیب در بخش داخلی محصول به دلیل ایجاد گردش ازادانه هوا شما می توانید از هوای خنک لذت ببرید. روکش بدنه این چادر مسافرتی از پارچه مرغوب آکسفورد و جنس سازه های آن از بهترین نوع فایبرگلاس بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر بدنه آن شده است. این چادر مسافرتی از یک ساک حمل دولایه نیز برخوردار بوده که از کیفیت قابل توجه بهره مند بوده و شما را برای کسب تجربه متفاوت در سهولت هنگام حمل چادر مسافرتی همراهی خواهد کرد. با مراجعه به فروشگاه رسمی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهاکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی یکی از انواع سایز بزرگ این تجهیزات کمپینگ ایرانی بوده که مناسب خانواده ها و یا سفر های دسته جمعی طراحی و تولید شده است.این چادر مسافرتی را به دلیل ساختار بادوام و وزن کم در کنار سیستم راه اندازی فوری انتخاب کرده اند که دارای قیمت ارزانی می باشد. شما می توانید متناسب با بودجه مالی و با توجه به نیاز و خواسته خود یکی از ابعاد متنوع این گروه از چادر های مسافرتی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب می خواهیم به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی بیشتر و خرید مطمئن توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

ظرفیت و سایز چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید چادر مسافرتی بدون شک توجه به ظرفیت داخلی و ابعاد آن می باشد. زیرا این گروه از تجهیزات سفری در واقع یک پناهگاه ایمن برای شما در طبیعت خواهند بود. به همین دلیل نیاز بوده تا متناسب با تعداد افراد خانواده و یا همسفر خود یک چادر مسافرتی را انتخاب کنید. بر همین اساس عنوان می کنیم چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی محصولی با طراحی ظاهری مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر 280 سانتی متر دارد. ارتفاع این چادر مسافرتی 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد حتی با قد بلند نیز به راحتی بتوانند در بخش داخلی محصول رفت و آمد داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی مناسب استفاده 10 نفر بزرگسال در صورت نشستن و برای 5 الی 6 بزرگسال در زمان خواب است. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی اعلام شده بر حسب نفرات ممکن است متناسب با سن و سایز افراد همسفر شما تغییر نموده اما میزان نفرات ذکر شده کاملا استاندارد هستند.

نورگیری و تهویه هوای چادر مسافرتی

در فصول گرم سال و یا روز های افتابی در طبیعت افراد در زمان استراحت نیاز به هوایی تازه و در کنار آن لذت بردن از نور افتاب را نیاز دارند. بر همین اساس فضای داخلی چادر مسافرتی باید کاملا نورگیر بوده و از طرفی این فضای بتواند یک هوای مطبوع را در اختیار شما قرار بدهد. به همین دلیل در فرایند تولید این چادر مسافرتی بر روی هر یک از دیواره ها یک پنجره و بر روی دیواره ابتدایی یک درب بزرگ تعبیه شده است. تمامی این بخش ها مجهز به یک زیپ با سایز 10 هستند. در روز های افتابی و یا برای گردش هوا می توانید این بخش ها را با استفاده از زیپ کاملا باز و به سمت بالا جمع کرده و از طریق یک قلاب به بدنه اصلی متصل کنید. لازم به ذکر بوده محل های یاد شده دارای پشه بند توری نیز هستند تا علاوه بر جلوگیری از ورود پشه بتوانند از شدت نور خورشید نیز بکاهند. به همین دلیل در فضای داخلی این چادر مسافرتی نورکافی دریافت شده و از گردش ازادانه هوا و تهویه مناسبی بهره مند می باشد.

سیستم راه اندازی فوری چادر مسافرتی

یکی دیگر از پارامتر های مهم در زمان انتخاب چادر مسافرتی سهولت در راه اندازی بوده به طوری که افراد همواره به دنبال چادر مسافرتی هستند که در کمترین زمان ممکن راه اندازی بشود. این چادر مسافرتی به راحتی توانسته پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد. زیرا سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری با حالت منعطف و حالت پذیر و همچنین سبک بوده که به طور کامل به روکش بدنه محصول دوخته شده اند. برای افزایش کیفیت اتصال این سازه ها به روکش بدنه از یک لایه باریک پارچه ابریشمی استفاده می شود. به همین دلیل بوده که این چادر از سیستم راه اندازی فوری برخوردار می باشد. تنها کافی بوده شما یک محیط مسطح و عاری از هر نوع اجسام نوک تیز پیدا کرده تا بتوانید به راحتی محصول را از ساک حمل خارج کنید. مشاهده خواهید کرد که محصول بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آکسفورد آبی یک محصول جدید و ایمن در زمینه تجهیزات سفری بوده که متناسب با نیاز خانواده ها و یا سفر های دوستانه دسته جمعی با یک سایز بزرگ طراحی شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...