چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی

ch 223345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی یکی دیگر از چادر مسافرتی های زیبای عرضه شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از  طرفداران چادر های بادی قرار گرفته است . رویه این چادر مسافرتی از صد در صد پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و  ضربه از خود نشان داد ه است  و به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرد . جنس پایه های این چادر از فایبرگلاس می باشد که در برابر باد های شدید نیز در تست های انجام شده بر روی اش مقاومت فوق العاده ای از خود نشان داده است و از این جهت خیال شما را راحت می کند .

در طرفین این محصول دو پنجره نیز تعبیه شده است که به تهویه ی بهتر هوا کمک کرده و فضای خوبی را برای استفاده ی شما فراهم می آورد . یکی دیگر از خصوصیت های ویژه ی این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن  می باشد که شرایط مختلف آب و هوایی همچون بارش برف و باران به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت دارد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی ایتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی یک محصول فوق العاده زیبا از تولیدات داخلی و ایرانی بوده که از نظر کیفیت و نوع ساخت با محصولات مشابه خارجی نیز برابری می کند. این محصول بدنه ضد اب داشته و دارای پشه بند و هواکش هم می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم این چادر مسافرتی ایرانی را بررسی کرده و نقد و بررسی ان را خدمت شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر طراحی این محصول می توان گفت که شکل ظاهری اش مانند اکثر چادر های مسافرتی می باشد. در جلوی این محصول یک عدد درب مستطیلی شکل تعبیه شده است که دارای پشه بند بوده و عبور و مرور به داخل چادر از همین درب صورت می گیرد. رنگ خود درب به صورت یک دست آبی بوده و لبه های کناری ان نیز دارای رنگ زرد است. در دو طرف دیگر این چادر نیز دو عدد پنجره کوچک نیم دایره ای شکل قرار گرفته است که ان ها نیز دارای پشه بند هستند و کار به جریان انداختن هوا در داخل چادر را بر عهده دارند. هم چنین یک عدد هواکش نیز بر روی این چادر قرار دارد که ان هم به جریان هوا کمک می کند.

درب های این محصول دارای زیپ بوده که به راحتی می توانید ان ها را باز کرده و با لول کردن ان در بالاترین قسمت درب یک عدد اویز قرار دارد که می توانید ان جا درب را نگه دارید. هم چنین پشه بند های این محصول نیز از وسط به دو طرف باز می شوند. در رابطه با رنگ این محصول نیز باید گفت که گوشه ها و لبه های چادر و نقاطی که پایه ها قرار دارند همگی دارای یک لایه زرد رنگ هستند. بدنه اصلی خود چادر نیز تمام ابی رنگ بوده و تنها سقف و ناحیه بالایی این چادر است که به رنگ زرد تولید شده است. این ترکیب رنگ های زرد و ابی باعث شده تا یک چادر زیبا و چشم نواز تولید شده باشد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به ان توجه کرد جنس بدنه یک چادر مسافرتی می باشد. بسیاری از چادر های موجود در بازار از کیفیت خوبی بهره نمی برند برای همین یکی از دغدغه های خرید جنس ان محصول است. در رابطه با این چادر باید گفت که جنس بدنه ان از نوع پارچه پلی استر است. این نوع پارچه ضد اب بوده و در برابر بارش بیش از حد باران مقاوم است و از ورود ان به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این محصول ساخته شده از فایبر گلاس هستند و علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بالا ، دارای استحکام فوق العاده ای هستند و به راحتی اسیب نخواهند دید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید گفت که در وهله اول این محصول ده نفره بوده و در حالت خوابیده و دراز کش نیز پنج نفر به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کنند. این چادر دارای طول 250 سانتی متر می باشد. عرض این چادر هم مانند طول ان 250 سانتی متر بوده و ارتفاع ان نیز 180 سانتی متر است. علاوه بر این ها به خاطر داشتن وزن کم و هم چنین ساک حمل به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید گفت که چادر های سفری عصایی بسیار راحت نصب می شوند و تنها کافی است که چادر را از ساک حمل خود بیرون آورده و اقدام به اتصال پایه های آن کنید و چادر را برپا کنید . پس از قرار دادن پایه ها می توانید به آرامی چادر را باز کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد و راه اندازی شود.

در زمان جمع اوری نیز کافیست با توجه به نوع تا شدن بدنه توسط فریم ها این کار را انجام داده و در انتها در ساک حمل خود قرار دهی. نصب و راه اندازی این نوع چادر ها در مدت زمان 1 دقیقه ای صورت گرفته و از این لحاظ خود یک مزیت به حساب می آید. در رابطه با نگهداری و مراقبت از این چادر نیز باید گفت که در هنگام استفاده نکردن از ان بهتر است ان را جمع اوری کنید. هم چنین از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل چادر خود داری کنید تا اسیب نبیند.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی یک محصول زیبا و چشم نواز بوده که به صورت عصایی طراحی شده است و پایه های ان از جنس فایبر گلاس بوده و بدنه ای از جنس پلی استر دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید این چادر را از دست نداده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...