چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی برزنتی

ch 88540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی برزنتی ، جنس بدنه از پارچه برزنتی ، دارای فریم های فایبرگلاس ،  ضد زنگ ، قابلیت راه اندازی سریع ، دارای وزن و حجم کم ، مناسب سفر های عادی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی برزنتی یکی از برترین چادر های مسافرتی ایرانی است که با در اختیار داشتن یک کیفیت عالی و هم چنین رنگ بندی فوق العاده ای که دارد سبب شده تا با خیالی راحت و آسوده این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا شاید این مورد برای شما سوال باشد که این محصول دارای چه جنس و کیفیتی است؟ این چادر مسافرتی از نظر کیفیتی دارای رویه ای برزنتی می باشد که این عامل باعث شده تا محصول مورد نظر شما به صورت ضد آب طراحی و تولید شده باشد. هم چنین بهره مندی از توری بر روی این محصول نیز از دیگر ویژگی های فوق العاده این چادر مسافرتی به شمار می رود. در کنار این موارد این چادر مسافرتی قادر است تا به صورت نشسته پذیرای ده نفر و به صورت دراز کش پذیرای 5 الی 6 نفر به صورت هم زمان باشد که نشان از فضای بزرگ و مناسب این محصول دارد. هم چنین این چادر مسافرتی در وزن بسیار کمی به دست شما می رسد و راه اندازی این محصول هم کاری ساده و آسان خواهد بود که در سریع ترین زمان ممکن می توانید این کار را انجام دهید.

 نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5-6 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

قطعا خرید و انتخاب یک چادر مسافرتی یکی از مهم ترین مسائلی است که برای افرادی که زیاد به سفر می روند ضروری می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که در هنگام انتخاب و خرید این محصولات باید به یک سری نکات مهم توجه کنید تا خرید شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. در همین راستا نیز یکی از چادر های مسافرتی با دوامی که در این روز ها روانه بازار شده است ، چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی برزنتی می باشد که در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپردازیم....

نوع طراحی و ساختار چادر مسافرتی

در اولین بخش از این مطلب باید عنوان کنیم که شاید نکته ای که پیش از هر چیز در هنگام خرید مورد توجه شما قرار گیرد ، بحث ظاهری و همین طور رنگ های موجود بر روی یک محصول است که می تواند یکی از بزرگ ترین دلایل خرید یک محصول توسط مشتریان باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از نظر ساختاری شبیه به اکثر چادر های مسافرتی ایرانی است که دقیقا یک ساختار کله قندی را دارا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که هر چه به سمت بخش سقف این محصول پیش روی می کنیم عرض این چادر نیز کمتر می شود.

همین ساختار یکی از دلایل جذابیت و زیبایی این محصول به شمار می رود. در کنار این نکته باید عنوان کنیم که این محصول از دو رنگ طیف آبی شکل گرفته است که بدنه اصلی این محصول پر رنگ تر از نواحی سقف این محصول می باشد و این تفاوت نیز خود یکی دیگر از دلایل جذابیت این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که درب اصلی این محصول به صورت مستطیلی شکل گرفته است که عبور و مرور به داخل و خارج از این چادر را هم راحت تر کرده است. هم چنین نواحی کناری این چادر نیز با بهره گیری از ساختاری ساده طراحی شده که شما از داخل این چادر قادر خواهید بود تا وسایل کوچک خود را هم در بخش های کناری این محصول جای داده و فضای مرکزی این محصول را برای استفاده و دراز کشیدن به بهترین شکل ممکن در اختیار داشته باشید.

شیوه راه اندازی چادر مسافرتی

در کنار بخش زیبایی طراحی این محصول باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این چادر مسافرتی این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان اقدام به راه اندازی ان کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول را در ابتدا شما می بایست از داخل ساک حمل خارج کنید. پس از ان نیز می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن با باز کردن این چادر باعث شوید تا این محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی شوید. در واقع این عامل نیز باعث می شود تا به راحتی هر چه تمام تر این چادر مسافرتی آماده استفاده شوید. به همین طریق هم شما در سریع ترین زمان ممکن این امکان را در اختیار دارید تا این محصول را جمع کرده و آن را کنار بگذارید. این موارد نیز از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود.

کیفیت و جنس چادر مسافرتی

نکته مهم دیگری هم که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کرد بحث کیفیت و جنس این محصول است. شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی از نوع پارچه برزنتی طراحی و تولید شده است. این نوع جنس باعث شده تا شما با خیالی راحت در آب و هوای بارانی هم بتوانید از این محصول بدون نگرانی از بابت نفوذ آب باران به داخل چادر استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای یک ضخامت مناسب نیز می باشد که این عامل نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر های مسافرتی می باشد. در کنار این موارد پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس ساخته شده است که شما می توانید انعطاف پذیری فوق العاده ای را در این محصول مشاهده نمایید. هم چنین بهره مندی از توری بر روی درب و پنجره این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...