چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی

ch 223347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ از جمله محصولات زیبا و پر فروش شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که در تست های انجام شده بر رویش به خوبی توانسته است در برابر نفوذ آب به داخل چادر مقامت نشان داده و خیال شما را از این بابت راحت می کند . جنس پایه های این محصول از فایبرگلاس فنری می باشد که این خصوصیت به راه اندازی هر چه سریعتر چادر مسافرتی شما کمک می کند .

در طرفین این چادر مسافرتی از پنجره نیز استفاده شده است که به تهویه ی هوای داخلی چادر نیز کمک شایانی می کند  . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ با کیفیت فوق العاده در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن  را خریداری کرده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کیفیت کالا و یا نحوه ی تحویل محصول می توانید با کاارشناسان ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ یکی از تولیدات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که که کیفیت بالایی دارد و به خاطر داشتن بدنه ضد اب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی استر بوده و پایه های ان ساخته شده از جنس فایبر گلاس می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید گفت که شکل ظاهری این محصول مانند اکثر چادر های رایج موجود در بازار است. در ناحیه جلویی این محصول یک عدد درب ورود و خروج قرار گرفته است که مستطیلی شکل بوده و از بالا تا پایین چادر تعبیه شده است. این درب دارای یک پشه بند سفید رنگ است که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. این پشه بند و درب خود چادر همگی دارای یک عدد زیپ می باشند که به راحتی می توانید در فصل های مختلف با بازو بسته کردن ان دمای داخل را تنظیم کنید. در قسمت بالایی درب دو عدد بند تعبیه شده است که بعد از جمع کردن و لول کردن درب به سمت بالا می توانید ان را بسته و در همان حالت نگه دارید.

در دو طرف دیگر این چادر نیز دو عدد پنجره قرار گرفته است که طراحی ان ها نیز دقیقا مانند درب این محصول است و هر دوی ان ها هم دارای پشه بند هستند. در رابطه با رنگ بندی این محصول باید گفت که ناحیه بالایی و در واقع سقف این چادر به صورت کامل قرمز رنگ است. دو طرف دیگر این محصول که پنجره ها بر روی ان قرار دارند نارنجی رنگ بوده و دو طرف دیگر این چادر سبز رنگ است. این رنگ بندی شاد باعث شده تا در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد و یک محصول منحصر به فرد را در اختیار شما قرار دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین مباحثی است که مصرف کننده در هنگام خرید بر روی ان تمرکز بیشتری دارد. این محصول یکی از با کیفیت ترین چادر های تولید شده ایرانی می باشد که در بازار موجود است. در رابطه با جنس این کالا باید گفت که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر است. این پارچه بسیار مقاوم است. در همین منظور باید گفت که این پارچه ضد اب بوده و از ورود اب باران به داخل چادر تا حد زیادی ممانعت می کند. پایه های این چادر ساخته شده از جنس فایبر گلاس هستند که انعطاف فوق العاده دارند و به راحتی اسیب نمی بینند. تمامی این نکات باعث شده تا یک چادر با کیفیت تولید و عرضه شده باشد.

ابعاد و وزن

این چادر در حالت دراز کش می تواند تا پنج نفر را در خود جای دهد. در حالت کلی نیز این محصول ده نفره می باشد. علاوه بر این ها این محصول به خاطر داشتن وزن کم و دارا بودن ساک حمل جای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. این چادر در حالت راه اندازی شده دارای طول 250 سانتی متر و ارتفاع 180 سانتی متر است. هم چنین عرض این چادر 250 سانتی متر است. تمامی ابعاد ذکر شده باعث شده تا یک چادر استاندارد را در اختیار مصرف کننده قرار داده باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی این دسته از چادر ها بسیار راحت است و در کمتر از یک دقیقه انجام خواهد شد. این محصول مانند چادر های دیگر نیست که نیاز به میله های اهنی و وصل کردن بند های ان داشته باشد که وقت شما را تلف کند. تنها کافی است این محصول را در ابتدا از ساک حمل خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح هموار قرار دهید. سپس به اسانی و با باز کردن پایه های ان اقدام به راه اندازی ان کنید و اجازه دهید به طور کامل میله ها شکل گرفته و باز شود. برای جمع اوری این محصول نیز تنها کافی است طبق شکل پایه ها و مطابق با حالت جمع شده اولیه اش میله ها را خم کرده و جمع اوری کنید. مراقبت از این چادر هم کار سختی نخواهد بود و بهتر است در زمان هایی که احتیاج به ان ندارید ان را در ساک حملش قرار دهید. هم چنین از وارد کردن هر چیز نوک تیز به داخل پارچه این محصول و یا فشار بیش ازحد به پایه های ان جلوگیری کنید تا بتوانید سالیان سال از ان با همان کیفیت اصلی استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی دو رنگ یک محصول زیبا ساخته شده از چند رنگ شاد است که دارای دو پنجره ، پشه بند ، هوا کش و ساک حمل می باشد. این محصول جنس فوق العاده ای دارد و از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی مقاوم را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و ان را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس در ایران تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...