چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی صورتی

ch 223349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی صورتی از سری چادر های مسافرتی عرضه شده در سال جاری می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است . این چادر مسافرتی زیبا از جنس پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است و به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب  هوایی مورد استفاده قرار بگیرد . در ساختار بدنه ی این محصول پنجره هایی دارای پشه بند نیز تعبیه شده است که به تهویه ی هوا کمک کرده و باعث جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر نیز می شود .

پایه های موجود در این محصول از جنس فایبرگلاس نیز می باشد که کیفیت و مقاومت آن را بالا برده است و به خوبی می تواند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین باد از خود مقاومت نشان داده و عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی صورتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد کیفیت چادرها می توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و با خیالی راحت ، انتخابی شایسته داشته باشید .

این چادر مسافرتی ۱۰ نفره فنری ایرانی یکی از پرفروشترین چادر های مسافرتی در ایران است که از نظر قیمت بسیار ارزان بوده و از نظر ابعاد نیز یک گزینه مناسب و استاندارد برای خانواده های ایرانی به شمار میرود .

  • طول:260 سانتی متر
  • عرض:260 سانتی متر
  • ارتفاع:180 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:10 نفره نشسته و 5 نفر خواب
  • تعداد پنجره:2 عدد
  • جنس بدنه:پلی استر شمعی
  • ضد آب:بله ، تا ۳ ساعت
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:tehran intex

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی صورتی یکی از پرفروش ترین و زیبا ترین چادر های مسافرتی تولید داخلی می باشد که با بدنه ی مقاوم خود می تواند در برابر نفوذ باران و مایعات دیگر به خوبی مقاومت کند . این چادر ها در هنگام سفر بسیار کاربردی می باشند و می توانند سرپناه افراد در طول سفر باشند .

با خرید چادر مسافرتی فنری می توانید هزینه های سفر خود را نیز کاهش دهید و در هنگام استراحت با استفاده از آن با آرامش خاطر همراه خانواده از سفر خود لذت ببرید . در ادامه ی این مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را در امر خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظرتان یاری کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی ارگونومی ساخت

این چادر مسافرتی به صورت مربعی که طول اضلاع آن با هم مساوی هستند طراحی شده است و با وجود رنگ بندی های متفاوت زیبایی های خاص خود را دارد که نظر همگان را به سوی خود جلب می کند . از ویژگی های مهم این مدل می توان به سقف بلند آن اشاره کرد ، چرا که بر خلاف بسیاری از چادر های مسافرتی دیگر می توان به راحتی در آن ایستاد .

یک درب بزرگ در قسمت جلویی چادر قرار دارد که می توان از آن طریق به داخل چادر وارد شد . سه پنجره در این چادر وجود دارد یک پنجره در قسمت پشتی و دو پنجره در اضلاع کناری قرار گرفته است که میدان دید را به هر طرف بیشتر کرده است . وجود این پنجره ها باعث شده تا تهویه ی هوا به خوبی انجام گیرد . درب و پنجره های این چادر مسافرتی از یک لایه ی توری نیز تشکیل شده است که می توان با بستن آن ها از ورود حشرات را به داخل جلوگیری کرد . این درب و پنجره ها به صورت زیپی می باشند و به صورت رولی جمع می توان آن را جمع کرد .

 

جنس بدنه

جنس بدنه ی چادر های مسافرتی یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت ، چرا که هرچقدر جنس بدنه با کیفیت تر باشد کارایی و طول عمر چادر نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه ی شمعی و ضد آب پلی استر ساخته شده است .

لازم به ذکر است که پلی استر به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و نیز خاصیت ضد آبی که دارد ، برای تولید چادر های مسافرتی بسیار کاربردی و مناسب است . در همین راستا نیز بسیاری از تولید کنندگان برجسته ی این نوع محصولات نیز  از این جنس برای تولیدات خود بهره می برند تا در نهایت محصولی با کیفیت را به دست مشتری برسانند . جنس پایه ها و ستون های این چادر نیز از فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین مواد در مقابله با فشار و ضربه می باشد که علاوه بر آن وزن بسیار کمی دارد . از این رو باعث شده تا وزن کلی محصول به مراتب کاهش یابد .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی ( طول : 260 سانتی متر ، عرض : 260 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که با توجه به دیگر چادر های مسافرتی از ابعاد بسیار بزرگتری برخوردار است . این چادر می تواند به راحتی 10 نفر را درون خود جای دهد و فضای مناسبی را در اختیار آنان قرار دهند . در حالت دراز کش نیز 5 نفر به راحتی می توانند بدون کمبود فضا در آن جای گیرند و از اوقات خود لذت ببرند . وزن کلی این محصول 5 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد بزرگ آن از جرم کمی برخوردار است ؛ علت آن را می توان وجود پایه ها و ستون های فایبرگلاسی آن دانست .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به سادگی ممکن است ، چرا که بدنه و پایه ها به هم متصل می باشد و به صورت اتوماتیک باز  یا بسته می شوند و دیگر نیازی نیست میله ها را به صورت دستی راه اندازی کنید . برای بالا بردن طول عمر چادر خود باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید . برای اینکار باید به چند نکته ی ساده توجه داشته باشید . بهتر است محل مناسبی را برای قرار گیری چادر خود در نظر بگیرید ، سطحی هموار که بر روی آن سنگ ریزه یا شاخ و برگی وجود نداشته باشد یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی چادر می باشد . از ضربه زدن با ابزار و اشیاء نوک تیز به بدنه ی چادر اجتناب کنید چرا که بدنه ی پارچه ای آن در مقابله با این اجسام آسیب پذیرند . همچنین وسایل گرمایشی و پر حرارت را نیز دور نگاه دارید .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در متن فوق گفته شد به ویژگی های بالای چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی صورتی پرداختیم و دیدیم که طراحی آن مدرن بوده و با توجه به بدنه ی مقاوم پلی استری  که دارد ، به راحتی می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد . بدنه ی آن ضد آب بوده و دارای ابعاد بزرگی می باشد ، به صورتی که ده نفر را می تواند به راحتی و بدون کمبود فضا درون خود جای دهد . جنس پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که بسیار مقاوم است و وزن چادر مسافرتی را به مراتب کاهش داده و به 5 کیلوگرم رسانده است . در همین راستا به دلیل درخواست زیاد مشتریان ، فروشگاه اینترنتی اینتکس این چادر مسافرتی را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان به راحتی و در کمترین زمان این محصول با کیفیت را با قیمتی ارزان خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...