چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی طوسی

ch 223350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی طوسی از جمله چادر های زیبای عرضه شده در شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . جنس رویه این چادر از پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب به داخل چادر مقاوم می باشد و می  تونید از این محصول در زمان بارش برف و  باران نیز استفاده کنید و بدون دغدغه روز زیبای خود را سپری کنید . پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس فنر می باشد که به راحتی قابل راه اندازی است همچنین کیفیت این نوع پایه بالا می باشد و در باد نیز می  توانید بر روی این چادر حساب کنید .

همچنین در طرفین آن از پنجره هایی برای تهویه ی هوا استفاده شده است که دارای پشه بند نیز می باشد و به خوبی از ورود حیوانات موذی  به داخل چادر جلوگیری می کند . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی طوسی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصایر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • طول:250 سانتی متر
  • عرض:250 سانتی متر
  • ارتفاع:180 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:10
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:شمعی برزنتی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:خیر
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:TEHRAN INTEX

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی طوسی از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت می باشد که می توانید از آن در سفرهای آخر هفته خود به همراه خانواده استفاده نمایید و روزی زیبایی را سپری کنید . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت میکند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم تا خریدی لذت بخش را با آگاهی کامل انجام دهید پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی طوسی همراه ما باشید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

طراحی این چادر مسافرتی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که ابعاد ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . این چادر مسافرتی دارای سه عدد پنجره و یک عدد درب ورودی می باشد که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ خاکستری همراه با سقف زرد را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز موجود می باشد که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به حمل محصول نمایید .

 

جنس بدنه :

 

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد که از همین رو این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مناطقی با آب و هوایی بارانی تبدیل کرده است . در بخش کف این چادر مسافرتی از پلی استر دو لایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد که در کنار مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

 

ابعاد چادر مسافرتی فنری ۱۰ نفره ایرانی طوسی به اندازه های ( طول : ۲۵۰ سانتی متر ، عرض : ۲۵۰ سانتی متر و ارتفاع : ۱۸۰ سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما به همراه خانواده فراهم می آورد . همچنین وزن چادر مسافرتی یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه نمایید زیرا در بسیاری از موارد نیاز به جا به جایی چادر مسافرتی در مسافت های طولانی می باشد . وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به ۶ کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت نشسته ۱۰ نفر و در حالت خوابیده ۵ نفر می باشد که در مقایسه با ابعادی که دارد ، ظرفیتی ایده آل می باشد .

 

جمع بندی :

 

چادر مسافرتی فنری ۱۰ نفره ایرانی طوسی یکی از پر طرفدار ترین چادر های مسافرتی میباشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این چادر مسافرتی راحت می کند .همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی فنری می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که دارد از نعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . چادر مسافرتی فنری ۱۰ نفره ایرانی طوسی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...