چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کله قندی

ch 223354

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ۱۰ نفره کله قندی آبی از جمله چادرهای مسافرتی زیبا می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادرهای مسافرتی باز کرده است . این محصول در سال جاری روانه ی بازار شده است و به خوبی می تواند با توجه به کیفیت و مقاومتی که از خود نشان داده است در سفرهای آخر هفته ی شما به همراه خانواده مورد استفاده قرار بگیرد .

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از خصوصیات مهم و کاربردی آن ضد آب بودن نیز می باشد که در  بسیاری از ماه های سال و در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد . جنس پایه های این محصول به صورت فنری تعبیه شده است که باز شدن آن را بیش از پیش راحت تر کرده است . چادر مسافرتی فنری ۱۰ نفره آبی  با کیفیت ، مقاومت و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

تهران اینتکس در سال ۹۸ اقدام به تولید چادر مسافرتی فنری نموده است و در کارخانه اینتکس در ایران آنرا ساخته و تولید آن را بر عهده گرفته است از این پس بهترین نمونه چادر های مسافر تی فنری و ایرانی را با گارانتی میتوانید از این مرکز خریداری نمایید.

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی از محصولات فوق العاده با کیفیت و زیبای ایرانی می باشد که کیفیت ان از بسیاری از برند های خارجی و بی کیفیت نیز بالا تر است. این محصول دارای امکانات زیادی می باشد که در ادامه قصد داریم به هر یک از ان ها به صورت جداگانه پرداخته و ان ها را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

از موارد مهمی که می توان در مورد این محصول راجبش صحبت کرد طراحی و ارگونومی ساخت ان است. این چادر از نظر طراحی ظاهری ساده و شکیل داشته و ارگونومی مشابهی مانند اکثر چادر های موجود در بازار دارد. در جلوی این محصول درب ورود ان تعبیه شده است که از بالاترین نقطه تا نزدیک به زمین کشیده شده و به صورت مستطیلی می باشد. هم چنین این درب به سمت بالا قابلیت لول شدن دارد و می توان ان را بست تا هوا در داخل به جریان بیفتد.

هم چنین این درب دارای توری می باشد که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند. در دو طرف دیگر این چادر نیز دو عدد پنجره با توری قرار گرفته است که به صورت نیم دایره طراحی شده و ان ها نیز خود دارای پشه بند هستند. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید گفت که تمامی بدنه این محصول ابی رنگ می باشد. ناحیه های بالایی این چادر نیز به صورت یک دست نارنجی طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها نوار های کناری و خطوط دور این چادر نیز با رنگ نارنجی دوخته شده اند که بسیار چشم نواز هستند. تمامی این موارد باعث شده تا این چادر مسافرتی از نظر طراحی بسیار زیبا ساخته شده باشد.

جنس بدنه

از نکات مهمی که در ارتباط با این چادر باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول می باشد. پارچه ها و بدنه اصلی این محصول همگی ساخته شده از جنس پلی استر می باشند که فوق العاده مستحکم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها این محصول به صورت کاملا ضد اب طراحی شده است که از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این چادر ساخته شده از جنس فایبر گلاس می باشند که انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی خراب نخواهند شد. تمام این موارد باعث شده تا چادری با استاندارد های جهانی را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول 280 سانتی متر و هم چنین عرض 280 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول نیز 180 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده است که ده نفر به صورت نشسته و هم چنین 5 نفر به صورت دراز کش بتوانند از ان استفاده کرده و به استراحت بپردازند. هم چنین این محصول به دلیل داشتن وزن 5 کیلو گرم به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد که جزو خصوصیات مهم ان به حساب می اید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از موارد مهمی که در هنگام خرید مشتری ان را در نظر می گیرد نحوه راه اندازی یک چادر است. این محصول از نوع عصایی بوده که به سادگی راه اندازی می شود. در ابتدا فقط کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از نحوه قرار گیری پایه های این محصول ان را باز کرده و به سادگی چادر را بر پا کنید. این کار در مدت زمان چند ثانیه انجام می شود که در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود.

هم چنین برای مراقبت از این محصول تنها کافی است اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کرده و مواد اتش زا را نیز از کنار این چادر دور کنید تا بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده کنید. هم چنین در هنگام جمع کردن ان نیز رعایت این نکته بسیار حیاتی است که به پایه ها و ستون های این محصول زیاد فشار وارد نکنید چون دچار اسیب خواهد شد.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره آبی از محصولات بی نظیر تولید داخلی می باشد که در بدو ورود به بازار طرفداران زیادی را پیدا کرد. این محصول دارای دو پنجره و یک درب ورود می باشد که همگی پشه بند نیز دارند. هم چنین در کنار ان ساک حمل نیز قرار گرفته است که جا به جایی این محصول را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی جا دار را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • طول:280 سانتی متر
  • عرض:280 سانتی متر
  • ارتفاع:180 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:10 نفره
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:شمعی برزنتی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کله قندی از سری تولیدات داخلی چادر های سفری سبک وزن و بسیار ایده آل برای سفر های دسته جمعی و گروهی می باشد که می توانید از آن برای سفرهای دور و نزدیک خود استفاده کرده و در طبیعت با استفاده از آن اسکان پیدا کرده و لحظات شاد و دلپذیری را در کنار خانواده رقم بزنید .

این چادر مسافرتی همانطور که در بخش توضیحات نیز ارائه شد برای استفاده 10 نفر طراحی شده و ابعاد بزرگ آن می تواند این تعداد نفر را به خوبی در داخل خود جای دهد ، اما توجه داشته باشید که تعداد 5 الی 6 نفر می توانند از این چادر مسافرتی برای خوابیدن استفاده کنند . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این چادر ، راهنمای خرید چادر مسافرتی ایرانی شما مشتریان گرامی باشیم .

دوام و استحکام چادر مسافرتی ایرانی کله قندی

یک چادر مسافرتی ایده آل و خوب چادری است که دوام و استحکام بالایی داشته باشد . به دلیل اینکه از این محصولات در سفر ها و محیط های خارج از خانه استفاده می شود ، بایستی دوام خوبی داشته باشند تا در شرایط مختلف محیطی آسیب ندیده و کارایی خوبی را داشته باشد . در بخش توضیحات ، نسبت به جنس این محصول توضیحاتی ارائه شد که بیانگر دوام و استحکام بالای این چادر می باشد .

پلی استر در کنار ضد آب بودن خود ، محافظ خوبی در برابر سرما بوده و اشعه های مضر خورشیدی همچون فرابنفش نیز به آن آسیبی وارد نکرده و موجب تجزیه و کهنه شدن محصول نمیگردد . فایبرگلاس نیز برخلاف فلزات اصلا زنگ نمیزند و با تمامی شرایط اب و هوایی سازگار است . انعطاف پذیری خوب آن به سبب شده است تا چادر در برخورد اجسام و وارد شدن ضربه آسیبی ندیده و همچنین باد نیز نمی تواند به فریم چادر آسیب وارد کند .

چادر مسافرتی فنری برای چه نوع آب و هوایی مناسب است ؟

چادر های مسافرتی بسته به نوع طراحی ظاهری و همچنین نوع سازه و ... مناسب برای یک نوع آب و هوای خاص است که در این میان می توان به مدل هایی اشاره کرد که برای کویر ، ساحل و یا کوه طراحی شده اند ، برخی از مدل ها نیز به مانند چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی کله قندی برای شرایط آب و هوایی معتدل و مساعد طراحی شده است که اغلب سفر های معمولی نیز به این نوع مناطق است . بنابراین بهتر است این محصول را برای سفر های معمولی خود و تعطیلات آخر هفته و یا سفر های نوروزی و تابستانی استفاده کنید . لازم به ذکر است که این چادر ضد آب می باشد و در روز های بارانی نیز می توانید از آن استفاده نمایید .

نکات مهم در گرم کردن و استفاده از چادر مسافرتی

نکات و توصیه های مهمی در هنگام استفاده از چادر مسافرتی فنری مطرح است که بایستی به خوبی از آن ها استفاده کنید . با توجه به اینکه از چادر های مسافرتی در اغلب جاها و در دل طبیعت استفاده می شود ، بهتر است زیراندازی نرم با خود به همراه داشته باشید تا چادر را بر روی آن راه اندازی کنید . استفاده از زیرانداز می تواند سطح زمین را نرم تر کرده و همچنین از آسیب رساندن سنگ ریزه ها و ... به کف چادر جلوگیری خواهد کرد .

توجه داشته باشید که قبل از راه اندازی محلی تمیز را انتخاب کرده و حدالامکان آن جا را از هر گونه سنگ ریزه و شاخ و برگ پاک کنید .توجه داشته باشید که در کنار چادر مسافرتی آتش روشن نکنید . بهتر است فاصله ای سه متری را در نظر گرفته و آتش را با کمی فاصله روشن کنید زیرا بدنه این محصولات ضد حریق نبوده و آسیب می بینند .

توصیه می شود که با احتیاط از وسایل گرمایشی مخصوص سفر استفاده کنید . استفاده از پیکنیک ها و اجاق گاز های سفری در داخل چادر توصیه نمی شود . همچنین قرار دادن آتش یا ذغال در داخل چادر می تواند در هنگام خواب خطرناک باشد . توصیه می شود که برای گرم تر شدن از کیسه های خواب استفاده کنید و لباس های گرم بپوشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...