چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون

ch 1219

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون یکی دیگر از تولیدات داخل کشور در زمینه تجهیزات کمپینگ بوده که با تنوع رنگبندی بدنه و امکان راه اندازی فوری طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی دارای ابعادی مربع شکل و سایز بزرگ بوده به طوری که بخش داخلی آن می تواند برای 10 نفر بزرگسال در صورت نشسته و 5 نفر بزرگسال در صورت درازکش کافی باشد. این محصول را می توانید در تمامی فصول سال و برای هر نوع شرایط اب و هوایی به راحتی استفاده کنید. زیرا جنس بدنه آن از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باکیفیت تفلون انتخاب شده است.

این نوع پارچه ساختاری سه لایه داشته و به راحتی می تواند دمای محیط داخلی را در روز های سرد حفظ کرده و همچنین مناسب تابستان نیز می باشد. بر روی بدنه محصول تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب تعبیه شده که همگی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. برای استفاده از توری پشه بند تنها کافی بوده با استفاده از زیپ مخصوص هر بخش درب و پنجره ها را به طور کامل باز کرده سپس زیپ پشه بند ها را به طور کامل ببنید. این چادر مسافرتی سبک بوده و سازه های فنری شکل آن به طور کامل به روکش بدنه متصل شده اند. پس محصول از امکان راه اندازی فوری بهره مند بوده و دارای ساک حمل می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید انواع مختلف چادر مسافرتی فنری ایرانی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهتفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون

چادر های مسافرتی فنری با طراحی بدنه کله قندی از تولیدات موفق ایرانی بوده که با جنس رویه متنوع و مختلف و تنوع رنگبندی گسترده و در ابعاد متفاوت طراحی و تولید شده است. این نوع چادر های مسافرتی دارای وزن کمی بوده به همین دلیل به راحتی حمل و جا به جا شده و مشکلی برای شما در زمان سفر ایجاد نخواهد کرد. در این مقاله می خواهیم به معرفی ساختار چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون در ابعاد مختلف آن بپردازیم. پس اگر می خواهید متناسب با نیاز خود یک چادر مسافرتی استاندارد را انتخاب کنید همراه با ما باشید.

جنس بدنه چادر مسافرتی

مورد بسیار مهم درباره این چادر مسافرتی بهره مندی از جنس بدنه با پارچه تفلون می باشد. این نوع جنس بدنه در واقع از یک لایه پارچه پلی استر شمعی تشکیل شده که روکشی از نوع برزنتی و پلاستیکی دارد. این رویه به طور کامل ضدآب بوده که یکی از مزایای مهم این چادر مسافرتی به شمار می رود. روکش های تفلون به راحتی می توانند در زمان سرما دمای داخلی چادر مسافرتی را حفظ کرده تا شما ارامش بهتری داشته باشید. روکش های بدنه تفلون در برابر وزش باد نیز ایمن مانده به همین دلیل در کوهستان نیز می توانید از این محصول استفاده کنید. کف چادر مسافرتی که از نقاط بسیار مهم بدنه به شمار رفته از پارچه دولایه اکسفورد تولید شده است. روکش های اکسفورد مناسب تمامی شرایط اب و هوایی بوده و به راحتی می توانند یک مانع ایده ال برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و اب از سطخ زمین به داخل چادر مسافرتی بشوند. سازه های این چادر مسافرتی که در زمینه کاهش وزن بدنه و دوام آن موثر بوده از نوع فاییرگلاس هستند.

ابعاد و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون محصولی با طراحی بدنه مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و معادل 250 سانتی متر دارد. ارتفاع کل بدنه محصول 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا افراد بلند قد نیز بتوانند به راحتی در بخش داخلی چادر مسافرتی رفت و امد داشته باشند. گنجایش داخلی محصول که از پارامتر های اساسی در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی به شمار رفته برابر 10 نفر بزرگسال به حالت نشسته می باشد. در زمان خواب اما این میزان کاهش یافته که بستگی به سن و سایز افراد دارد. اما به طور کلی این چادر مسافرتی در زمان درازکش مناسب استفاده 5 الی 6 نفر بزرگسال می باشد. این میزان گنجایش داخلی موجب شده تا این چادر مسافرتی در میان محصولات سایز بزرگ قرار گرفته و مناسب استفاده خانواده ها در تمامی نقاط کشور گردد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 5 کیلوگرم است. شما می توانید این چادر مسافرتی سبک را در داخل ساک حمل آن قرار داده و در داخل صندوق عقب خودر قرار داده و یا در زمان طبیعت گردی به سهولت آن را همراه با خود داشته باشید.

مشخصات چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی در ابعاد مربع شکل ساخته شده و طراحی بدنه آن از نوع کله قندی می باشد. چادر های کله قندی مجهز به یک سقف کوچک و دیواره هایی شیبدار هستند. این نوع طراحی بدنه از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و از طرفی می توانند از شدت باد در زمان طوفان بکاهند. بر روی بدنه این محصول تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب بزرگ طراحی شده که تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند. در زمان گرما و تابستان می توانید با استفاده از توری از هجوم پشه و حشرات در امان مانده و همچنین بتوانید در فضای داخلی نورکافی و گردش ازادانه هوا را تجربه کنید. این چادر مسافرتی از نوع سازه های فنری به راحتی و به محض خروج ار بدنه قابل استفاده خواهد بود و دیگر نیاز به انجام مراحل راه اندازی ندارید.

خرید چادر مسافرتی

نمایندگی رسمی اینتکس مرکز تولید چادر مسافرتی ایرانی و نمایندگی انحصاری واردات چادر مسافرتی اورجینال خارجی می باشد. با مراجعه به فروشگاه این نمایندگی می توانید این چادر مسافرتی را با رنگبندی متنوع مشاهده و خریدی مطمئن تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...