چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون کمپینگ

ch 7293

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون کمپینگ دارای ظاهری ساده و با طراحی بدنه کله قندی بوده که می تواند برای خانواده ها در زمان تعطیلات و سفر های طولانی مدت یک اقامت مناسب را فراهم کند. این چادر مسافرتی زیبا دارای ساختاری مربع شکل بوده اما دیواره های آن از یک شیب ملایم برخوردار بوده و سقف محصول کاملا کوچک می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در صورت تثبیت موقعیت چادر مسافرتی بر روی سطح زمین با استفاده از میخ نصب مناسب ، ساختار کلی محصول در برابر وزش باد ف براش برف و باران و سایر تغییرات شرایط اب و هوایی مقاوم باقی بماند.

این محصول استاندارد مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که با توجه به وزن بدنه 5 کیلوگرمی و داشتن دو عدد بند بر روی ساک حمل شما می تواند با سهولت این محصول را حمل و جا به جا کنید. روکش بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه تفلون بوده که در واقع یک روکش سه لایه می باشد. روکش های تفلون از یک پارچه برزنتی با روکشی از نوع پلی استر و پلاستیک فشرده تولید شده اند. ساز های چادر مسافرتی فنری بوده و با جنس فایبرگلاس می باشند. این سازه ها از طریق یک روکش ابریشمی به طور کامل به رویه اصلی دوخته شده اند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی ایرانی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهاکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون کمپینگ

چادر های مسافرتی از محصولات مهم و حیاتی در هنگام کمپینگ و سفر و یا تفریحات خارج شهر به شمار می رود. این محصولات متناسب با نیاز شما و همچنین هزینه ای مدنظر دارید از انواع مختلف پایه ها تولید می شوند. در این بین چادر های مسافرتی فنری از تولیدات موفق و پرطرفدار ایرانی بوده که از ساختاری باداوم و قیمت ارزان بهره مند بوده و مورد استقبال خانواده قرار گرفته است. چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون کمپینگ یکی از جدیدترین انواع این گروه از محصولات به شمار می رود. در ادامه این مقاله می توانید با مشخصات کامل این چادر مسافرتی آشنا شوید. پس همراه با ما باشید.

نوع دوخت چادر مسافرتی

کیفیت دوخت بدنه و اتصال سازه ها و روکش بدنه ضلع های مختلف محصول از اهمیت بسزایی برخوردار بوده زیرا موجب افزایش چشمگیر کارایی چادر مسافرتی به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از تعداد 4 دیواره ، یک سقف و یک کف تشکیل شده است. تمای این بخش ها از طریق دوخت با تضمین دولایه به یکدیگر متصل شده اند. از طرفی در بخش خارجی بر روی محصول دوخت دولایه ابعاد محصول یک لایه پارچه ابریشمی کشیده شده که که با استفاده از آب یک لایه دوخت مقاوم نیز از بخش خارجی برای این محصول از طریق ایجاد می شود. لازم به ذکر بوده برای افزایش کیفیت در بخش درزهای بدنه این چادر مسافرتی از یک چسب مقاوم ضدآب نیر استفاده شده است. این نوع دوخت مقاوم تاثیر بسزایی بر میزان دوام بدنه و حفظ امنیت فضای داخلی محصول در زمان بارندگی خواهد داشت.

نوع سازه ها چادر مسافرتی

یکی از دلایل تقسیم بندی چادرهای مسافرتی به انواع مختلف مربوط به نوع سازه های آن می باشد. چادر های مسافرتی با سایز بزرگ از رویه هایی بسیار حجیم برخوردار بوده به همین دلیل نیاز به سازه هایی دارند که کمترین زمان را برای راه اندازی به خود اختصاص بدهند. از طرفی چادر های مسافرتی مخصوص خانواده ها نیز به دلیل استفاده افراد بسیار زیاد در زمان سفر به طور همزمان از آن سرعت جمع اوری و راه اندازی در این زمینه حائز اهمیت خواهد بود. بر همین اساس ما به شما سازه های فنری را توصیه می کنیم که این چادر مسافرتی از این دسته می باشد. در سازه های فنری در واقع از یک جنس سبک و حالت پذیر با خاصیت انعطاف پذیری بالا برای تولید استفاده می کنند. سپس سازه ها را در فضای داخلی چادر مسافرتی از طریق یک روکش ابریشمی به بدنه اصلی به صورت دولایه متصل و دوخت مقاومی را برای این کار انتخاب خواهند کرد. به همین دلیل بوده که این دسته از چادر های مسافرتی برای راه اندازی نیاز به مراحل پیچیده نداشته و به راحتی و یه محض خروج از ساک حمل به فرم استاندارد خود در خواهد آمد. برای جمع اوری این چادر مسافرتی نیز نیاز بوده تنها دو دیواره را از بخش خارجی به هم نزدیک و سازه ها را به راحتی به سمت بخش میانی خم کرده تا محصول در زمانی کوتاه جمع اوری شود.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

پارامتر بسیار مهم در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به نوع جنس بدنه آن بوده که در صورت کیفیت بالا می توانید از سازگاری آن با تمامی شرایط اب و هوایی و میزان طول عمر آن اسوده خاطر شوید. بر همین اساس عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی از بهترین نوع پارچه تفلون تولید شده است. این نوع پارچه در واقع سه لایه بوده که جنس بخش اصلی آن از نوع برزنتی انتخاب شده که از دولایه روکش با نوع پلی استر و پلاستیک فشرده می باشد. این نوع ساختار بدنه از میزان ضدآب وبدن 100% بهره مند بوده و به راحتی می تواند در برابر تابش اشعه فرابنفش خورشید ، وزش باد شدید و بارش برف و باران یک محیط امن را مناسب خانواده در اختیار شما قرار بدهد.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره تفلون کمپینگ محصولی ارزان و باداوم از تولیدات ایرانی بوده که مناسب خانواده و برای تمامی نقاط ایران طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا استفاده از وب سایت تهران اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...