چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی

ch 2208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی یکی دیگر از تولیدات موفق در داخل ایران در زمینه تجهیزات کمپینگ بوده که از تنوع رنگبندی بدنه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی که در ردیف محصولات سایز بزرگ بوده برای نشستن 10 نفره و برای خوابیدن 5 الی 6 نفر توصیه شده به همین دلیل مناسب استفاده در سفر های خانوداگی و گروهی می باشد. بدنه این چادر مسافرتی باتوجه به جنس پلی استر آن ساختاری ضدآب و مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی داشته به طوری که می توانید در زمان سفر های مختلف در تمام فصول مانند ساحلی ، کوهنوردی و... از این چادر مسافرتی استفاده کنید.

بدنه پلی استر تاثیر بالایی بر میزان ایمن ماندن شما در برابر وزش باد و بارش باران داشته و می تواند در فصول سرد سال دمای محیط داخلی را حفظ کند. توجه داشته باشید برای استفاده از این چادر مسافرتی در تابستان بر روی دیواره محصول تعداد 3 عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ مجهز به توری پشه بند تعبیه شده است. با استفاده از زیپ این بخش ها را باز کرده تا محیط داخلی از هوایی مطبوع و نور کافی برخوردار شود. این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده یعنی سازه های فایبرگلاس آن به طور کامل به روکش بدنه متصل بوده و در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی می شود. اگر قصد خرید چادر مسافرتی استاندارد را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

راهنمای خرید چادر مسافرتی ایرانی

چادر های مسافرتی ایرانی در واقع از ارزان ترین مدل های موجود در بازار هستند که بسیاری از خریداران به دلیل قیمت پایین و مقرون به صرفه آن، چادر های ایرانی را خریداری می کنند . در میان این محصولات هستند نمونه های بسیار با کیفیت و یا بی کیفیت که باید به درستی آن ها را انتخاب و خریداری کنید . از دلایل قیمت ارزان چادر مسافرتی ایرانی می توان به تولیدات این محصولات در داخل کشور و تامین مواد اولیه با قیمت ارزان تر اشاره کرد ، بنابراین ارزان بودن چادر های ایرانی نسبت به خارجی دلیل بر کیفیت پایین آن نمی باشد .

بهتر است چادر های مسافرتی ایرانی را از برند های شناخته شده مانند فخر ایران یا اف آی تی ، خاوران یا کیت ، هلال ، ساینا و سافاری خریداری کنید زیرا محصولات برند های نام برده شده کاملا استاندارد بوده و مورد ضمانت فروشگاه می باشد . چادر های استاندارد مانند چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی قابلیت ضد آب دارند و بدنه آن ها در برابر رطوبت عایق است ، بنابراین در تمامی شرایط جوی می توانید از آن استفاده نمایید .

چادر های مسافرتی ایرانی بر اساس تعداد نفراتی که می توانند از محصول استفاده کنند ، دسته بندی می شوند ، البته در نظر داشته باشید که بیشتر آن ها تعداد نفراتی که می توانند در درون چادر بنشینند را مبنا قرار می دهند ، یعنی یک چادر مسافرتی 10 نفره می تواند تعداد 10 نفر را به صورت نشسته در داخل خود جای دهد بنابراین در حالت دراز کش یا خوابیده این تعداد نصف شده و مناسب برای خوابیدن 5 نفر خواهد بود . پس در هنگام خرید چادر مسافرتی خود ، به این موضوع دقت کنید و همواره مدل هایی را مد نظر قرار دهید که توسط برند های شناخته شده تولید شده باشند . البته فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت برای فروش گذاشته است .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری

چادر های مسافرتی فنری یکی از آسان ترین مدل ها از نظر راه اندازی می باشد زیرا سازه آن به صورت فنری و تاشو می باشد که تنها با باز کردن ، به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و دیگر نیازی به نصب پایه و یا بدنه به فریم نخواهد بود . اما جمع کردن آن دقت بیشتری را نیاز دارد ، بنابراین در هنگام بستن از وارد کردن فشار بیش از حد به فریم چادر خودداری کنید . با تمرین و تکرار می توانید به سادگی چادر های فنری را جمع آوری کنید .

توصیه هایی در رابطه با نگهداری و استفاده از چادر مسافرتی در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . در گوشه های این چادر مربعی ، گره هایی تعبیه شده است که می توانید با استفاده از میخ و یا یک تکه چوب ، گوشه های چادر را به زمین متصل کنید تا استحکام بیشتری را در مواقعی که باد میوزد از خود داشته باشد .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی از نمونه چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت و درجه یک می باشد که طراحی بسیار عالی و استاندارد آن سبب شده تا بتوانید در هر 4 فصل از محصول استفاده کنید . وجود چادر مسافرتی به خوبی چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی می تواند حریم خصوصی بسیار عالی و البته ایمن در برابر سرما یا بارش باران و برف را برای شما و دیگر اعضا ایجاد کند . این چادر مسافرتی با توجه به روند تولیدات آن در داخل کشور قیمت ارزان و مناسبی داشته که خریداران می توانند آن را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند .

نوع طراحی و سازه چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی ممکن است از نظر ظاهری و همچنین نوع طراحی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد ، بنابراین فروشگاه اینتکس سعی کرده تا توضیحات کاملی از این محصول را در قالب نقد و بررسی جامع برای شما ارائه دهد تا راهنمای خرید چادر مسافرتی شما باشد . این چادر مسافرتی به صورت مربع طراحی شده و بدنه آن از رنگ طوسی و قرمز ساخته شده است . این محصول دارای یک درب بزرگ و یک پنجره می باشد که می توانید از طریق درب بزرگ آن به راحتی رفت و آمد داشته باشید . وجود پنجره نیز می تواند سبب نورگیری بهتر و تهویه هوای مناسب شود .

نوع سازه چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی به صورت فنری می باشد که در واقع فریم انعطاف پذیر و تاشو محصول سبب شده تا به صورت فنری بتوانید چادر را راه اندازی و آن را جمع کنید . سازه فنری یک نوع سازه اتوماتیک بوده که به راحتی می توانید چادر را راه اندازی کنید ، فریم این محصول چسبیده به بدنه بوده و نیازی به راه اندازی و نصب پایه ها به بدنه نخواهد بود . حالت جمع شده این چادر به صورت گرد بوده که در یک ساک گرد نیز قرار می گیرد . از نظر حجمی، این چادر مسافرتی نسبتا بزرگ است و توصیه می شود که برای سفر های پیاده از آن استفاده نکنید .

جنس بدنه و پایه

برای تولید چادر مسافرتی فنری 10 نفره خانوادگی از بدنه پلی استری استفاده شده است ، پلی استر ها از سری پارچه های مقاوم و عایق در برابر آب می باشد که در دسته پارچه های شمعی قرار دارد ، بیشتر چادر های با کیفیت از این جنس ساخته می شوند زیرا طول عمر پلی استر بسیار زیاد بوده و در بیشتر شرایط محیطی دوام بسیار خوبی را دارد . برای ساخت فریم و پایه های چادر مسافرتی فنری فوق نیز از فایبرگلاس استفاده شده است ، فایبرگلاس ها انواع مختلفی دارند اما برای ساخت چادر مسافرتی از نمونه انعطاف پذیر و فنری استفاده شده است . این جنس دوام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار ها دارد همچنین نسبت به سایر اجناس بسیار سبک می باشد .

توصیه های مهم در نگهداری

با توجه به قلق گیری خاصی که جمع کردن چادر مسافرتی دارد بهتر است که چندین بار به آرامی چادر را ببندید و از وارد کردن فشار زیاد خودداری کنید . زمانی که از چادر مسافرتی در مناطق بادی استفاده می کنید بهتر است 4 گوشه چادر را با استفاده از طناب و میخ مهار به زمین متصل کنید و وسایل خود را در کناره های چادر قرار دهید . چادر مسافرتی فنری 10 نفره مناسب برای کوهنوردی نیستند چرا که حجم و وزن مناسبی را برای حمل دستی برای مدت طولانی را ندارند .

در صورت خیس شدن چادر مسافرتی در اولین فرصت آن را باز کنید تا کاملا خشک شود . برخورد اجسام تیز و برنده سبب آسیب دیدن بدنه خواهد شد ، همچنین حرارت آتش و وسایل داغ می تواند بدنه را ذوب کند . بنابراین اگر آشپزی می کنید حتما پیکنیک و وسایل گرمایشی خود را نزدیک به بدنه چادر قرار ندهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...