چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضدآب

ch 2004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضدآب دارای سایز بزرگ و فضای داخلی مناسب برای خانواده و یا سفر های دسته جمعی بوده به طوری که گنجایش داخلی آن به صورت نشسته 10 نفر و به صورت خوابیده 5 نفره می باشد. این چادر مسافرتی یک محصول کاربردی در میان تجهیزات استاندارد کمپینگ بوده زیرا با بهره مندی از استحکام ساختار بدنه و مجهز بودن به روکش بدنه ضدآب و باداوم از پارچه برزنتی شمعی می تواند یک سرپناه امن و ایمن برای شما در زمان سفر های مختلف باشد.

پارچه های برزنتی بدون شک مقاوم ترین و ضخیم ترین پارچه ها برای تولید چادر مسافرتی هستند که این مدل نیز با استفاده از پارچه شمعی برزنتی تولید شده و یکی از بهترین چادر های مسافرتی می باشد . در ادامه توضیحاتی را در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی 10 نفره فنری ارائه خواهیم کرد .

ساختار مقاوم این چادر مسافرتی به گونه ای بوده که می توانید در زمان طبیعت گردی و یا کوهنوردی و پیک نیک و.... آن را به همراه داشته و  لذت ببرید. زیرا علاوه بر اینکه پوشش بدنه چادر مسافرتی دارای دوام بالا در برابر بارش برف و باران و یا سایر تغییرات شرایط جوی در مناطق سردسیر بوده ، به دلیل داشتن پنجره ها و درب بزرگ مجهز به توری برای استفاده در مناطق ساحلی و کویر و... نیز یک انتخاب درجه یک به شمار می رود.

جنس سازه های چادر مسافرتی که تاثیر بالایی بر میزان استحکام موقعیت محصول بر روی سطح زمین داشته از نوع فایبرگلاس انتخاب شده که بتوانید از وزن کم آن نیز نهایت لذت را ببرید. این چادر مسافرتی با توجه به ساک حمل آن یک محصول قابل حمل برای پیاده روی های طولانی در طبیعت می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی فنری را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک خریداری نمایید.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر یک از آن ها بسته به نوع طراحی و نوع ساختاری که دارند ممکن است برای آب و هوای خاصی طراحی شده باشند . به عنوان مثال برای کوهنوردی چادر هایی طراحی شده اند که ساختار حرفه ای و وزن بسیار سبکی دارند ، بنابراین قبل از خرید چادر مسافرتی خود ، محلی که قرار است بیشتر به آن جا سفر کنید را در نظر گرفته و به نسبت آب وهوایی که دارد ، چادر مسافرتی خود را انتخاب کنید زیرا چادر ها بر اساس جنس و نوع طراحی که دارند برای آب و هوای سرد ، مرطوب ، گرم ، بادی ، شرجی و ... مناسب و قابل استفاده می باشند .

همچنین در هنگام خرید چادر مسافرتی به ابعاد محصول توجه داشته باشید ، چادر ها با توجه به ابعادی که دارند می توانند تعداد نفرات بیشتر و یا کمی را در داخل خود جای دهند . توصیه می شود که همواره سایز چادر مسافرتی خود را کمی بیشتر از آن چه که نیاز دارید خریداری کنید زیرا ممکن است وسایلی را همراه خود داشته باشید که نیاز است داخل چادر باشند . چادر مسافرتی فنری ضد آب فوق برای استفاده 10 نفر مناسب می باشد ، اما در نظر داشته باشید که برای خوابیدن در حدود 5 الی 6 نفر می توانند در داخل چادر مسافرتی دراز کشیده و استراحت کنند . بنابراین در خرید چادر مسافرتی ایرانی به این نکته توجه داشته باشید زیرا تعداد نفرات درج شده در مشخصات محصول ، به صورت نشسته در نظر گرفته شده است .

قیمت چادر مسافرتی ایرانی

قیمت چادر مسافرتی ایرانی با توجه به اینکه تولیدات آن ها در داخل کشور انجام گرفته و مواد اولیه آن در داخل کشور تهیه می شود ، بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی می باشد ، همچنین هزینه ای بابت واردات و گمرکی پرداخت نشده و قیمت محصولات افزایشی نخواهد داشت . از این رو ارزان بودن چادر های مسافرتی ایرانی دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات نمی باشد . از سوی دیگر فروشگاه تهران اینتکس با فروش مستقیم محصولات خود از تولید کننده به مصرف کننده ، با حذف واسطه ها ، قیمت چادر مسافرتی را کاهش داده تا مشتریان گرامی بتوانند با صرف هزینه پایین تر بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی ایرانی را خریداری کنند .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه برزنتی شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب یک چادر مسافرتی ایرانی بسیار با کیفیت است که در ابعاد بزرگی ساخته شده و مناسب برای استفاده خانوادگی و گروهی است . چادر های مسافرتی یک وسیله پر کاربرد و محبوب در سفر ها بوده و شما می توانید به آسانی آن را با خود به سفر ببرید و در هر جایی که دوست داشتید چادر را برپا کرده و یک حریم خصوصی بسیار عالی برای خود ایجاد کنید تا برای استراحت کردن و یا اسکان برای مدتی ، شرایط ایده آل تری را داشته باشید . به خصوص اگر از چادر مسافرتی با کیفیتی همچون چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب استفاده کنید که دارای بدنه ضد آب بوده و مناسب برای استفاده در سه فصل بهار ، تابستان و پاییز می باشد . لذا این چادر مسافرتی بیشتر برای استفاده در آب و هوای معتدل طراحی شده است و می تواند یک چادری فوق العاده برای شما باشد . 

ویژگی های بسیاری در چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب وجود دارد که یکی از آن ها ابعاد بزرگی است که این چادر داشته و شما می توانید به صورت 10 نفره از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که این تعداد افراد می توانند به صورت نشسته از چادر مسافرتی استفاده کنند و اگر قصد دارید که به صورت خوابیده این تعداد نفرات را مشخص کنید ، می توان گفت که 5 نفر به راحتی می توانند در کنار یکدیگر در داخل چادر مسافرتی استراحت کنند . به همین دلیل است که شما فضای زیادی را برای استراحت کردن خواهید داشت . طراحی چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب به صورت مربعی بوده و طول و عرض آن 250 سانتی متر است و ارتفاع چادر همچنین 180 سانتی متر می باشد . به همین دلیل است که گفته می شود این چادر مسافرتی ابعادی بزرگ دارد . 

شما می توانید در هنگام اسکان یافتن در محلی ، تمامی وسیله های همراه خود را به داخل چادر مسافرتی برده و در کنار خود آن ها را داشته باشید . قیمت چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب به دلیل اینکه یک چادر مسافرتی تولید داخل می باشد ، از قیمت بسیار ارزان تری نسبت به سایر چادر های مسافرتی خارجی داشته و شما می توانید با هزینه های بسیار پایین تر یک چادر مسافرتی فوق العاده و بسیار با کیفیت را داشته باشید . جنس بدنه ای که چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب دارد از پارچه برزنتی شمعی می باشد که بسیار ضخیم بوده و می تواند به خوبی در برابر رطوبت ها مقاوم باشد . بنابراین اگر از چادر مسافرتی در زیر باران استفاده کنید ، این قابلیت در چادر وجود دارد که شما از خیس شدن در امان باشید . و اما قسمت فریم و پایه هایی که چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب دارد از جنس فایبرگلاس می باشد و این جنس بسیار مقاوم و البته سبک است .

یکی از ویژگی هایی که هر چادر مسافرتی باید آن را داشته باشد ، سبک بودن چادر است ، این چادر نیز به دلیل داشتن بدنه برزنتی و همچنین پایه های فایبرگلاسی که بسیار نرم و راحت است ، موجب شده تا جابجایی آن بسیار آسان تر باشد . نوع سازه چادر مسافرتی فنری بوده و برای همین به این چادر مسافرتی ، چادر مسافرتی فنری گفته می شود . یکی از ویژگی های فایبرگلاس انعطاف پذیری فوق العاده بالای آن است که به دلیل طراحی خاص آن ، قابلیت تا شدن را داشته و شما می توانید برای جمع کردن چادر مسافرتی ، آن را تا کرده و در ابعاد بسیار کوچکی تبدیل کنید . 

این چادر مسافرتی در رنگ زرشکی با سقف سبز رنگ تولید شده است ولی فروشگاه تهران اینتکس رنگبندی های مختلفی از آن را موجود کرده است . برای همین شما می توانید چادر خود را در چندین رنگبندی مشاهده و آن ها را خریداری کنید . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ضد آب دارای یک درب بزرگ و سه پنجره در طرفین می باشد که تمامی آن ها مجهز به پشه بند بوده و می تواند از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...