چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی

ch 223355

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی یکی از چادر های شیک و پر طرفدار در فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است . در طرفین این چادر مسافرتی زیبا پنجره هایی نیز تعبیه شده است که دارای پشه بندهایی می باشد تا علاوه بر تهویه ی هوای داخلی چادر از ورود حشرات موذی به داخل این محصول نیز جلوگیری کند و بهترین شرایط را برای شما فراهم آورد . ارتفاع این چادر متناسب با استانداردهای جهانی می باشد که می توانید درون آن بیاستید و از دیدن طبیعت لذت ببرید .

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و همچنین از نفوذ آب به داخل چادر نیز جلوگیری می کند که از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرده و روز زیبایی را سپری کنید . چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی با کیفیت ، مقاومت و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید .

  • طول:280 سانتی متر
  • عرض:280 سانتی متر
  • ارتفاع:180 سانتی متر
  • وزن:8 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:10 نفره
  • تعداد پنجره:2 عدد
  • جنس بدنه:برزنتی شمعی
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:ایرانی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه راه و با نقد و بررسی چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول متناسب با استانداردهای روز چادر های مسافرتی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده خانواده فراهم می آورد . این چادر مسافرتی دارای پنجره هایی نیز می باشد که در تهویه مطلوب هوای داخلی چادر به خوبی نقش خود را ایفا می کنند . همچنین بر روی این پنجره ها در چادر مسافرتی از پشه بند ها و توری هایی استفاده شده است که از ورود حیوانات موذی به این چادر مسافرتی جلوگیری کرده و شرایط ایده آلی را برای استفاده در شرایط نامساعد جوی به دور از یوانات موذی موجود در طبیعت برای شما فراهم می آورد .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از ترکیب پلی استر و نایلون پوشش داده شده با پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشاان می دهد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . پایه های این چادر مسافرتی از جنس فنری می باشد که به راحتی قابل راه اندازی می باشد و همچنین از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است ، از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و در کنار خانواده در طبیعت روز خوشی را برای خود سپری کنید .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی بنا بر استانداردهای تولید چادر مسافرتی توسط کمپانی های تولید محصولات کمپینگ و کوهنوردی می باشد و فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . ابعاد چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی از کیفیت بالایی برخوردار است و فضای مناسبی را برای استفاده شما عزیزان به ارمغان می آورد .

یکی دیگر از ویژگی هایی که در خرید چادر های مسافرتی باید به طور جدی به آن توجه کنید وزن محصول می باشد که در حمل و نقل آن تاثیر بسزایی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی شیک و قابل حملی که دارد برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی عرضه شده توسط فرششگاه اینتکس می باشد که به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی دارای جنس رویه پلی استر می باشد که از نفوذ آب به داخا چادر  مسافرتی به خوبی جلویگیری کرده و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف جوی استفاده کنید . چادر مسافرتی فنری 10 نفره طوسی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...