چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل

ch 7028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل یک محصول استاندارد در زمینه تجهیزات کمپینگ و سفری بوده که به دلیل ابعاد بزرگ بدنه مناسب استفاده خانواده ها یا سفر های دسته جمعی می باشد. این چادر مسافرتی بر روی دیواره خود دارای سه عدد پنجره و یک درب بوده که برای استفاده در فصل تابستان تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند شده اند. به این صورت می توانید در مناطق ساحلی و یا روز های افتابی درب و پنجره ها را به طور کامل باز کرده و توری های این بخش ها را با استفاده از زیپ ببندید. به این ترتیب در فضای داخلی چادر مسافرتی شاهد گردش ازادانه هوا و لذت بردن از هوای خنک شده و از طرفی می توانید از نورکافی افتاب احساس ارامش داشته باشید. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر بوده زیرا این جنس بدنه متناسب استفاده از تمامی شرایط اب و هوایی شده و همچنین ساختار کاملا ضدآب دارد. روکش های بدنه پلی استر قابل تنفس بوده و در زمان سرما نیز می توانند مانع از خروج گرمای محیط داخلی به فضای خارجی بشوند. جنس پایه های محصول از فایبرگلاس انتخاب شده است. زیرا این جنس سازه کاملا و سبک و حالت پذیر بوده و به طور کامل به روکش اصلی متصل می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل

چادر های مسافرتی اغلب با توجه به نوع سازه ها ، نیاز شما و بودجه مدنظر خریدار دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. شما در اولین گام متناسب با تعداد همسفران خود سپس با توجه به منطقه ای که قصد سفر به آن جا را دارید و در نهایت با توجه به هزینه ای که مدنظر دارید می توانید یک محصول متنفاوت را انتخاب کنید. البته در این بین چادر های مسافرتی ایرانی یکی از پرفروش ترین نمونه های تمامی انواع محصولات کمپینگ به شمار می روند. برای سفر های خانوادگی ، سفر های دسته جمعی دوستانه ، کمپینگ و... ما به شما چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل را توصیه می کنیم. در این مقاله می توانید با این محصول استثنایی آشنا شوید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

پارامتر اصلی در هنگام خرید چادر مسافرتی مربوط به ظاهر محصول و امکاناتی بوده که می تواند در تمامی شرایط اب و هوایی در اختیار شما قرار بدهد. بر همین اساس چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل یک محصولی با فرم بدنه مربع شکل بوده که در ابتدای محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان شما تعبیه شده است. همچنین بر روی تمامی دیواره های این چادر مسافرتی یک پنجره وجود دارد. رنگ بدنه این چادر مسافرتی آبی و کاملا ساده بوده اما در بخش درب و پنجره خا و همچنین سقف محصول از رنگ نارنجی استفاده شده تا یک تضاد زیبا را به نمایش بگذارد. لازم به ذکر بوده برای مقابله با ورود حشرات به بخش داخلی چادر مسافرتی تمامی درب و پنجره های محصول مجهز به توری پشه بند شده اند. برای استفاده از توری در روز های افتابی و مناطق ساحلی به منظور ایجاد گردش ازادانه هوا و همچنین دریافت نورکافی می توانید درب و پنجره های چادر مسافرتی را با استفاده از زیپ به طور کامل باز کنید. در بخش داخلی یک قلاب در هر بخش برای جمع اوری این نقاط تعبیه شده است. سپس زیپ بخش پشه بند توری محصول را ببندید. این چادر مسافرتی برخلاف نشیمنگاه بزرگی که داشته دارای یک سقف کوچک و دیواره هایی شیبدار می باشد. بر همین اساس قطرات آب باران و یا ذرات برف در زمان بارش به راحتی به سمت زمین سرازیر شده و تاثیر بسزایی بر افزایش سیستم ضدآب بودن بدنه محصول دارد. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل نیز می باشد.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

پارامتر مهم بعدی در هنگام خرید چادر مسافرتی مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن می باشد. زیرا با توجه به افزایش هزینه ها اغلب افراد تمایل به خرید چادر مسافرتی دارند که بتوانند از آن در تمامی شرایط اب و هوایی به راحتی استفاده کنند. این چادر مسافرتی نیز با رویه ای از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این روکش بدنه ضدآب بوده و می تواند در روز های افتابی اشعه های مضر خورشید را بازتاب کند. از طرفی این روکش بدنه در روز های سرد می تواند دمای محیط داخلی را حفظ کرده و مانع از برودت هوا شود. کف چادر مسافرتی تمامی وزن افراد همسفر شما را تحمل کرده و همچنین با سطح زمین همواره در تماس هستند. به همین دلیل برای بخش کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه برزنتی استفاده شده که در کنار تمامی این ویژگی ها کاملا ضدآب نیز باشد. سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده بر همین اساس نیاز به انتخاب جنسی سبک و کاملا حالت پذیر داشته و از طول عمر بسیار زیادی بهره مند باشد. به همین دلیل بوده که برای این بخش به سراغ سازه های فایبرگلاس رفته ایم. از این چادر مسافرتی با این جنس بدنه به راحتی می توانید در تمامی شرایط اب و هوایی و نقاط مختلف ایران استفاده کنید.

خرید چادر مسافرتی

با گسترش شهرنشینی و گرفتاری های مختلف ایجاد شده زمان صرف شده برای خرید افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل برای خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره قابل حمل به شما توصیه می کنیم به وب سایت مرکزی نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...