چادر مسافرتی فنری 10 نفره پاناما

85887

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی پاناما از بهترین نوع چادر های فنری طراحی شده تا کنون بوده که از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است. اما این نوع چادر ها نیز به دلیل استفاده کردن از پایه های منعطف قابلیت راه اندازی اتوماتیک در مدت زمان بسیار کمی را دارد. این چادر با داشتن ظرفیت 10 نفره در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود.

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی مدل پاناما از بهترین چادر های مسافرتی نوع فنری تولید شده در ایران که ساخته شده از جنس پارچه شمعی می باشد. بدنه این چادر از روکش برزنتی بهره برده که قابلیت ضد آب بودن را به ارمغان می آورد. این محصول بر روی خود یک درب بزرگ و سه پنجره با توری پشه گیر دارد. چادری که در عرض 20 ثانیه نصب و در عرض 20 ثانیه قابل جمع شدن بوده و برای استفاده در هر نوع مسافرتی از جمله مسافرت های کوهستانی بسیار مناسب است.

 نوع فنری
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم منعطف
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پاناما

چادر مسافرتی ایرانی پاناما چادری 10 نفره با کیفیتی مناسب و قابل قبول برای استفاده در انواع سفر های مختلف بوده که بیشتر برای خانواده های پر جمعیت ساخته شده است. این چادر در واقع چادری فنری با قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع بوده که از لحاظ راه اندازی وقت کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. در حقیقت این نوع چادر های سفری در میان ارزان ترین نوع چادر ها قرار گرفته که از فروش بسیار خوبی نیز تاکنون برخوردار بوده است. وجود یک چادر برای هر نوع سفر بسیار ضروری بوده که با توجه به نوع کیفیت و قیمت مناسبی که این محصول داشته گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر ایرانی به صورت مربعی بوده که نوع سقف آن به صورت شیبدار می باشد. این نوع طراحی برای سقف چادر برای جاری نمودن آب باران بر روی زمین بسیار موثر خواهد بود. اما وجود سه پنجره و یک درب بزرگ در این کالا از ویژگی های خوب آن بوده که در بسیاری از چادر های مسافرتی همنوع خود نیز مشاهده می شود. این پنجره ها و درب بزرگ سبب می شود تا هوا به خوبی در داخل اتاق چادر رد و بدل شود. البته درب و پنجره ها هر کدام از توری پشه بند و همچنین روکشی از جنس بدنه اصلی برخوردار بوده که توسط زیپ سرخود باز و بسته می شوند. راه اندازی این نوع چادر به صورت فنری بوده که توسط فریم های منعطف به کار رفته در داخل بدنه این کالا صورت می گیرد که در بخش نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر پاناما معادل (طول: 270 سانتی متر ، عرض: 270 سانتی متر ، ارتفاع: 190 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن 10 نفر و خوابیدن 5 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به دلیل داشتن ارتفاع مناسب می توان به راحتی در داخل آن ایستاد. هر چقدر به سمت سقف چادر پیش رویم ابعاد آن به دلیل شیبدار بودن طراحی بدنه کمتر خواهد شد اما قسمت نشیمنگاه دارای حداکثر ابعاد خواهد بود. وزن این چادر نیز 7 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و قابل قبول برای این کالا خواهد بود. البته با وجود داشتن ساک حمل، جا به جا کردن این محصول بیش از پیش آسوده تر خواهد شد.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های یک چادر سفری محسوب شده در این کالا نیز با وجود تولید شدن در ایران و همجنین قیمت مقرون به صرفه از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای از نوع پارچه شمعی که رویه ای برزنتی داشته و در برابر آب باران تا حدودی مقاوم خواهد بود. همچنین از ورود گرد و غبار و تابش مستقیم آفتاب نیز جلوگیری خواهد کرد. البته قسمت کف این چادر از نوع پارچه شمعی ساده بوده و در صورتی که قصد استفاده از آن بر روی سطحی سخت را داشتید بهتر است از یک زیرانداز استفاده کنید. علاوه بر این انعطاف بالای جنس بدنه این محصول نیز به خوبی در جمع شدن راحت تر و کم حجم تر کمک شایانی خواهد کرد. تنها حساسیتی که این نوع جنس بدنه خواهد داشت به برخورد اشیای بسیار تیز و حرارت زیاد خواهد بود.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

چادر سفری پاناما چادری با قابلیت راه اندازی فنری بوده که به آسودگی چادر های فریمی اتوماتیک خواهد بود. فریم هایی که به کار رفته در داخل بدنه اصلی چادر که خاصیت فنری داشته و در مدت زمان چند ثانیه می توان این محصول را راه اندازی کرده و جمع نمود. کافیست پس از خارج ساختن از ساک حمل خود آن را با احتیاط باز کرده تا شکل کامل به خود بگیرد. برای جمع کردن هم باید با توجه به نوع بسته شدن خود فریم ها را تا نموده و به صورت دایره ای شکل به درون هم فرو ببرید تا به حالت اولیه خود برگردد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره پاناما از سری چادر های فنری تولید شده در ایران بوده که با توجه به داشتن ویژگی های خوب به نسبت قیمت مقرون به صرفه خود از فروش بسیار قابل قبولی برخوردار بوده است. چادر هایی که به عنوان پر فروش ترین ها در کشور ایران شناخته شده و برای انواع سفر های کوتاه یا بلند مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال چادر مسافرتی ارزان و با کیفیت هستید این گزینه و همچنین خانواده های این محصول پیشنهاد می شود. کالایی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...