چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر کمپینگ

ch 7098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر کمپینگ یکی دیگر از تجهیزات کمپینگ سایز بزرگ مناسب نیاز خانواده ها گروه های کوهنوردی و طبیعت گردی بوده که متناسب با شرایط اب و هوایی داخل ایران طراحی شده است. این چادر مسافرتی دارای سیستمراه اندازی فنری بوده به این صورت که سازه های اصلی از طریق یک روکش ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی متصل شده اند. به این ترتیب به محض خارج کردن چادر مسافرتی از ساک حمل این محصول برای استفاده شما اماده خواهد بود. دیواره های محصول از یک شیب ملایم برخوردار بوده پس در زمان بارش باران آب به راحتی به سمت پایین سرازیر می شود. این محصول مربع شکل بوده و برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می باشد. شما می تواند در فصل تابستان با باز کردن درب و پنجره های تعبیه شده بر روی بدنه و راه اندازی پشه بند توری از یک هوای مطبوع خنک و نورکافی در بخش داخلی چادر مسافرتی لذت ببرید. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر بوده به همین دلیل به راحتی می تواند اشعه مضر خورشید را بازتاب کرده و شما بابت ضدآب بودن و کیفیت بسیار بالای این ساختار اسوده خاطر باشید. برای خرید چادر مسافرتی مخصوص کمپینگ و سایر تجهیزات سفری می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر کمپینگ

محصولات مورد نیاز برای اقامت شاد و راحت در طبیعت و در زمان سفر کاملا کاربردی بوده که شامل تجهیزات گسترده از جمله چادر مسافرتی می شود. چادر های مسافرتی در واقع یک پناهگاه قابل حمل بوده برای شما به شمار رفته که می تواند ایمنی و سلامت شما را در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا تامین نماید. برای سفر های خانوادگی و یا دسته جمعی ما به شما چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر کمپینگ را توصیه می کنیم. با مطالعه مقاله زیر می توانید با این چادر مسافرتی ایرانی به طور کامل آشنا شوید.

شرایط استفاده از چادر مسافرتی

برای استفاده از چادر های سمافرتی و حفظ ایمنی و سلامت کامل آنها نیاز به رعایت یک تعداد نکات ضروری و مهم بوده و به تشریح کامل آن می پردازیم. روکش بدنه اصلی محصول از پارچه پلی استر تولید شده و کاملا ضدآب و باکیفیت می باشد. این روکش بدنه به راحتی می تواند علاوه بر بارندگی در برابر وزش باد نیز مقاوم باقی بماند. از طرفی سازه های محصول از نوع فاییرگلاس با ساختاری حالت پذیر و کاملا سبک هستند. برای استفاده اصولی از این محصول در زمان وزش باد لازم بوده که در هر ضلع از محصول یک میخ در داخل حفره تعبیه شده متصل کنید تا سازه ها و همچنین رویه محصول دچار اسیب نشود. کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه برزنتی تولید شده است. در زمان راه اندازی محصول شما نیاز به یک فضای مسطح و عاری از هر نوع اجسام نوک تیز دارید. پس همواره در زمان استفاده از محصول به فضای مناسب برای اقامت و کمپینگ توجه داشته باشید. همچنین هنگامی که محصول راه اندازی شده هرگز آن را بر روی سطح زمین حرکت ندهید. به همین ترتیب می توانید یک استفاده اصولی و کارآمد از این چادر مسافرتی داشته باشید.

تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی محصولی برای تمام 4 فصل بوده و متناسب با شرایط اب و هوایی تمامی نقاط ایران تولید شده است. بر همین اساس به تمامی تغییرات شرایط جوی و اب و هوا توجه خاصی می شود. این چادر مسافرتی مربع شکل بوده که بر روی تمامی دیواره های آن تعداد 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ تعبیه شده است. به همین دلیل می توانید در زمان گرمای هوا و یا مناطق ساحلی از طریق زیپ تعبیه شده برای این بخش ها اقدام به باز کردن کامل درب و پنجره ها نمایید. به همین سادگی می توانید از تهویه مناسب هوا و گردش ازادانه در بخش داخلی چادر مسافرتی بهره مند شوید. در مناطق ساحلی و یا روز های تابستانی و بهاری شاهد پشه و سایر حشرات در طبیعت هستیم. برای جلوگیری از نفوذ این موجودات به محیط داخلی تمامی بخش های درب و پنجه محصول مجهز به توری پشه بند شده که به راحتی راه اندازی می شود. در زمان بارش و روز های زمستانی کف محصول و بخش سقف آن دولایه بوده تا شما احساس اسودگی داشته و میزان ضدآب بودن بدنه محصول افزایش یابد.

ظرفیت و سایز چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی در گروه محصولات سفری سایز بزرگ قرار دارد. زیرا از طول و عرضی برابر 280 سانتی متر و یک ارتفاع 180 سانتی متر برخوردار می باشد. این میزان ظرفیت داخلی برای زمان خوابیدن 5 الی 6 نفر و در زمان نشستن برای 10 نفر مناسب است. به همین منظور ما این محصول را برای استفاده خانواده در نظر گرفته ایم. زیرا به راحتی می تواند گنجایش تمامی اعضای خانواده را داشته باشد. توجه داشته باشید میزان اعلام شده برای گنجایش داخلی استاندارد و برای بزرگسالان بوده اما در ممکن است با تغییر سایز و سن افراد نیز متغییر گردد.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر کمپینگ محصولی استاندارد و ایمن با روکش بدنه ضدآب و سیستم راه اندازی فوری بوده که با تنوع رنگبندی بدنه گسترده در داخل ایران طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و مجهز به ساک حمل می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...