چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل

ch 2008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل با سایز بزرگ و ظرفیت داخلی برای زمان خواب مناسب 5 نفره بوده که با توجه به کیفیت بالای بدنه اصلی طراحی و در زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین چادر مسافرتی های کمپینگ تبدیل شده است. این چادر مسافرتی از وزن بدنه کمی برخوردار بوده که شما می توانید با استفاده از ساک حمل آن به راحتی آن را در زمان سفر های مختلف با خود به همراه ببرید. از آن جایی که این چادر مسافرتی فنری دارای یک پوشش اضافی برای بخش سقف بوده به همین دلیل محصول مناسب استفاده در تمامی فصول سال می باشد. این پوشش دوم برای حفظ دمای داخلی در زمان سرما و افزایش استحکام بدنه محصول در برابر بارش باران طراحی شده و دارای ساحتار پرتابل می باشد. شما می توانید به راحتی این پوشش را در مناطق گرمسیر و یا فصل تابستان از بدنه محصول جدا کنید.

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه دولایه برزنتی شمعی بوده و پوشش دوم آن با پارچه پلی استر تولید شده است. برای تولید سازه های فنری این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس استفاده شده که طول عمر بالا و وزن کمی داشته و کاملا منعطف می باشد. این چادر مسافرتی دارای 3 عدد پنجره و یک درب بوده که تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند. اگر قصد خرید چادر مسافرتی فنری ایرانی را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید تا به صورت حضوری محصولات را مشاهده و به دلخواه خود چادر مسافرتی را خریداری کرده و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل از نمونه چادر های مسافرتی با فریم فنری می باشد که راه اندازی بسیار ساده ای دارد . این چادر مسافرتی از دسته چادر های بزرگ و ایده آل برای استفاده جمعی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . استفاده از چادر مسافرتی در سفر می تواند به مراتب سفر را ساده تر و راحت تر کند ، به طوریکه در هر لحظه که نیاز به استراحت کردن داشته باشید ، می توانید با راه اندازی چادر مسافرتی خود ، سرپناه ایمن و حریم خصوصی را برای خود ایجاد کنید . چادر های مسافرتی به دلیل اینکه محصولات سفری هستند ، وزن سبکی داشته و می توان به راحتی آن را حمل کرد .

تولید و ساخت

چادر های مسافرتی به نسبت شرکت تولید کننده و طراحانی که آن را تولید می کنند از نظر ظاهری و ساخت تفاوت هایی با یکدیگر دارند که این موضوع باعث تفاوت در مدل های مختلف چادر مسافرتی شده است . چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل فوق بدنه نارنجی رنگ با درب و پنجره های مشکی دارد که تعداد یک درب در قسمت جلویی و سه پنجره در طرفین دارد که می توانید با از گذاشتن پنجره ها به محیط اطراف خود دسترسی داشته باشید . استفاده از پنجره ها و باز کردن آن ها می تواند باعث نورگیری بهتر و همچنین تهویه هوای مطلوب شود . تمامی پنجره ها به همراه درب چادر مجهز به توری یا پشه بند می باشد که به شما اجازه می دهد تا حتی در صورت باز بودن پنجره ها مانع از ورود حشرات به داخل چادر شود . در کنار محصول سایه بانی مجزا قرار گرفته است که می توانید آن را به دلخواه بر روی سقف چادر نصب کنید . استفاده از این سایه بان می تواند عایق بسیار خوبی در برابر چادر مسافرتی شود و تا حد زیادی از بالا رفتن دمای داخلی چادر در آب و هوای گرم جلوگیری می کند . سازه این چادر نیز فنری بوده به همین دلیل به صورت اتوماتیک می توانید چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید زیرا نیازی به اتصال بدنه به فریم نخواهد بود .

جنس محصول

جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی در تولید چادر مسافرتی بسیار مهم است . ضد آب بودن یکی از استاندارد های چادر مسافرتی اورجینال و اصل است که جنس بدنه در آن بسیار دخیل است . این چادر مسافرتی از جنس برزنت شمعی ساخته شده است ، یعنی بدنه آن از ساختار ضخیم و دولایه از ترکیب پارچه برزنت و پلی استر ساخته شده است ، این نوع پارچه از ضخامت بالایی برخوردار بوده و به دلیل ضد آب بودن آن ، موجب ضد آب شدن چادر مسافرتی نیز شده است . پارچه های پلی استری تا 100% در برابر رطوبت مقاوم هستند که با ترکیب برزنت ضخامت بیشتری پیدا کرده و نفوذ ناپذیر تر می شود . یکی از اجناس عالی برای ساخت فریم چادر مسافرتی مخصوصا چادر های فنری ، فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس از مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارد ، از این رو استفاده از آن در تولید چادر مسافرتی باعث می شود تا چادر وزن سبک داشته باشد . همچنین میزان ترکیبات فایبرگلاس می تواند انعطاف آن را تغییر دهد ، به همین دلیل در تولید چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل از فایبرگلاس منعطف استفاده شده است تا ساختار فنری را به محصول ببخشد .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 10 نفره چهارفصل همانگونه در بخش های قبلی اشاره شد بسیار ساده و آسان است ، چرا که سازه و فریم آن از نوع فنری می باشد ، این نوع سازه نیز به صورت اتوماتیک قابل راه اندازی می باشد ، از این رو تنها نیاز است تا چادر را از ساک حمل خارج کرده و آن را باز کنید تا چادر به صورت فنری و اتوماتیک فرم گرفته و راه اندازی شود ، نحوه جمع کردن چادر مسافرتی فنری کمی سخت بوده و نیاز است تا فریم را طبق الگویی که دارد تا کنید . در دفترچه راهنمای محصول نحوه راه اندازی و جمع آوری چادر مسافرتی آورده شده است ، همچنین می توانید در مطالب مرتبط درج شده در وبسایت فروشگاه اینتکس با نحوه راه اندازی چادر مسافرتی آشنا شوید و آموزش ببینید .

توصیه ها

  • این چادر مسافرتی برای آب و هوای معتدل طراحی شده است و استفاده از آن برای مناطق کوهستانی و برای کوهنوردان توصیه نمی شود .
  • استفاده از یک زیرانداز می تواند تا حدود زیادی از آسیب دیدگی های کف چادر مسافرتی جلوگیری کند .
  • راه اندازی چادر بر روی خرده سنگ ها ، شاخ و برگ درختان و در کنار رودخانه ها و سواحل توصیه نمی شود ، پس محل مطمعنی را برای راه اندازی چادر مسافرتی خود در نظر بگیرید .
  • در هنگام جمع آوری چادر مسافرتی از فشار آوردن به پایه ها خودداری کنید چرا که پایه ها شکننده می باشند .
  • شما می توانید با استفاده از میخ و طناب مخصوص چادر مسافرتی خود را به زمین متصل کنید و ثبات چادر را بیشتر کنید .
  • پس از استفاده از چادر مسافرتی در زیر باران در اولین فرصت چادر را خشک کنید .
  • این چادر مسافرتی برای یک تیم 10 نفره مناسب می باشد که برای خوابیدن این تعداد به 5 نفر کاهش می یابد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...