چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

ch 6609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل یکی دیگر از باداوم ترین تولیدات نمایندگی اینتکس در زمینه چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده که از وزن بدنه کم و ساختاری پرتابل برخوردار می باشد. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل برخوردار بوده که ارتفاعی بلند دارد. این میزان ارتفاع موجب شده تا افراد قد بلند به راحتی بتوانند به فضای داخلی چادر مسافرتی رفت و امد داشته باشند. بدنه محصول ساختاری شیبدار داشته به همین دلیل در زمان بارش باران آب در بخش بالایی چادر مسافرتی تجمع نخواهد کرد . وزن بدنه محصول نیز 6 کیلوگرم بوده و با توجه به ساک حمل استاندارد شما می توانید در زمان سفر به راحتی محصول را با خود همراه داشته باشید .

در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ و بر روی دیواره های آن تعداد 3 عدد پنجره مجهز به توری تعبیه شده تا فضای داخلی در زمان استفاده شما از نور کافی برخوردار باشد. جنس بدنه این محصول را از پارچه برزنتی انتخاب کرده اند. زیرا در برابر اجسام نوک تیز مقاوم مانند و کاملا باداوم و ضدآب می باشد. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس با ساختاری منعطف و وزنی کم تولید شده است. این سازه ها استحکام بالایی داشته تا در زمان بارش باران و یا وزش باد شدید بدنه محصول دچار اسیب نشود. برای خرید چادر مسافرتی ایرانی می توانید به فروشگاه رسمی محصولات اینتکس مراجعه نمایید .

تولید و ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

تولید و ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل در ایران انجام شده است و به دلیل تهیه اجناس و مواد اولیه ارزان تر و همچنین نیرو کار ارزان و عدم هزینه حمل و نقل و گمرکی سبب شده است تا این محصول در نهایت با قیمت ارزان تری تولید شود . همچنین فروشگاه تهران اینتکس نیز با فروش بی واسطه محصولات بادی خود توانسته با حذف واسطه ها این محصول را با قیمت بسیار عالی و ارزان به دست شما مشتریان برساند .

چادر های مسافرتی ایرانی در مدل های جدید که شامل چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل می شود از نظر کیفیت و استحکام نیز یکی از بهترین مدل ها به شمار می رود که می توانید آن را برای استفاده طولانی مدت خریداری کنید . جنس مرغوب و ساخت بسیار عالی محصول سبب شده است تا سال های سال بتوانید در سفر های خود چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل را به همراه داشته و از آن ها استفاده کنید .

این چادر مسافرتی همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، مناسب برای مصارف خانوادگی بوده و بیشتر برای آب و هوای معتدل و بارانی طراحی شده است . همچنین داشتن درب و پنجره های بزرگ و دارای پشه بند و توری آن سبب شده است تا شما بتوانید در روز های گرم تابستانی چادری خنک و بسیار عالی را داشته باشید و همچنین در فصول بارانی نیز بتوانید با بستن درب و پنجره ها یک چادری مناسب برای آب و هوای بارانی داشته باشید . اما بهتر است که از چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل در فصل زمستان استفاده نکنید . 

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

برای راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل تنها کافیست تا چادر را از ساک حمل خارج کرده و آن را باز کنید ، تا مشاهده کنید که این چادر مسافرتی به صورت فنری و اتوماتیک راه اندازی می شود . راه اندازی اتوماتیک در چادر های مسافرتی فنری بوده و به همین علت نیز بسیاری از مشتریان به دلیل سهولت در راه اندازی از چادر های مسافرتی فنری استفاده می کنند ، به خصوص اگر ابعاد بزرگی از چادر را مد نظر دارند . 

ولی قبل از راه اندازی توصیه می شود که از یک زیر انداز استفاده کنید تا بخش کف چادر مسافرتی آسیبی نبیند ، همچنین توجه داشته باشید که استفاده از زیرانداز می تواند کف چادر را نرم تر و راحت تر کند تا اینچنین بتوانید برای استراحت کردن احساس راحتی بیشتری داشته باشید . نکته قابل توجه دیگر این است که جمع آوری چادر نیز دقیقا برعکس راه اندازی آن بوده و کارهایی که برای جمع آوری انجام داده اید را دقیقا برعکس انجام دهید . 

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

توصیه می شود که برای جمع کردن چادر مسافرتی توجه ویژه ای به چادر داشته و اصلا فشار زیادی را به پایه ها وارد نکنید ، زیرا ممکن است در صورت فشرده شدن پایه ها برخلاف جهت ، ایجاد شکستگی شده و محصول آسیب ببیند . همچنین استفاده از وسایل و ظروف داغ و پر حرارت و نزدیک کردن آتش به بدنه چادر مسافرتی می تواند به چادر مسافرتی آسیب وارد کند . از سوی دیگر توجه داشته باشید که شاخ و برگ درختان در صورت کشیدگی و همچنین برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه چادر مسافرتی آسیب وارد نماید .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای دوست داران چادر مسافرتی فنری دانست ، زیرا داشتن بدنه با کیفیت و همچنین مقاوم ، سبب آن خواهد شد که با اطمینان بیشتری به مسافرت رفته و در هر جایی از آن استفاده کنید . چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل با توجه به طراحی بسیار عالی خود به یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه اینتکس نیز تبدیل شده است ، در این بخش نیز به بررسی کامل چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل خواهیم پرداخت تا با اطلاعات کامل تری از محصول خرید خود را انجام دهید .

ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل اشاره کرد ، طراحی بی نظیر و زیبای آن است که به صورت هرمی تولید شده است ، عمده چادر های مسافرتی که از ساختار فنری برخوردار هستند ، به همین صورت طراحی می شوند و تفاوت آن ها در ابعادشان می باشد .

ابعاد بزرگ چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل می تواند افراد زیادی را در درون خود جای دهد ، زیرا هر ضلع این چادر مسافرتی مربعی ، 320 سانتی متر است که این مدل را به یک چادر مسافرتی خانوادگی تبدیل کرده است . وجود درب و پنجره های بزرگ و کاربردی حتما رضایت شما را جلب خواهد کرد .

درب و پنجره های این چادر مسافرتی مجهز به پشه بند هستند ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کنید . همچنین درب و پنجره های این چادر مسافرتی به صورت زیپی ساخته شده اند که بدین طریق می توانید آن ها را باز کنید و سپس به صورت رول شده ، درب و پنجره ها را به قسمت بالای چادر مسافرتی گره بزنید .

نوع فریم چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

یکی از مواردی که بایستی در خرید چادر مسافرتی به آن توجه داشته باشید نوع فریمی است که چادر مسافرتی از آن بهره مند است ، زیرا فریم های مختلفی برای چادر های مسافرتی در نظر گرفته می شود که یکی از آن ها ، فریم فنری می باشد . به طور کلی نوع ساختار برای تولید چادر مسافرتی استفاده می شود که با نام های فنری ، عصایی و اتوماتیک ( چتری ) شناخته می شود . 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل همانطور که از نامش پیداست ، از نمونه چادر مسافرتی فنری به شمار می آید که برای ساخت آن از پایه های انعطاف پذیر استفاده شده است تا بتوانید با تا کردن چادر مسافرتی و یا باز کردن محصول به صورت فنری آن را راه اندازی کنید . در این نوع چادر ها ، نیازی به نصب فریم نبوده و بدنه به فریم دوخته شده است . 

سریع ترین نوع چادر ها برای راه اندازی مدل های فنری هستند که برای باز کردن تنها کافیست چادر را باز کنید . همچنین بیشتر چادر های مسافرتی ایرانی از ساختار فنری برخوردار هستند که به دلیل تولید آن ها در داخل ایران قیمت مناسب تر و ارزان تری از مدل های خارجی دارند که برای کسانی که قصد دارند که هزینه کمی را بابت خرید چادر مسافرتی بپردازند ، چادرهای فنری گزینه مناسبی خواهد بود .

جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل

و در این قسمت می پردازیم به جنس چادر های مسافرتی که در مدل های مختلف تفاوت دارد . برای ساخت چادر مسافرتی فوق همانطور که از نامش مشخص است ، از برزنت درجه یک استفاده شده است ، کم و بیش با این پارچه محبوب آشنا هستید ، پارچه های برزنتی کامل ضد آب هستند و استفاده از آن ها در چادر ها می تواند سبب ضد آب شدن آن ها شود .

ضخامت خوبی که این نوع پارچه ها دارند می توانند عایق سرمایشی و گرمایشی نیز باشند ، بنابراین بهتر و با اطمینان بیشتر می توانید از چادر مسافرتی خود در طبیعت استفاده کنید . این پارچه طول عمر بالایی دارند و دچار آسیب دیدگی نمی شود . همچنین برای تولید سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی اصل از میله های فایبرگلاسی استفاده شده است که انعطاف پذیری عالی و وزن سبکی دارد ، همچنین دوام خوبی در برابر ضربه و فشار خواهد داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...