چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی

ch 3007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی یک محصولی کاربردی و ارزان قیمت برای اقامت خانواده و یا گروه های دوستانه در طبیعت بوده که در داخل کشور با بالاترین سطح کیفیت تولید شده که می تواند ایمنی شما را در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی تامین کند. این محصول زیبا در عین سادگی ظاهری تولیدشده اما از تنوع گسترده رنگ بدنه بهره مند می باشد. جنس بدنه محصول از پارچه برزنتی بوده زیرا این نوع پارچه به راحتی می تواند اسودگی خاطر شما در برابر بارش برف و باران با ساختار ضدآب و باداوم خود تامین کرده و همچنین با امکان تنفس بالایی که داشته در فصل تابستان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته برای داشتن هوایی خنک و به دور از پشه تمامی پنجره ها به همراه درب محصول مجهز به پشه بند توری شده اند. تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده بر روی دیواره های چادر مسافرتی می تواند علاوه بر تهویه هوا باعث نورگیر بودن بخش داخلی محصول شود. سازه های فنری محصول نیز از نوع فایبرگلاس بوده که به طور کامل به روکش بدنه وصل بوده و موجب راه اندازی فوری بدنه این چادر مسافرتی می شود. وزن بدنه کم چادر مسافرتی و داشتن یک ساک حمل استاندارد امکانی ایجاد کرده تا شما حمل و جا به جایی اسانی را تجربه کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی ایرانی را با تنوع رنگبندی بالا مشاهده کرده و یک نمونه زیبا را انتخاب نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی یکی از کاربردی ترین نمونه های تجهیزات سفری و کمپینگ بوده که می توانید یک محیط ایمن و راحت را در طبیعت برای اقامت های طولانی مدت و کوتاه مدت شما فراهم اورد. مهم ترین موارد در زمسنه انتخاب تجهیزات کمپینگ در کنار توجه به کیفیت می توان گفت هزینه های مربوط به آن می باشد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم به به سوالات مختلف شما در زمان خرید چادر مسافرتی با تحلیل و نقد و بررسی چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی بپردازیم. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی

مورد اصلی در زمان انتخاب هر نوع چادر مسافرتی مربوط به میزان گنجایش داخلی و سایر ابعاد مرتبط در مورد آن چادر مسافرتی است. به همین دلیل می توانید اشوده خاطر باشید که این محصول می تواند گنجایش 12 نفر بزرگسال را به راحتی داشته باشد. لازم به ذکر بوده این میزان 12 نفره بودن فضای داخلی چادر مسافرتی مربوط به زمان نشستن بوده اما اگر می خواهید برای اقامت طولانی و یا به صورت درازکش از گنجایش این محصول مطلع شوید در نظر داشته این میزان به تعداد 6 الی 7 نفر بزرگسال کاهش می یابد. توجه داشته باشید این میزان ظرفیت داخلی متناسب با سن ، قد و سایز افراد متغییر می باشد. این چادر مسافرتی دارای طولی برابر 320 سانتی متر و عرضی معادل همان میزان یعنی 320 سانتی متر است. ارتفاع کامل دیواره های این چادر مسافرتی 180 سانتی متر بوده تا بتوانید تردد اسانی را تجربه کنید.

نوع چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی فوری بهره مند بوده و از نوع فنری می باشد. این نوع طراحی چادر مسافرتی که تولید کشور ایران بوده از سازه هایی با نوع فنری تولید شده که به طور کامل با یک روکش ابریشمی به بدنه اصلی دوخته شده است. به این صورت که شما تنها کافی بوده این چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده سپس به طور کامل باز کنید. به همین سادگی ستون های بدنه شکل گرفته و محصول برای استفاده شما اماده خواهد بود. برای جمع اوری این چادر مسافرتی نیز نیاز به انجام مراحل مختلف نبوده تنها کافی بوده ستون های میانی محصول را بسته و به طور کامل به سمت بخش داخلی جمع کنید. لازم به ذکر بوده تعداد دفعات بالای راه اندازی و جمع اوری محصول تاثیری بر میزان کیفیت و طول عمر این چادر مسافرتی نخواهد داشت.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

جنس بدنه چادر های مسافرتی به شما این امکان را داده تا بتوانید محل اقامت خود را متناسب به آن انتخاب کنید. البته اغلب افراد تمایل به خرید محصولی دارند که قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی باشد. به همین دلیل ما به شما چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی را توصیه می کنیم. این چادر مسافرتی از بدنه اصلی با پارچه برزنتی تشکیل شده است. این نوع جنس پارچه با توجه به قابلیت ویژه خود از شدت تابش نور خورشید کاسته و همچنین می تواند در برابر وزش باد و بارش برف و باران کیفیت خود را حفظ کند. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه برزنتی بوده تا بتواند یک مانع مطمئن برای جلوگیری از ورود اب باران و یا رطوبت خاک به بخش داخلی بشود. سازه های این چادر مسافرتی که یکی از دلایل اصلی پرفروش بدن محصول محصول به شمار رفته از نوع فنری و با جنس سیک و حالت پذیر فایبرگلاس می باشد. لازم به یاداوری بوده که ساک حمل این چادر مسافرتی از پارچه ضدآب و سبک پلی استر انتخاب شده است.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی ایرانی محصولی متناسب با اب و هوای نقاط مختلف ایران بوده که با مجهز بودن به بدنه ضدآب و وزن کم در کنار دارا بودن پشه بند در بخش درب و پنجره ها به خوبی می تواند پاسخ گوی نیاز خانواده ها در زمان تعطیلات باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...