چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی

ch 3079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی یکی دیگر از تولیدات داخل ایران در زمینه تجهیزات کمپینگ بوده که با بهره مندی از اخرین استاندارد های روز دنیا طراحی شده و می تواند یک پناهگاه ایمن برای خانواده در تمامی فصول سال باشد. این چادر مسافرتی از ابعادی بزرگ و مربع شکل برخوردار بوده به طوری که به راحتی می تواند تا میزان 12 نفر به صورت نشسته و 6 نفر به صورت درازکش را در خود جای دهد. توجه داشته باشید این میزان متناسب با سایز و سن فراد خانواده متفاوت خواهد بود. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجر به همراه یک درب بزرگ طراحی شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. رنگ بدنه این چادر مسافرتی تیره بوده ، دلیل انتخاب این طیف از رنگ به صورت بوده مه رنگ های تیره در زسمات و سرما راحتتر می توانند دمای فضای داخلی چادر مسافرتی را حفظ کنند. جنس بدنه این چادر مسافرتی نیز از پارچه برزنتی شمعی بوده که ساختاری باداوم و 100% ضدآب دارد. سازه های محصول بر اساس سیستم فنری و با جنس فایبرگلاس تولید شده تا شما برای استفاده از این چادر مسافرتی نیاز به انجام مراحل پیچیده نداشته باشید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را کاملا فابریک خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک ۰
 دوپوش ۰
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراه

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی

خانواده ها معمولا برای تفریحات و سفر های خود نیاز به تجهیزات منحصر به فرد از جمله چادر های مسافرتی سایز بزرگ دارند. زیرا آن ها اغلب از جمعیت آماری بالایی برخوردار بوده به همین دلیل متناسب به این میزان از افراد نیاز به یک پناهگاهی بزرگ داشته تا تفریحات شاد و راحتی را تجربه کنند. چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی یکی از بهترین انواع چادر مسافرتی فنری سایز بزرگ بوده که می تواند نیاز خانواده ها و همچنین گروه های مختلف کمپینگ را بر طرف سازد. در این مطلب می خواهیم به تشریح ابعاد مهم این محصول و معرفی آن بپردازیم. پس توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

برای افرادی که به صورت گروهی به سفر رفته یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به سایز آن می باشد. بر همین اساس باید عنوان شود که این چادر مسافرتی از طراحی بدنه مربع شکل بهره مند می باشد. در این نوع طراحی بدنه طول و عرض محصول یکسان بوده که برای این چادر مسافرتی برابر 320 سانتی متر است. ارتفاع چادر مسافرتی 180 سانتی متر بوده این میزان ارتفاع را برای این انتخاب کرده اند که تمامی اعضای خانواده حتی افراد با قد بلند نیز بتوانند به راحتی در این بخش رفت و امد داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی مناسب استفاده 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته بوده و در زمان خواب برای 6 نفر بزرگسال استاندارد است. توجه داشته باشید این میزان ظرفیت داخلی متناسب با سایز افراد و سن آن ها تغییر خواهد کرد. اما این مقدار اعلام شده کاملا استاندارد است.

نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را اغلب بر اساس نوع سازه های آن ها به سه دسته فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم کرده که شما می توانید بر اساس نیاز خود و با توجه به هزینه مدنظر و شرایط راه اندازی هر یک از این مدل ها یک نمونه ایده آل را انتخاب کنید. چادر های مسافرتی سایز بزرگ از رویه اصلی بسیار حجیمی برخوردار هستند که راه اندازی آن ها را با دشواره همراه کرده است. به همین دلیل بوده که برای استفاده شما در سفر های گروهی چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی را پیشنهاد می کنیم. این چادر مسافرتی از سازه های فنری تولید شده است. در این مدل از چادر مسافرتی برای تولید سازه ها از یک جنس منعطف و سبک و در عین حال باداوم استفاده می شود. این سازه ها در بخش داخلی چادر مسافرتی از طریق یک روکش ابریشمی به طور کامل به بدنه دوخته شده اند. بر همین اساس بوده که محصول برای راه اندازی نیاز به انجام مراحل نصب نداشته و به محض خارج کردن از ساک حمل به فرم استاندارد خود در آمده و آماده استفاده خواهد بود.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی سایز بزرگ با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی تولید شده است. این جنس بدنه از طول عمر بسیار زیادی بهره مند بوده ولی برای حفظ آن نیاز به یاداوری چند نکته وجود دارد. اولین نکته این بوده که از فرو کردن اجسام نوک تیز بر روی بدنه محصول خودداری کرده تا موجب پارگی نشود. دومین نکته نیز این بوده که به دلیل ساختار قابل اشتعال بدنه برزنتی هرگز آن را به حرارت بالا و یا آتش نزدیک نکنید. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه ضدآب و دولایه شمعی بوده که کیفیت بالایی دارد. توصیه می کنیم برای حفظ دوام این بخش از راه اندازی چادر بر روی سنگ ها و سایر اجسام نوک تیز خودداری کنید. همچنین در زمان باز بودن چادر مسافرتی از کشیدن آن بر روی سطح زمین جدا بپرهیزید. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس انتخاب شده اما نیاز بوده از پرش و یا وارد کردن ضربه سنگین به این سازه ها اجتناب نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوادگی محصولی استاندارد و یک پناهگاه ایمن با قیمت ارزان و طول عمر بالا می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...