چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ

ch 3279

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ یکی دیگر از مرغوب ترین تجهیزات سفری تولید ایران بوده که با بهره مندی از اخرین تکنولوژی روز دنیا مناسب استفاده در تمامی فصول سال طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا که با تنوع رنگبندی بدنه گسترده تولید شده از یک درب بزرگ و تعداد 3 عدد پنجره برخوردار بوده که تمامی این بخش ها دارای توری پشه بندی هستند. این چادر مسافرتی از بدنه ای با دوخت مقاوم و دولایه برخوردار بوده که علاوه بر این موارد یک روکش از چسب ضدآب دارد. روکش بدنه محصول را از پارچه برزنتی با ساختاری ضدآب و کاملا باداوم تولید کرده اند. لبه های این روکش بدنه از یک لایه با نوع پارچه شمعی روکش شده که رنگی متفاوت داشته و تاثیر بسزایی بر میزان دوام محصول دارد .

سازه های فنری محصول نیز به طور کامل به روکش بدنه متصل شده به همین دلیل بوده که به محض خارج کردن چادر مسافرتی از ساک حمل ، بدنه محصول متناسب با فرم استاندارد خود شکل می گیرد. برای تثبیت موقعیت چادر مسافرتی بر روی سطح زمین در زمان بارندگی و فصول سرد و وزش باد شدید می توانید از میخ و طناب استاندارد استفاده کرده زیرا در هر گوشه این این چادر مسافرتی در بخش خارجی محل های برای نصب چادر تعبیه شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید چادر مسافرتی ایرانی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

تفاوت چادر مسافرتی بدنه برزنتی با پلی استر

جنس بدنه چادر های مسافرتی ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند که در این میان سهم استفاده از پارچه های برزنتی و همچنین پارچه های شمعی همچون پلی استر بیشتر از سایر اجناس و پارچه ها می باشد . بزرگ ترین مزیت این دو پارچه ضد آب بودن آن هاست که سبب شده است تا تولید کنندگان چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی از این اجناس برای ساخت انواع چادر های مسافرتی حرفه ای استفاده می کنند . اما در کنار این ویژگی و شباهت خوب ، برزنت و پلی استر تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . الیاف پارچه برزنت و پارچه پلی استر تفاوت هایی دارد که در ساخت برزنت عمدتا از پلاستیک های طبیعی همچون پی وی سی استفاده می شود که الیاف ضخیم برزنت می تواند به خوبی از ورود آب جلوگیری کند .

در پارچه پلی استر برخلاف برزنت از الیاف پلی استر ساخته شده است که این جنس نیز ضد آب است . تفاوت عمده در میان این دو جنس ، ضخامت بیشتر برزنت می باشد که عمدتا می تواند عایق حرارتی بسیار بهتری باشد تا در فصول سرد سال بتواند گرما را در داخل چادر ذخیره کند . این در حالی است که پلی استر حتی با لایه های نازک خود نیز به خوبی می تواند از ورود آب به داخل چادر جلوگیری کند . با توجه به سبک بودن برزنت اغلب برای ساخت چادر های کوهنوردی از پلی استر استفاده می شود . این در حالی است که عمدتا برای چادر های مسافرتی کمپینگ و بزرگ از برزنت استفاده می شود .

شرایط استفاده از چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ

توجه داسته باشید که هر چادر مسافرتی ممکن است برای یک منطقه با آب و هوای خاص قابل استفاده باشد ، لذا چادر حرفه ای کوهنوردی چندان برای مناطق ساحلی با آب و هوای شرجی مناسب نخواهد بود ، به همین دلیل هر چادری به مانند چادر کوهنوردی و چادر ساحلی هر کدام مختص به یک منقطه با آب و هوای خاص می باشد . اما با توجه به ساختاری که چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ  دارد شما می توانید در اغلب مناطق و شرایط آب و هوایی از این چادر مسافرتی استفاده کنید .بدنه کاملا ضد آب محصول سبب شده است تا بتوانید از چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ در شرایط بارانی استفاده کنید .

این در حالی است که وجود درب و پنجره های بزرگ و متعدد در چادر به شما این اجازه را خواهد دارد تا در آب و هوای گرم و تقریبا شرجی نیز به خوبی بتوانید از این چادر استفاده کنید . همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، چادر فوق به دلیل استفاده از برزنت سبب شده است تا چادر در برابر سرما نیز با دوام باشد . اما با توجه وزن و حجم نسبتا زیادی که این چادر مسافرتی بزرگ دارد شاید نتوانید از آن در ارتفاعات استفاده کنید و یا به صورت دستی آن را در سفر های ماجراجویانه در دل جنگ به صورت پیاده حمل کنید .

سازه چادر مسافرتی فنری و ویژگی های آن

سازه های چادر مسافرتی عمدتا به سه دسته کلی چادر مسافرتی فنری ، عصایی و اتوماتیک یا چتری تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند . از بزرگ ترین ویژگی های چادر های فنری می توان به داشتن شیب خوب در دیواره ها اشاره کرد که آبگریزی خوبی را داشته و می تواند مسیر باد را نیز منحرف سازد . از سوی دیگر سازه فنری به صورت اتوماتیک و به سادگی راه اندازی می شود که توضیحاتی را در این رابطه در بخش نقد و بررسی ارائه کرده ایم . سازه فنری به دلیل پایه های انعطاف پذیر خود بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد .

در هنگام استفاده از چادر مسافرتی به این موارد دقت کنید

توجه داشته باشید که از چادر های مسافرتی در جاهای مطمعن استفاده کنید ، زیرا ممکن است طبیعت گاهی خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد . به عنوان مثال اگر در کنار سواحل دریا قصد اسکان دارید ، توجه داشته باشید که خیلی نزدیک به دریا چادر را راه اندازی نکنید . همچنین اگر شب را داخل چادر خواهید ماند بیشتر از 60 تا 100 متر از دریا فاصله بگیرید چرا که جذر و مد آب می تواند باعث بالا رفتن سطح آب شود . راه اندازی چادر در کنار پرتگاه ها ، صخره های لغزنده ، دامنه های کوه با شیب بالا ، کنار رودخانه ها و موارد این اینچنینی نیز می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد . از برپا کردن آتش در داخل چادر و یا نزدیک به چادر بپرهیزید .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ از سری چادر های مسافرتی سایز بزرگ موجود در بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توان آن را از بزرگ ترین چادر های مسافرتی تولید ایران دانست ، چرا که این محصول به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند فضایی را برای نشستن 12 فرد بزرگسال فراهم کند . از این رو اگر همواره به سفر های گروهی و خانوادگی می روید ، می توانید از چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ استفاده کنید .

این محصول مناسب برای کمپینگ بوده و می توانید از آن در اغلب شرایط آب و هوایی استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس برای اطلاعات بیشتر شما مشتریان گرامی توضیحاتی را در ادامه نسبت به ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ داده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ

طراحی و ساخت چادر های مسافرتی ممکن است تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر داشته باشد که به بررسی طراحی و ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ خواهیم پرداخت . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید این چادر مسافرتی دارای رنگ طوسی بوده که کناره های درب و پنجره آن نیز به رنگ قرمز می باشد . چادر فوق به صورت مربعی طراحی شده است که طول هر ضلع آن 320 سانتی متر می باشد که در واقع مساحت چادر 320 سانتی متر مربع می باشد . به همین دلیل نیز می تواند 12 نفر را در درون خود جای دهد .

این در حالی است که افراد به صورت نشسته در درون چادر قرار بگیرند ، بنابراین تعداد نفراتی که می توانند در داخل چادر دراز کشیده و در کنار هم بخوابند در حدود 5 الی 7 نفر می باشد . چادر مسافرتی فوق دارای یک درب در بخش جلویی و سه پنجره در طرفین می باشد که به صورت زیپی طراحی شده است ، درز های درب و پنجره ها با دوخت خوب کاملا پوشیده و آب بندی شده است . تمامی درب و پنجره ها دارای پشه بند هستند تا در صورت نیاز بتوانید با باز گذاشتن درب ها جهت تهویه هوا ، با بستن پشه بند مانع از ورود حشرات شوید .

جنس بدنه و سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ

حتما قبل از خرید چادر مسافرتی به جنس بدنه و سازه محصولات توجه داشته باشید . برای ساخت چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ از دو بخش بدنه و سازه استفاده شده است که بخش بدنه این چادر مسافرتی از پارچه برزنت ساخته شده است . برزنت یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین پارچه ها برای ساخت چادر های مسافرتی به ویژه چادر های مسافرتی ضد آب می باشد ، زیرا این پارچه عایق رطوبتی بسیار عالی است که اجازه ورود آب را به داخل چادر نخواهد داد . این جنس همچنین به دلیل ضخامت بالای خود در برابر سرما نیز مقاوم بوده و انرژی گرمایی ذخیره شده در داخل چادر را در فصل سرما حفظ خواهد کرد .

این جنس همچنین در برابر دیگر شرایط محیطی مانند سرما یا گرما ، نور آفتاب و اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی نیز مقاوم است . و اما برای ساخت سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ از فایبرگلاس استفاده شده است . فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری می باشد که از مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است ، به همین علت نیز وزن بسیار سبکی داشته ، اما استحکام و دوام بالایی به مانند فلزات دارد ، نوع این فایبرگلاس ، فایبرگلاس منعطف می باشد که سبب شده تا چادر مسافرتی فنری و انعطاف پذیر باشد .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ

چادر های مسافرتی با توجه به سازه ای که دارند ، راه اندازی متفاوتی نیز خواهند داشت ، یکی از این سازه ها ، سازه فنری می باشد که راه اندازی آن بسیار ساده است ، با توجه به راه اندازی اتوماتیک چادر های فنری این محصولات را با عنوان چادر مسافرتی اتوماتیک نیز میشناسند چرا که تنها با باز کردن ، به صورت فنری راه اندازی شده و شکل می گیرند . بهتر است چادر مسافرتی خود را بر روی زیر انداز نصب کنید تا علاوه بر نرم تر شدن کف زمین ، از آسیب دیدن کف چادر نیز جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...