چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو

bestway 68086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو ساخته شده توسط برند بزرگ بست وی می باشد که می توان چادر های مسافرتی مدل پاویلو برند بست وی را یکی از محبوب ترین و ایده آل ترین چادر های مسافرتی کمپینگ دانست که در مدل های مختلف و در سایز های گوناگون تولید شده است . چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو همانطور که از نامش پیداست ، فضای بزرگ و ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان دارد که می توانید به بهترین شکل از آن در سفر های خود استفاده کنید . این چادر مسافرتی دارای طولی 235 سانتی متری و عرض 145 سانتی متری می باشد که ارتفاع یک متری آن نیز می تواند به خوبی برای استفاده 2 نفر به صورت همزمان و به صورت دراز کش و خوابیده را فراهم کند . نوع سازه چادر مسافرتی فوق به صورت فنری است که این نوع سازه می تواند راه اندازی راحتی را برای شما به همراه داشته باشد ، زیرا سازه های عصایی موجب راه اندازی اتوماتیک چادر مسافرتی خواهد شد . جنس بدنه چادر از پلی استر ضخیم می باشد که در برابر رطوبت و بارش باران مقاوم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد و چه بسا در برابر گرما یا سرما ، نور آفتاب و ... نیز مقاوم است . توجه داشته باشید که چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو تنها 2 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید آن را با خود حمل کرده و در مسافرت های پیاده همچون کوهنوردی ها و یا در جنگل به سادگی از این محصول استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چادر مسافرتی پاویلو بست وی با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

  • چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو
  • طول: 235 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • ظرفیت: 2 نفر
  • جنس بدنه : پلی استر
  • وزن : 2 کیلوگرم
  • دارای درب بزرگ
  • نوع سازه : فنری
  • دارای 1 اتاق
  • دارای گیره های نگهدارنده
  • مقاومت در برابر دماهای مختلف و نور خورشید
  • مقاوم در برابر رطوبت و هوای شرجی
  • راه اندازی در 3 دقیقه به صورت اتوماتیک
  • حمل آسان
  • کد محصول: bestway 68086

چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو از چادر های بسیار محبوب برای کمپینگ و حتی کوهنوردی می باشد که دوست داران زیادی را داشته و با توجه به پر فروش بودن آن در سراسر دنیا ، فروشگاه تهران اینتکس آن را به محصولات خود اضافه کرده است تا مشتریان عزیزی که به دنبال یک چادر مسافرتی دو نفره با نصب و راه اندازی آسان می باشند ، چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو را انتخاب کرده و در سفر های خود به راحتی از این محصول استفاده کنند . در ادامه این مطلب نیز به نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی پاویلو اشاره خواهیم کرد . 

چادر مسافرتی دو نفره فوق در حجم و ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی می شود و این ویژگی بسیار خوب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو را حتی با استفاده از کوله پشتی نیز حمل کنید ، این خصوصیت می تواند به شما کمک کند تا بتوانید از چادر های مسافرتی در هر جایی همچون کوهنوردی و یا در جنگل ها و ... استفاده کنید و چادر را با خود حمل نمایید . نکته دیگر در رابطه با چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو ، وزن بسیار سبک آن است که به 2 کیلوگرم می رسد ، بدین صورت شما بدون خسته شدن می توانید چادر را برداشته و با خود به مسافرت ها ببرید . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبت به چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو اشاره نمود ، استفاده از اجناس بسیار خوب و با دوام در ساخت آن می باشد . برای تولید بدنه چادر مسافرتی فوق از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که یکی از مقاوم ترین لایه ها می باشد . از سوی دیگر به این نکته نیز توجه داشته باشید که این جنس کاملا ضد آب است و می تواند به سادگی در برابر بارش های شدید باران نیز مقاوم باشد . این ویژگی بایستی در تمامی چادر های مسافرتی به خصوص چادر مسافرتی اورجینال وجود داشته باشد . 

شرکت بست وی که تولید کننده چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو می باشد ، به عنوان یک برند پر طرفدار و اورجینال در دنیا شناخته می شود که بسیاری از کوهنوردان و طبیعت گردان های حرفه ای از چادر های مسافرتی این برند استفاده می کنند ، به همین علت نیز جای نگرانی نبوده و شما می توانید با خیالی راحت چادر مسافرتی را خریده و از آن استفاده کنید . بست وی همواره سعی کرده است که چادر های مسافرتی خود را با طراحی کاربردی تولید نماید. 

چادر مسافرتی فوق دارای ساختار مربعی با سقف استوانه ای می باشد که یک درب در بخش جلویی آن قرار داده شده است و در کناره ها نیز دو پنجره بزرگ قرار گرفته است تا اینچنین شما بتوانید نورگیری بسیار عالی را نیز داشته باشید . توجه کنید که این چادر مسافرتی کاملا مجهز به توری بوده و این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا در روز های گرم تابستان بتوانید پنجره ها را باز بگذارید و با بستن توری از ورود حشرات جلوگیری نمایید . توجه داشته باشید که بخش نوری نیز به مانند پنجره به صورت زیپی طراحی شده است و شما می توانید نسبت به باز کردن هر دو لایه اقدام کنید . 

در بخش داخلی چادر مسافرتی یک جیب قرار داده شده است که می توانید اشیاء قیمتی خود را در آن قرار دهید تا مبادا گم بشوند . همچنین این محصول دارای گیره های نگهدارنده هستند که در صورت نیاز می توانید چادر را به زمین متصل کنید تا در هنگام وزش باد تکان نخورده و بلند نشود . با توجه به کوچک بودن و سبک بودن چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو ممکن است در باد های شدید وقتی داخل آن از وسایل پر نشده است و یا از گیره ها استفاده نشده است ، از زمین جداشود .

سازه چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو نیز به صورت فنری بوده که این نوع سازه باعث شده است تا شما بتوانید به صورت اتوماتیک محصول را برداشته و راه اندازی کنید . زمانی که برای راه اندازی چادر مسافرتی فنری 2 نفره پاویلو صرف خواهد شد ، کمتر از 3 دقیقه است و شما می توانید از این سازه فنری پر طرفدار بهره مند شوید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...