چادر مسافرتی فنری 3 نفره بست وی

bestway 68005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فنری بست وی محصولی در سایز متوسط از این دسته چادر های مسافرتی فنری بست وی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش ضد آب می باشد. محصولی با کیفیت بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین نور آفتاب که قابلیت استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده خواهد داد. این کالا دارای فنر هایی آلومینیومی به صورت منعطف در لبه های خود بوده که قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع (در حد چند ثانیه) را به کاربر می دهد. اما طراحی صورت گرفته برای این چادر به شکل بیضی بوده که خود این ویژگی سبب می شود تا افراد، در درون چادر بهتر جای بگیرند. از ویژگی های بسیار خوب دیگر این محصول داشتن پشه بند هایی در درب و پنجره ها به صورت سرخود بوده و یک لایه پارچه شمعی از جنس خود بدنه روی آنها را توسط زیپ می پوشاند. این چادر مسافرتی می تواند گزینه مناسبی برای سفر های کم جمعیت باشد.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 235 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.4 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 3 نفره بست وی 

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی می باشد که توانسته است محصولات با کیفیتی تولید کند و رقابت نزدیکی با رقیبان خود همچون کلمن ، کیت و شاتل داشته باشد . این محصولات دارای بدنه ای با کیفیت می باشند که می توان سالهای بسیار از آن ها استفاده نمود . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی فنری سه نفره بست وی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی یکی از جالب ترین طراحی های این شرکت می باشد که تواسنه است با این طراحی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند . این چادر مسافرتی به صورت بیضی طراحی شده است و دارای یک درب ورودی بزرگ برای رفت و آمد راحت تر شما می باشد . همچنین از ویژگی های این چادر می توان به داشتن 3 پنجره اشاره نمود که به کمک این پنجره ها هوا به خوبی در داخل چادر رد و بدل خواهد شد . درب و پنجره های این محصول دارای توری های مخصوص می باشند که می توان به کمک آنها از ورود حشرات و گرد و عبار به داخل چادر جلوگیری کرد . همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به باز شدن کامل سقف این محصول اشاره کرد . سقف این چادر به طوری طراحی شده است که می توانید یک لایه آن را به طور کامل باز کنید و آسمان را تماشا کنید . بسیاری از استفاده کنندگان این محصول را برای کویر گردی های خود انتخاب می کنند که می توانید به کمک ویژگی باز شدن سقف آن ، به راحتی ستاره ها را مشاهده کنید و لذت ببرید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی سه نفره بست وی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از این نوع پارچه در بدنه محصولات مرسوم می باشد که دلیل این استفاده مقاومت بالای این نوع پارچه در برابر آب و همچنین فشار می باشد . استفاده از این چادر مسافرتی در همه شرایط جوی ممکن می باشد و بدنه آن به طورکامل در برابر گرما ، سرما و باران مقاوم می باشد . پایه های استفاده شده در این محصول آلومنیومی بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود و نگران بروز مشکل برای پایه های آن نبود . طراحی این چادر به صورت فنری می باشد که به سادگی می توان آن را در مدت زمان بسیار کمی آماده استفاده نمود که در بخش نحوه راه اندازی به آن اشاره خواهیم کرد . برای استفاده از این چادر در روز های طوفانی بهتر است تا از میخ و طناب های مخصوص که بر روی این محصول قرار داده شده است استفاده کرد و چادر را به زمین متصل کرد و از برهم خوردن تعادل آن جلوگیری نمود . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی سه نفره بست وی دارای 235 سانتی متر طول ، 190 سانتی متر عرض و 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی سه نفره می باشد . ظرفیت اعلام شده شرکت برای این چادر سه نفر می باشد که البته در بررسی های انجام شده این ظرفیت بیش از این بود و تا 4 الی 5 نفر نیز توانستند از این چادر به راحتی استفاده کنند و با مشکل کمبود فضا مواجه نشوند . قسمت اضافی بر روی این محصول وجود ندارد و از تمام فضای این چادر به خوبی استفاده شده است . به سبب اندازه مناسب می توان از این چادر حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . ارتفاع و طول  مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی درون این چادر حرکت کنید .

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی کار دشواری نبوده و می توان این محصول را در مدت زمان 10 ثانیه برپا نمود و از آن استفاده کرد . استفاده از طراحی فنری و اتوماتیک این محصول سبب سهولت در راه اندازی و کاهش زمان این کار شده است . برپا کردن این چادر نیز کار دشواری نبوده و نیاز به مهارت و یا اطلاعات خاصی نمی باشد . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن و همچنین شکستن پایه های این محصول جلوگیری کنید . البته به سبب بدنه و پایه های مستحکم ، به سختی مشکلی برای این محصول پیش خواهد آمد و می توانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به راحتی محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 3 نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از این شرکت می باشد که توانسته دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و همچنین فشار می باشد . پایه های آلومینیومی مستحکم ، بدنه ی مقاوم ، سقف بازشو و همچنین توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار و ابعاد مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...