چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی

ch 7030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی در میان محصولات سفری سبک و قابل حمل قرار داشته که به راحتی در داخل یک ساک حمل با طرح کوله پشتی قرار داده شده و شما می توانید در زمان پیاده روی در طبیعت به راحتی آن را با خود ببرید. وزن بدنه محصول تنها 4 کیلوگرم بوده که متاثر از جنس سازه ها و جنس بدنه محصول می باشد. سازه های این محصول از جنس فایبرگلاس بوده زیرا این نوع جنس بدنه سبک بوده و به راحتی تغییر حالت داده همچنین از طول عمر بسیار زیادی بهره مند است. این سازه ها با استفاده از یک روکش پارچه ای از نوع ابریشمی به طور کامل به رویه اصلی چادر مسافرتی دوخته شده اند. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی بدون دخالت دست نیز برای استفاده شما اماده خواهد بود. رویه اصلی این چادر مسافرتی را نیز با پارچه پلی استر تولید می کنند. رویه های پلی استر به راحتی اشعه مضر خورشید را باز تاب کرده و کاملا ضدآب و باداوم هستند. در روز های گرم و تابستانی شما می توانید درب و پنجره های محصول را به طور کامل باز کرده تا علاوه بر نور کافی از تهویه مطبوع هوا نیز برخوردار شوید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنهپارچه برزنتی شمعی
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی

چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی از سری چادر های مسافرتی بسیار محبوب و پر فروش ایرانی می باشد که حتما در سفر های خود مدل های مشابهی از این نوع چادر مسافرتی را دیده اید که مسافرین دیگر از آن ها برای اسکان و استراحت استفاده می کنند . چادر های مسافرتی اقلامی بسیار کاربردی در طول سفر هستند که به واسطه حجم بسته بندی کوچک و وزن سبک حمل و نقلی ساده و آسان دارند ، به همین جهت نیز به سادگی می توان آن را در سفر ها به همراه داشت . با خرید چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی می توانید سرپناهی ایمن و همچنین حریم خصوصی عالی را برای خود و خانواده در سفر ایجاد کنید و در هر محلی که دوست داشتید بتوانید در دل طبیعت چادر را برپا کرده و از دیدن مناظر نهایت لذت را ببرید .

طراحی چادر مسافرتی ایرانی

طراحی در انواع چادر های مسافرتی خاص و منحصر به فرد است که بهتر است در خرید چادر مسافرتی خود به آن توجه داشته باشید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این چادر مسافرتی به رنگ نارنجی طراحی شده است که رنگ درب و پنجره های آن به همراه سقف به رنگ زرد می باشد . این محصول به صورت مربعی طراحی گردیده است که طول هر ضلع آن به 200 سانتی متر می رسد ، یعنی می توان گفت ابعاد این چادر مسافرتی 2 متر مربع می باشد . ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر می باشد که می توانید به سهولت در آن جابجا شده و بنشینید .

برای ساخت چادر مسافرتی فنری 4 نفره ایرانی از یک درب و سه پنجره در هر طرف چادر استفاده شده است که می توانید در صورت نیاز تمامی آن ها را باز کنید . توجه داشته باشید که دوخت بخش های مختلف چادر بسیار خوب بوده و درزی میان آن وجود ندارد به همین دلیل نیز سرما و رطوبت به داخل چادر راه پیدا نخواهد کرد . همچنین تمامی درب و پنجره های این مدل دارای پشه بند است که در روز های گرم تابستانی می توانید درب و پنجره ها را باز کرده و تنها توری آن را که به مانند درب و پنجره ها زیپی است ، ببندید و مانع از ورود حشرات شوید .

سازه چادر مسافرتی ایرانی

چادر های مسافرتی موجود در بازار ایران و خارج از ایران از سه نوع سازه عصایی ، فنری و اتوماتیک طراحی شده اند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد . اما مدل چادر مسافرتی فوق همانطور که از نامش پیداست به صورت فنری طراحی شده و دارای فریم انعطاف پذیر می باشد . این خصوصیت سبب شده است که چادر به صورت نفری و اتوماتیک پس از خارج کردن از ساک و باز کردن آن ، راه اندازی شود . راه اندازی این سازه از هر سازه دیگری ساده و راحت می باشد و زمان زیادی را نخواهد گرفت . اما برای جمع کردن آن بهتر است که با احتیاط چادر را از بخش های فنری تا کرده و جمع کنید .

جنس بدنه و سازه چادر مسافرتی فنری ایرانی

برای ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر استفاده شده است . پلی استر نوعی پارچه شمعی است که الیاف پلی استری موجود در آن سبب شده تا پارچه کاملا ضد آب باشد . از این رو می بینیم که بیشتر چادر های مسافرتی حرفه ای و خارجی نیز از این جنس ساخته شده اند . پایه ها و فریم این محصول نیز از فایبرگلاس منعطف ساخته شده است که یکی از مقاوم ترین و البته منعطف ترین اجناس در بازار است . این جنس دوامی به مانند فلزات داشته و در برابر ضربه بسیار مقاوم است . اما بر اثر خم شدگی زیاد ممکن است شکننده باشد .

چگونه چادر مسافرتی خود را گرم کنیم ؟

چادر های مسافرتی به دلیل اینکه از هر طرف بسته می باشد ، در صورت طراحی و دوخت ایده آل باد و سرما را به داخل هدایت نمی کند . اما با کاهش دمای بیرون دمای چادر نیز کاهش خواهد یافت و این موضوع در تمامی چادر های مسافرتی اتفاق می افتد ، اما شما می توانید با نکاتی چادر مسافرتی خود را گرم کنید . برای گرم کردن هرگز از روشن کردن آتش در داخل چادر و یا روشن کردن اجاق های گازی و پیکنیک ها اجتناب کنید . بهتر است برای گرم تر شدن چادر از نایلون و یا پوشش های ثانویه برای پهن کردن آن بر روی چادر استفاده کنید .

استفاده از کیسه خواب خوب و همچنین پوشیدن لباس های گرم مانند کاپشن ، جوراب ، دستکش و کلاه می توانید دمای بدن خود را حفظ کنید . شما می توانید با خوردن مایعات گرم بدن خود را گرم نگه دارید . بهتر است آبی را در خارج از چادر گرم کرده و داخل بطری بریزید و با خود به داخل چادر برده و در داخل کیسه خواب قرار دهید . همچنین استفاده از سنگ های داغ که بر اثر آتش داغ شده اند را به داخل چادر ببرید . البته بهتر است بسیار داغ نباشد و برای جلوگیری از آسیب رساندن آن را داخل یک پارچه بپیچید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...