چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما

85885

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری پاناما با ظرفیت 4 نفره از دیگر چادر های مسافرتی در خانواده چادر های پاناما که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی با قابلیت ضد آب و راه اندازی اتوماتیک که برای استفاده زوج های جوان بسیار مناسب خواهد بود. چادر مسافرتی 4 نفره پاناما یکی دیگر از محصولات خانواده چادر های مسافرتی ایرانی با کیفیت بسیار خوب و استاندارد. محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی که قابلیت مهم ضد آب بودن را به ارمغان می آورد. ارگونومی ساخت این چادر مسافرتی به صورت فنری بوده که هنگام راه اندازی و جمع کردن زمان بسیار کمی را از ما خواهد گرفت. در واقع برای نصب این چادر فقط کافیست از ساک مخصوص حمل خارج کرده و سپس آن را باز نمایید تا شکل بگیرد. این کار در مدت زمان 20 ثانیه انجام می گیرد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن دو پنجره بزرگ با تور پشه گیر و همچنین در ورودی بزرگ اشاره کرد. محصولی بسیار مناسب برای انواع مسافرت های گرمسیری و سردسیری.

 نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما

چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی تولید شده در ایران بوده که برای بسیاری از سفر های عادی و تفریحی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این چادر که در ابعاد و ظرفیت دیگری نیز تولید شده و این مدل کوچکترین مدل چادر های فنری پاناما می باشد. چادر های مسافرتی در انواع مختلفی ساخته شده که هر کدام برای سفر های مختلفی استفاده می شود. این محصول نیز می تواند گزینه خوبی برای استفاده در سفر های تفریحی و کوتاه ما باشد. در ادامه به توضیحات و راهنمایی بیشتر برای خرید این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر سفری مانند بسیاری دیگر از همنوعان خود بوده که از سقف شیبدار برخوردار می باشد. این چادر سفری دارای سه پنجره به همراه یک درب ورودی بزرگ بوده که هر کدام از یک پشه بند بهره می برند. پسه بند های تعبیه شده بر روی پنجره ها و درب این چادر هر کدام از زیپ سرخود بهره مند بوده که توسط آن به راحتی می توان این توری را باز و یا بسته کرد. پشه بندی که به راحتی می تواند در برابر ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری کند. همچنین یک روکش از جنس خود بدنه چادر برای درب و پنجره ها تعبیه شده که این روکش نیز برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و نور آفتاب خواهد بود. این کالا از روش راه اندازی فنری برخوردار بوده که از فریم هایی با حالت فنری در بدنه خود برخوردار می باشد. فریم هایی که قابلیت راه اندازی این محصول را در مدت زمان بسیار کمی خواهد داشت. البته در بخش نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر مسافرتی پاناما معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که قادر است تا 4 نفر را به صورت نشسته و خوابیده در درون خود جای دهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن حجم کمتری را خواهد داشت. گفتنی است که این ابعاد در قسمت نشیمنگاه بیشتر از سقف بوده که این مسئله به دلیل طراحی شیبدار آن می باشد. اما وزن این چادر سفری برابر 4 کیلوگرم بوده که به نسبت ابعاد و جنس بدنه خود وزنی مناسب و قابل قبول برای این کالا خواهد بود. البته وجود یک ساک حمل برای این چادر می تواند حمل آن را بیش از پیش آسوده تر کند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 4 نفره پاناما از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که از کیفیت خوبی برای استفاده در بسیاری از سفر های تفریحی خواهد داشت. بدنه ای که در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و تا حدودی نیز در برابر بارش باران مقاومت خواهد داشت. این بدنه ضخامت قابل قبولی داشته و به این آسودگی گرما و سرما را از خود عبور نمی دهد. گرچه کیفیت آن در برابر چادر های حرفه ای بسیار پایین تر خواهد بود. به همین دلیل از این کالا بیشتر برای سفر های کوتاه و تفریحی استفاده می شود. جنس کف چادر نیز از نوع پارچه شمعی ساده می باشد، از این رو زمانی که این چادر را راه اندازی کردید بهتر است از یک زیرانداز برای آن اشستفاده کنید. اما جنس فریم های این چادر نیز از نوع پلاستیکی فایبرگلاس منعطف بوده که در حد زیادی قابلیت تا شدن را خواهد داشت. در واقع قابلیت این فریم ها که به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده انعطاف بالا بوده تا به راحتی راه اندازی و جمع شود. 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های مسافرتی فنری بسیار آسوده بوده زیرا همه چی از پیش برنامه ریزی و پیاده سازی شده است. تنها کافیست پس از پیدا نمودن یک محلی مناسب برای قرار دادن چادر اقدام به خارج ساختن آن از ساک حمل خود کرده و با دقت فریم ها را از هم باز کنید. این کار را باید با کمی احتیاط انجام داد زیرا زمان باز شدن فریم ها کمی با قدرت انجا می شود برای همین امکان آسیب رساندن به فرد را خواهد داشت. برای جمع نمودن بدنه نیز کافیست بر اساس حالت اولیه خود به فریم ها فشار آورده و سپس بدنه رابه داخل هم فرو ببرید تا حالت گرد اولیه خود را بگیرد. در انتها در ساک حمل خود قرار دهید تا از آسیب ها و اتفاقات ناگهانی در امان بماند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره پاناما از سری چادر های مسافرتی ایرانی در نوع فنری بوده که به دلیل داشتن کیفیت لازم و قیمتی پایین از فروش خوبی برخوردار بوده است. چادری که می تواند در بسیاری از سفر های ما نیازمان را بر طرف ساخته و به راحتی در هر مکانی به دلیل داشتن حجم و وزن کم جا به جا شود. کالایی که توسط نمایندگی اینتکس با ضمانت در سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...