چادر مسافرتی فنری 6 نفره ایرانی طرح دار

ch 88801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره ایرانی طرح دار را قطعا می توان یک چادر مسافرتی عالی در نظر گرفت که با در اختیار داشتن طرح و نقش زیبایی که دارد یک محصول خلاقانه هم به شمار می رود. اگر بخواهیم به بحث طراحی این محصول اشاره کنیم در وهله اول باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک بدنه از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد که قطعا یکی از با دوام ترین اجناس در میان چادر های مسافرتی به شمار می رود. هم چنین پایه های این محصول نیز از نوع فلزی طراحی و تولید شده اند که همگی به صورت ضد زنگ بوده و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید در هر شرایطی از این چادر مسافرتی استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت 6 نفره می باشد که برای استفاده های خانواده های کم جمعیت یک محصول ایده آل خواهد بود. این موارد در کنار رنگ بندی جذاب این چادر مسافرتی باعث شده تا اگر شما قصد خرید یک چادر مسافرتی برای کمپینگ ، سفر های شهری و ... را دارید قطعا بتوانید این کالا را به چشم یک پیشنهاد عالی مشاهده نمایید. هم چنین قیمت ارزان این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های این چادر مسافرتی به شمار می رود.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری 6 نفره ایرانی طرح دار یکی از خاص ترین و در عین حال با دوام ترین چادر های مسافرتی است که در این ماه های اخیر تولید و عرضه شده است. شاید شما در بخش توضیحات این محصول آشنایی نسبی با این محصول کسب کرده باشید اما اگر قصد خرید و انتخاب این محصول را دارید بایستی خصوصیات بیشتری از این چادر را بدانید. در همین رابطه نیز در این بخش سعی داریم تا به صورت کامل ویژگی های اساسی این محصول را به شما معرفی کنیم تا قبل از خرید با علم و آگاهی کاملی اقدام به انتخاب این محصول کنید....

شیوه شکل گیری و طراحی محصول

قطعا یکی از مهم ترین دلایلی که یک فرد می تواند یک محصول را انتخاب کرده و در کسری از ثانیه یک محصول را خریداری کند بحث علاقه به آن محصول و هم چنین نوع طراحی آن کالا می باشد. در همین راستا نیز شما اگر به چادر مسافرتی فنری 6 نفره ایرانی طرح دار نگاهی بیندازید می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی یک محصول زیبا و جذاب است که هر چه که شما به آن نیاز دارید را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. در اولین بخش از توضیح در خصوص این محصول باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از یک ساختار مربعی شکل طراحی و تولید شده است. این عامل سبب شده تا شما با در اختیار داشتن یک فضای مناسب بتوانید به بهترین شکل از این محصول استفاده کنید.

هم چنین نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث رنگ بندی این چادر مسافرتی است. شما می توانید مشاهده کنید که بخش سقف و ناحیه بالایی این محصول از رنگ یکدست قرمز طراحی و تولید شده است. هم چنین نواحی پایینی این محصول نیز از یک رنگ کرم شکل گرفته است که بر روی آن نیز دایره هایی تیره با ابعاد و اندازه های یکسان و به صورت مرتب چیده شده است که این مورد هم باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است. هم چنین ساختار و نوع قرار گیری درب و پنجره این محصول نیز از دیگر موارد مهمی است که به زیبایی هر چه تمام تر شما می توانید ان را بر روی بدنه اصلی این محصول مشاهده کنید.

قابلیت های استفاده از چادر مسافرتی

در ابتدا سعی کردیم تا شما را با خصوصیات ظاهری این محصول به صورت تقریبا کامل آشنا کنیم. حال باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این محصول این ویژگی را داراست که شما در کسری از ثانیه و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی ان کنید. در واقع با توجه به قابلیت اتوماتیک این محصول شما این مزیت را در اختیار دارید که به سرعت این چادر را باز کرده و از آن بهره مند شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این چادر قطعا برای استفاده های شهری و مسافرت های شما یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

با توجه به این نکته که ظرفیت این چادر مسافرتی 6 نفر می باشد شما این مزیت را در اختیار دارید که در حالت درازکش تا 3 نفر به صورت هم زمان نیز در داخل این چادر قرار گرفته و به استراحت بپردازید که این عامل باعث می شود تا این چادر مسافرتی برای خانواده های کم جمعیت یک گزینه ایده آل به شمار رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما قادر خواهید بود تا از ای محصول عموما در آب و هوای گرم هم استفاده کنید زیرا درب و پنجره این محصول دارای توری بوده و قطعا این عامل در فصول گرم سال یک ویژگی عالی به شمار می رود.

نقاط ضعف و قوت چادر مسافرتی

یکی از نقاط ضعف بزرگ این محصول عدم ضد آب بودن این کالا می باشد. در واقع این نکته باعث شده تا شما نتوانید از این چادر مسافرتی در آب و هوای سرد و بارانی استفاده کنید که این نکته از نقاط ضعف بزرگ این چادر به شمار می رود. در کنار این نکته بهره مندی از ساک حمل یکی از نقاط قوت های این چادر به شمار خواهد رفت که سبب می شود تا شما بتوانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کرده و در فضا و شرایط مناسب اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. هم چنین انعطاف پذیری پایه ها و کیفیت خوب ستون های این محصول و راه اندازی آسان این چادر نیز از دیگر نقاط قوت این محصول به شمار خواهد رفت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...