چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی

ch 7393

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی یکی دیگر از ارزانترین محصولات کمپینگ بوده که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در کوهستان و جنگل و... به شمار برود. این چادر مسافرتی کله قندی دارای 3 عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ بوده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. به همین دلیل بوده که در فصل تابستان در داخل این چادر مسافرتی از نورکافی در کنار هوای مطبوع و خنک برخوردار خواهید شد.

وزن بدنه این چادر مسافرتی سایز کوچک تنها 4 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل شده و با توجه به نوع سازه های محصول که فنری بوده می تواند گفت بدنه محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهید شد. این چادر مسافرتی با روکش اصلی از نوع برزنتی با قابلیت ضدآب بودن و دوام در برابر نور خوشید و وزش باد تولید شده که از دلایل اصلی فروش بالای این محصول می باشد. این چادر مسافرتی بدنه ای دو رنگ داشته اما به دلیل تولید در داخل کشور چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی از تنوع رنگبندی بالای بدنه بهره مند شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس این محصول و سایر تجهیزات کمپینگ را خریداری نمایید.

 نوع سفری
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی محصولی از تولیدات موفق داخل کشور بوده با سایز کوچک و وزنی کم بوده که می تواند نیاز شما را در زمان سفر های کوتاه مدت برطرف سازد. این چادر مسافرتی به دلیل تولید در داخل کشور از تنوع رنگبندی متنوع بهره مند بوده که شما می توانید به راحتی یک چادر مسافرتی را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. در بخش مقاله نقد و بررسی می توانید با ویژگی های منحصر به فرد این محصول ایرانی اشنا شده و یک انتخاب ایده آل در میان انبوهی از چادر های مسافرتی سایز کوچک داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

سهولت در جا به جایی چادر مسافرتی فنری

یکی از اساسی ترین پارامتر های در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به وزن بدنه و در نتیجه میزان سهولت در زمان حمل و نقل آن به شمار می رود. اغلب افراد چادر مسافرتی را برای استفاده در کوهستان و طبیعت انتخاب کرده به همین دلیل برای رسیدن به محلی مناسب برای اقامت نیاز به پیاده روی طولانی مدت دارند. حتی ممکن است ساعت ها در مسیر های صعب العبور تردد کرده تا به محل ایده آل خود برسند. در تمامی این مسیر ها چادر مسافرتی نیز همراه با افرد خواهد بود. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال انتخاب محصولی سبک هستند. این چادر مسافرتی از بدنه ای سبک با وزن بدنه تنها 4 کیلوگرم تولید شده که مجهز به یک ساک حمل می باشد. شما می توانید چادر مسافرتی را در داخل ساک حمل خود قرار داده و به دلیل داشتن دو عدد بند این ساک را بر روی دوش خود بیندازید. وزن کم این چادر مسافرتی موجب خستگی شما در زمان پیاده روی و یا کاهش سرعت گروه نخواهد شد.

سایز چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی در واقع یک محصول با سایز کوچک بوده و برای تعداد جمعیت پایین و یا اقامت های کوتاه مدت مناسب می باشد. این چادر مسافرتی مربع شکل از طول و عرضی برابر 230 سانتی متر تشکیل شده و ارتفاع بلند آن بالغ بر 180 سانتی متر می باشد. این میزان ابعاد داخلی برای زمان نشستن 6 نفر بزرگسال و در زمان خواب برای 3 الی 4 نفر قابل استفاده است. البته این میزان ظرفیت داخلی متغیر بوده و ارتباط مستقیم با سایز و سن افراد دارد.

جنس بدنه چادر مسافرتی فنری

این چادر مسافرتی داری روکش بدنه صالی از نوع پارچه برزنتی می باشد. روکش برزنتی قابل تنفسه بوده یعنی در هنگام خواب در کوهستان دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره محصول نخواهید بود. این روکش بدنه کاملا ضدآب نیز بوده و در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا وزش باد دچار اسیب های احتمالی نخواهد شد. به همین دلیل بوده که می توانید در تمامی نقاط کشور مانند کوهستان و جنگل و ساحل و...  از چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی استفاده کنید. سازه های این محصول از نوع فایبرگلاس سهتند. این نوع سازه ها بسیار باریک و سبک بوده اما در عین حال کاملا مقاوم و مستحک هستند. سازه های فایبرگلاس را به دلیل ساختار ارتجاعی در کنار طول عمر فوق العاده زیاد انتخاب کرده اند. کف چادر مسافرتی دولایه بوده تا شما در زمان بارندگی از ورود اب باران به داخل محصول در امان بمانید. توجه داشته باشید در زمان راه اندازی محصول هرگز بر روی سطح زمین نکشید. زیرا موجب وارد شدن اسیب جدی و یا پارگی در بخش کف چادر مسافرتی می شود.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره برزنتی ایرانی یک اقامتگاه ایده آل برای 4 فصل و در تمامی شرایط جوی بوده که با بهره مندی از اخرین متد روز دنیا طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی فوری بهره مند بوده و در برابر بارش برف و باران دچار اسیب نمی شود. می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را خریداری کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...