چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون

tf 9008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون پشت نقره ای از سری تجهیزات سفری ساخت ایران بوده که به دلیل سایز کوچک بودن بدنه و ابعاد داخلی نسبتا کم برای مسافرتی های کوتاه مدت توصیه شده است. این چادر مسافرتی از جمله محصولات محصولات ضدآب سفری به شمار رفته زیرا با پارچه ای از مرغوب ترین نوع تفلون طراحی شده تا مناسب استفاده در تمامی فصول باشد. پارچه تفلون در واقع ساختاری دولایه از پلی استر با روکش پلاستیکی داشته به همین دلیل علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب باران به محوطه داخلی محصول می تواند دمای داخلی چادر مسافرتی را در مناطق کوهستانی به خوبی حفظ کند. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و مجهز به یک ساک حمل مناسب می باشد. از طرفی نوع سازه های محصول فنری بوده یعنی به طور کامل سازه ها متصل به روکش بدنه هستند. به همین دلیل این چادر مسافرتی دارای راه اندازی فوری بوده و به محض خروج از ساک حمل خود اماده استفاده خواهد بود. سازه های فایبرگلاسی این محصول با بهره مندی از وزن کم تاثیر بسزایی بر راحتی شما در زمان استفاده از محصول و جا به جایی آن خواهند داشت. لازم به ذکر بوده که این چادر مسافرتی دارای درب بزرگ و پنجره های مجهز به توری پشه بند بر روی دیواره خود می باشد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی پخش چادر مسافرتی ایرانی مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون از سری چادر های مسافرتی ارزان قیمت و پر فروش می باشد که در روند تولید آن در داخل کشور صورت گرفته است ، این چادر مسافرتی ایرانی دارای کیفیت مطلوب و خوبی بوده به طوریکه می توانید از آن در تمامی شرایط آب و هوایی بدون هیچگونه نگرانی استفاده کنید . این چادر مسافرتی دارای سازه فنری بوده و به همین دلیل با نام چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون شناخته می شود ، در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

چادر های مسافرتی از نظر طراحی سازه به دسته کلی چادر مسافرتی عصایی ، فنری و اتوماتیک تقسیم می شوند که این چادر مسافرتی دارای سازه فنری می باشد ، یعنی پایه ها یا همان فریم آن به صورت فنری طراحی شده است ، به همین جهت می توانید آن را به سهولت راه اندازی کرده و با تا کردن آن را جمع کنید . شکل این چادر مسافرتی کله قندی بوده که در قسمت جلو یک درب بزرگ و در طرفین دارای سه پنجره می باشد تا در صورت نیاز بتوانید جهت نورگیری بهتر و یا تهویه هوا آن ها را باز بگذارید و به بیرون دید داشته باشید . تمامی درب و پنجره های چادر به صورت زیپی باز می شود ، همچنین تمامی آن ها دارای توری هستند که می توانید با بسته نگه داشتن آن از ورود حشرات جلوگیری کنید . این محصول دارای رنگبندی های مختلفی می باشد که می توانید رنگ دلخواه خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

جنس محصول

از ویژگی های تمامی چادر های مسافرتی اصل می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد ، از همین رو ضد آب بودن چادر مسافرتی جز استاندارد های چادر مسافرتی می باشد . این چادر مسافرتی نیز از پارچه تفلون ساخته شده است به همین دلیل در برابر رطوبت و آب باران مقاوم است . طول عمر پارچه تفلون بالا بوده و همچنین عایق خوبی در برابر نور و اشعه های مضر خورشیدی می باشد . جنس پایه های چادر مسافرتی فوق نیز از فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس یکی از سبک ترین اجناس می باشد که استحکامی به مانند فلزات دارد ، به طوریکه که انواع فایبرگلاس خشک یا انعطاف پذیر طراحی شده اند تا با توجه به ساختاری که دارند برای ساخت فریم چادر مسافرتی یا بدنه کشتی ، هواپیما و ... مورد استفاده قرار گیرند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون فوق در ابعاد ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل استفاده از آن برای 6 نفر مناسب می باشد . در حالت نشسته تعداد 6 نفر و در حالت دراز کش تعداد 3 نفر می توانند به راحتی از چادر استفاده کنند و حتی وسایل اضافی خود را به داخل چادر بیاورند . وزن چادر مسافرتی فوق نیز در ساک حمل مخصوص به 4.4 کیلوگرم می رسد که به راحتی می توانید آن را حمل و جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی چادر های مسافرتی فنری مانند چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون بسیار ساده و آسان است ، چرا که ساختار فنری چادر باعث می شود تا پس از خارج کردن از ساک به صورت اتوماتیک آن را راه اندازی کنید . جمع کردن آن نیز با توجه به فنری بودن طبق الگوی خاصی انجام می شود که بایستی آن را یاد بگیرید . برای کسب اطلاع از نحوه راه اندازی چادر مسافرتی فنری به مطالب مرتبط فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و مطالعه کنید . بهتر است از یک زیرانداز برای راه اندازی چادر بر روی آن استفاده کنید . بایستی محل مناسب ، هموار و پاکیزه را عاری از هر گونه سنگ ریزه ، شاخ و برگ و ... راه اندازی کنید تا چادر آسیب نبیند . از روشن کردن آتش در داخل چادر جدا خودداری کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی ارزان قیمت و مناسب هستید ، چادر مسافرتی فنری 6 نفره تفلون از مناسب ترین چادر های مسافرتی ایرانی می باشد که با طراحی عالی با ساختار فنری و بدنه ضد آب تولید شده و مناسب خرید می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...