چادر مسافرتی فنری 6 نفره دو رنگ

75775B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,040,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ۶ نفره دو رنگ ایرانی از نوع فنری یکی از چادر های ایرانی مناسب مسافرت های طولانی و معمولی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که مانند بسیاری از چادر های مسافرتی از قابلیت ضد آب بهره مند است. این محصول دارای ظرفیت ۶ نفره بوده که می تواند برای خانواده های کم جمعیت مناسب باشد. چادر مسافرتی ۶ نفره جدید فنری در رنگ بندی دیگر (با دو رنگ زرد و سرمه ای). محصولی ایرانی و ساخته شده از جنس پارچه شمعی بار روکش برزنتی که از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. این چادر مسافرتی در واقع دارای سه پنجره با پشه گیر توری بوده و از یک در بزرگ ورودی بهره می برد. این چادر ها به دلیل فنری بودن در مدت زمان ۲۰ ثانیه ای نصب شده و قابل جمع شدن می باشند. به همین دلیل می توانند گزینه ای بسیار مناسب در مسافرت های مختلف باشند.

 نوع اتوماتیک
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 6 نفره دو رنگ

چادر مسافرتی فنری ۶ نفره از سری چادر های مسافرتی ایرانی بوده که طرح دو رنگ تولید و عرضه شده است. چادری که به دلیل تولید با کیفیت خود در کشورمان از فروش خوبی نیز تا کنون برخوردار بوده است. البته چادر های فنری اکثرا از قیمت خوب و کیفیت قابل قبول بهره برده و به خوبی نیاز های هر مسافری را بر طرف می سازد. البته این چادر بیشتر در سفر های تفریحی و معمولی به کار برده می شوند زیرا هر نوع سفری چادر مسافرتی مخصوص خود را لازم خواهد بود. این سری از چادر ها نیز ویژگی های دارند که به خوبی نیاز های عادی هر سفری را بر طرف می سازند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانند بسیاری از چادر های فنری و غیر فنری بوده و از ارگونومی شیبدار برخوردار است. این ارگونومی باعث می شود تا هنگام بارش باران و وزش باد بیشتر در امان باشد. زیرا هنگام ریزش باران بر روی بدنه به راحتی به سوی زمین جاری خواهد شد. هر چقدر قسمت سقف چادر ابعاد کمتری داشته باشد امکان حرکت آن در زمان وزش باد نیز کمتر خواهد بود. اما داشتن سه پنجره و یک درب بزرگ از دیگر ویژگی های این کالا می باشد. پنجره ها و درب این محصول از توری پشه بند و همچنین یک روکش از جنس بدنه اصلی بهره می برند. هر کدام از این روکش ها دارای یک زیپ سرخود بوده که توسط آنها قابلیت باز و بسته نمودن روکش ها را خواهیم داشت. روش راه اندازی این چادر به صورت فنری بوده و در مدت زمان کمی انجام می شود. این روش راه اندازی بسته به فریم های سرخودی بوده که در داخل بدنه اصلی تعبیه شده و به قدرت فراوانی چادر را بر پا می سازند. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهی پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر مسافرتی ۶ نفره برابر بوده که نسبت به ظرفیت خود ابعادی استاندارد می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و قادر است تا ۶ نفر را به صورت نشسته و ۳ الی ۴ نفر را نیز به صورت خوابیده در خود جای دهد. گفتنی است که این ابعاد در قسمت نشیمنگاه بیشتر از قسمت سقف بوده تا ظرفیت ذکر شده برای این چادر واقعی باشد. وزن چادر ۶ نفره دو رنگ معادل 5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار خوب برای این کالا محسوب می شود. وزن کم و گرفتن حجم کم در زمان جمع کردن چادر از مزیت های آن برای حمل آسوده این محصول خواهد بود. از طرفی همراه داشتن یک ساک حمل گرد نیز می تواند حمل آن را بیش از پیش آسوده تر کند. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر فنری دو رنگ از نوع پارچه شمعی ساده بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در فضای باز بهره می برد. بدنه ای که تا حدودی در برابر بارش باران و حرارت آفتاب مقاوم بودم و به دلیل داشتن انعطاف بالا به راحتی در حالت های بیشتری جمع می شود. این بدنه در صورت برخورد اشیا تیز و داغ به آن آسیب خواهد دید، پس بهتر است چنین اشیایی را به آن نزدیک نکنیم. اما جنس فریم های آن نیز از نوع فایبرگلاس منعطف بوده که قابلیت خم شدن در اندازه بالایی را خواهند داشت این فریم ها به صورت پیش فرض حالت گرد داشته و زمانی که باز می شوند حالت صاف به خود می گیرند. فریم هایی که در برابر برخورد آب و شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی خواهند داشت.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر های مسافرتی فنری راهی آسوده را در پیش خواهید داشت. برای راه اندازی کافیست پس از پیدا نمودن محلی مطمئن و صاف و سپس پهن نموده زیراندازی ضخیم این کالا را از ساک حمل خود با احتیاط حارج کرده و در انتها اقدام به باز نمودن آن کنید. در زمان باز کردن دقت کنید تا فریم ها پس از باز شدن ناگهانی به بدن شما برخورد نکنند، زیرا فشار زیادی بر روی فریم ها وارد است. برای جمع کردن هم کافیست به همان حالتی که جمع شده بود فریم ها را به درون هم فشار داده تا بدنه اصلی را نیز جمع کند و در نهایت شکل گرد را به خود بگیرد. 

جمع بندی

چادر مسافرتی ۶ نفره دو رنگ فنری از سری چادر های سفری ایرانی بوده که با داشتن کیفیت و ارگونومی مناسب از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز بهره مند است. چادری که قابل استفاده در بسیاری از سفر های تفریحی و معمولی ما بوده و به خوبی تمامی نیاز های مسافران را برطرف می سازد. این کالا با ضمانت توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...