چادر مسافرتی فنری 6 نفره پلی استر

ch 8409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره پلی استر دارای تنوع بالای رنگبندی بدنه بوده که می تواند رضایتمندی تمام سلیقه ها را تامین کند. این چادر مسافرتی تولید ایران بوده و می توانید در تمامی نقاط کشور با هر نوع آب و هوایی به راحتی محصول را مورد استفاده قرار بدهید. وزن بدنه محصول 4 کیلوگرم بوده که از دلایل حمل اسان آن در زمان سفر و پیاده روی های طولانی در طبیعت به شمار می رود. البته این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی نیز بوده تا بتوانید به راحتی آن را بر روی دوش خود انداخته و همراه خود داشته باشید. جنس بدنه محصول از پارچه پلی استر می باشد. این نوع جنس بدنه وزنی کم و ساختاری باداوم و ضدآب داشته و موجب شده تا در زمان بارندی ، وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید و... یک پناهگاه ایمن داشته باشید. این جنس بدنه در زمان جمع اوری حجم کمی را اشغال کرده و در زمان استفاده می تواند موجب بازتاب نور فرابنفش خورشید که برای پوست مضر بوده گردد. این چادر مسافرتی در فضای داخلی خود در زمان نشستن می تواند تا میزان 6 نفر بزرگسال و در زمان خواب 3 الی 4 نفر بزرگسال را در خود جای بدهد. به همین دلیل برای خانواده های کم جمعیت و یا اقامت های کوتاه مدت یک گزینه ایده آل می باشد. با مراجعه به نمانیدگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 طول 230 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر برزنتی
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 6 نفره پلی استر

چادر مسافرتی فنری 6 نفره پلی استر یکی دیگر از تجهیزات ضروری کمپینگ برای اقامت در طبیعت بوده که با بهره مندی از اخرین متد روز دنیا در داخل ایران طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از ساختاری ساده و امکان راه اندازی فوری طراحی شده تا بتوانید در تمامی شرایط اب و هوایی ایران از آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی به شما برای داشتن یک پناهگاه امن در طبیعت کمک کنید. پس پیشنهاد می کنیم همراه با ما باشید.

حمل و نقل چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به سهولت جا به جایی آن می باشد. زیرا این محصول ممکن است در زمانی طولانی و هنگام پیاده روی همراه با شما بوده پس شما نیاز به چادر مسافرتی خواهید داشت که سبک بوده و با سادگی حمل شود. کوهنوردان و طبیعت گردان در زمان های طولانی به تردد در مسیر های دشوار مشغول خواهند بود تا بتوانند یک محلی مناسب برای اتراق را انتخاب کنند. پس نیاز به چادر مسافرتی دارند که حمل مستمر آن موجب ازار افراد نشود. بر همین اساس این چادر مسافرتی با وزن بدنه تنها 4 کیلوگرم تولید شده و مجهز به یک ساک حمل با طراحی بدنه گرد و مشابه کوله پشتی می باشد. شما می توانید این محصول سبک را به سادگی بر روی دوش خود قرار داده و در تمامی شرایط سفری همراه با خود ببرید. محکم بودن بند های ساک حمل محصول نیز از دلایل حمل و نقل آسان آن به شمار می رود.

جنس بدنه چادر مسافرتی

ویژگی مثبت این چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه آن بوده که از باداوم ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این نوع پارچه از ساختاری ضدآب بهره مند بوده که موجب شده تا دیگر نگران بارش برف و باران در کوهستان و هنگام سفر نباشید. این رویه باداوم می تواند از شدت وزش باد کم کرده و همچنین قابلیت تنفس دارد پس هنگام خوابیدن در فضای داخلی چادر مسافرتی در زمان سرما دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. کف چادر مسافرتی دولایه بوده زیرا این بخش از اهمیت بسزایی در میزان کارایی محصول در زمان بارندگی و مناطق کوهستانی دارد. زیرا از نفوذ آب باران و همچنین رطوبت خاک به فضای داخلی اجتناب می کنند. سازه های فنری محصول که به طور کامل به روکش بدنه متصل بوده از جنس فاییرگلاس هستند. فایبرگلاس وزنی کم داشته و حالت پذیر می باشد. این نوع سازه به راحتی می تواند استحکام خود را در برابر باد حفظ کند.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی با رویه پلی استر تولید شده ، برای حفظ کیفیت و طول عمر بالای این بدنه نیاز به رعایت نکات کوچکی بوده تا بتوانید سال های طولانی در زمان سفر این محصول را به همراه داشته باشید. این رویه ضدآب بوده اما قابل اشتعال نیز دارد. به همین دلیل برای مراقبت از محصول هرکز بدنه اصلی آن را به حرارت بالا و یا اتش نزدیک نکنید. سازه های محصول باداوم و مستحکم بوده اما از وارد کردن وزن بالا و ضربه محکم به این ساختار خودداری نمایید. نیاز بوده برای حفظ دوام این پایه ها این چادر مسافرتی را در زمان وزش باد توسط میخ مناسب بر روی سطح زمین محکم کرده تا کاملا ثابت باقی بماند. توجه داشته باشید هرگز اجسام نوک تیز نظیر چاقو را به بدنه اصلی چادر مسافرتی وارد نکیند. این محصول برای استفاده در فضای باز تعبیه شده اما نیاز به فضایی مسطح داشته که عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ بوده تا گف محصول دچار پارگی نشود.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره پلی استر محصولی ضدآب و سبک بوده که از سیستم راه اندازی فوری و قابلیت جا به جایی بسیار اسانی بهره مند می باشد. این محصول از سایز کوچک تشکیل شده و مناسب استفاده خانواده های کم جمعیت و یا اقامت های کوتاه مدت است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...