چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی

ch 6007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی یکی دیگر از تولیدات ایران در زمینه تجهیزات کمپینگ و محصولات سفری بوده که از تنوع رنگبندی بدنه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی برای نشستن 6 نفر و برای خوابیدن 3 نفر بزرگسال مناسب بوده پس با توجه به سایز کوچک بدنه تنها دارای یک عدد پنجره در بخش انتهایی و یک درب بزرگ در بخش ابتدایی بوده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. سازه های بدنه محصول از نوع فنری طراحی شده به همین دلیل این چادر مسافرتی دارای امکان راه اندازی فوری می باشد. زیرا سازه های فایبرگلاسی آن با یک روکش ابریشمی به بدنه اصلی کاملا متصل بوده و موجب شده به محض خارج کردن محصول از ساک حمل بدنه آن برای استفاده شما اماده باشید.

این چادر مسافرتی به راحتی در برابر بارش باران و برف مقاوم مانده زیرا جنس بدنه آن از پارچه پلی استر است. توجه داشته باشید استفاده از این چادر مسافرتی در برابر طوفان و باد شدید توصیه نمی شود. شما می توانید این محصول را برای اقامت های کوتاه مدت در طبیعت به همراه داشته و یک سرپناه ایمن برای خود فراهم کنید. برای خرید چادر مسافرتی فنری می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید.

نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی یکی دیگر از تجهیزات ضروی کمپینگ برای استفاده در تمام شرایط اب و هوایی بوده داخل ایران بوده که می تواند نیاز خانواده های کم جمعیت و یا مصارف شما در زمان اقامت های کوتاه مدت را برطرف کند. این محصول زیبا و جذاب به دلیل دسترسی اسان به تولید کننده داخل کشور موجب شده تا شما بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. این محصول زیبا علاوه بر ساختار ضدآب بدنه و همچنین سهولت نصب و راه اندازی در میان علاقمندان به سفر به محبوبیت بالایی دست یافته است. در ادامه این مطلب می توانید با ساختار این محصول به به طور کامل اشنا شوید. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

مهم ترین پارامتری که در زمان خرید چادر مسافرتی همواره مورد توجه افراد بوده مربوط به کییفیت و جنش بدنه آن به شمار می رود. زیرا تنها در صورت مرغوبیت ساختار بدنه بوده شما می توانید از آن چادر مسافرتی به راحتی در تمام فصول سال استفاده نمایید. به همین منظور بوده که تولید کننده این چادر مسافرتی را با بهترین نوع جنس بدنه پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده است. پارچه برزنتی از توانایی ضدآب بودن تا میزان 100% برخوردار بوده و همچنین قابلیت تنفس نیز دارد. به این صورت که در زمان برودت هوا و هنگام خواب می توانید به راحتی در داخل آن خوابیده و دیگر شاهد قطرات آب بر روی بدنه داخلی آن نباشید. روکش های بدنه برزنتی می توانند در زمان کاهش دما گرمای فضای داخلی را به طور کامل حفظ کند. کف این محصول از پارچه دولایه پلی استر انتخاب شده است. به این دلیل که پارچه پلی استر نیز ضدآب بوده که همچنین یک مانع ایده آل برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت خاک به داخل محصول شود.

کیفیت دوخت بدنه چادر مسافرتی

نکته مهم بعدی در زمینه رویه های چادر مسافرتی مربوط به کیفیت دوخت بدنه آن بوده زیرا از عوامل موثر در زمینه افزایش میزان ضدآب بودن بدنه محصول به شمار می رود. زیرا اگر حتی رویه اصلی از ساختاری ضدآب نیز بهره مند باشد باز هم از ناحیه درز های محصول ممکن بوده تا آب باران به بخش داخلی وارد شود. این چادر مسافرتی فنری از مجموعا یک قسمت کف به همراه سقف و تعداد 4 عدد دیوار تشکیل شده است. به همین دلیل از اتصال مختلف رویه برخوردار می باشد. برای اتصال بخش های مختلف این چادر مسافرتی از دوخت دولایه استفاده شده که استحکام قابل توجهی دارد. در کنار این دوخت باکیفیت برای درز های محصول در بخش داخلی از چسب ضدآب نیز بهره برده شده است. فضای خارجی محصول نیز در قسمت درز ها دارای یک لایه ار پارچه ابریشمی نیز بوده تا موجب افزایش چشمگیر کیفیت بدنه این چادر مسافرتی سایز کوچک بشود.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی محصولی با طول عمر بالا و کیفیت قابل توجه بوده که در رده پرفروش ترین محصولات کمپینگ برای اقامت راحت در طبیعت قرار دارد. اما برای حفظ طول عمر بالای آن نیاز بوده که به یک تعداد موارد ساده توجه کنید. در این راستا بیان می کنیم که این چادر مسافرتی از سازه های منعطف و حالت پذیری تولید شده اما نیاز بوده در زمان استفاده از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به این سازه ها بپرهیزید. همچنین رویه محصول در کنار ساختار ضدآب و باداومی که داشته دارای قابلیت اشتعال نیز بوده به همین دلیل لازم بوده در زمان استفاده آن را از حرارت بالا و آتش دور نگه دارید. همچنین لازم بوده به بدنه اصلی محصول اجسام نوک تیز را وارد نکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کله قندی برزنتی محصولی پرتابل و مناسب استفاده در تمام نقاط ایران بوده که که کیفیت قابل توجه و قیمت مناسبی دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را به صورت حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...