چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری

ch223358

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری دارای بدنه ای زیبا و با کیفیت می باشد که به خوبی توانسته است توجه خانواده های خوش سلیقه را که به دنبال یک چادر مسافرتی زیبا برای گذراندن آخر هفته ای رویایی خود می باشند را جلب کند و مورد استقبال گسترده قرار بگیرد . این چادر مسافرتی زیبا در طرفین دارای پنجره هایی زیبا و مهندسی شده می باشد که دارای پشه بند نیز هستند و از نفوذ حیوانات موذی به درون چادر جلوگیری می کنند . رنگبندی این چادر کاملا شیک می باشد که در طرح رویه آجری موجود شده است و از محبوبیت بالایی این طرح برخوردار است . همچنین جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می  باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر نفوذ آب در شرایط مختلف آب و هوایی همانند بارش باران از خود کیفیت بسیار بالایی نشان داده است .  چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری با برترین کیفیت و بهترین قیمت توسط  فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می  توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری یکی از پپر فروش ترین مدل های چادر مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار سا ت . این چادر  مسافرتی توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس روانه بازار شده است و به سرعت به محبوبیت بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی این شرکت تبدیل شده است . در ادامه قسد داریم تا به تحلیل این چادر مسافرتی بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این چادر مسافرتی بیشتر آشا کنیم پس همراه ما در این نقد و بررسی باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول همانند سایر چادر های مسافرتی می باشد که از ارتفاع سقف مناسبی برخوردار است و ی توانید درون آن به راحتی ایستاده و از پنجره های تعبیه شده درون این چادر منظره ی بیرونی را مشاهده کنید . در طرفین این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر با توجه به پشه بند هایی که برای آن تعبیه شده است ز ورود حوانات موذی  به داخل چادر جلوگیری می کند . همچنین در ورودی این چادر مسافرتی مجهز به پشه بند می باشد و از این طریق هم راهی برای ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیست .طراحی زیبای رویه چادر مسافرتی که به شکل آجری می باشد می تواند توجه هر بیننده ای به خود جلب کند و خریدی لذت بخش را تجربه کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از همین جهت می تواند مورد استفاده به عنوان چادر  مسافرتی برای سفر به مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف قرار بگیرد . همچنین رویه این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که از نفوذ آب  به داخل چادر جلوگیری کرده و با خیالی  راحت می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط بارانی استفاده کنید . جنس پایه های این چادر به صورت فنری می باشد که راه اندازی آن را بیش از پبش راحت کرده است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید کمپینگ خود را راه اندازی کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات (  طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می آورد و در دسته بندی چادر های مسافرتی از اندازه قابل قبولی برخوردار است . از دیگر ویژگی های چادرهای مسافرتی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت وزن آن ها می باشد که این چادر مسافرتی از وزن سبکی برخوردار است و با توجه به بسته بندی قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد ، وزن این چادر مسافرتی تنها 6 کیلو گرم می باشد . ظرفیت انسانی این چادر مسافرتی 8 نفره می باشد می باشد که در مقایسه با سایر چادر  های مسافرتی از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است .

جمع بندی :

چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری محصولی زیبا و با کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و  ضربه می باشد که از جنس پی وی سی است . وزن این چادر مسافرتی 6 کیلوگرم می باشد که قابلیت حمل آن را با توجه به بسته بندی  زیبا و قابل حملی که دارد بسیار راحت کرده است . چادر مسافرتی فنری 8 نفره آجری با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن  را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی  لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...