چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی

ch 223353

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی چادر مناسب برای یک تفریح آخر هفته ی مفرح به همراه خانواده می باشد که علاوه بر وزن کم و قابلیت حمل راحتی که دارد تمامی نیاز های شما را در کمپینگ برطرف کرده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است . جنس رویه این چادر زیبا از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در برابر نفوذ آب به داخل چادر نیز از خود مقاومت بالایی نشان داده است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . پایه های چادر مسافرتی فوق از جنس چادر های فنری می باشد که از کیفیت ومقاومت بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار است و خیال شما را برای استفاده در شرایط باد و باران و همچنین مسافرت هایتان راحت می کند . در دو طرف این چادر مسافرتی از درب نیز استفاده شده است که دارای پشه بند با قابلیت جمع شدن می باشد و علاوه بر تهویه ی هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح در ایران نیز می باشد موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی از سرس چادر های مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و مناسب برای افرادی می باشد که علاوه بر کیفیت چادر ، قیمت آن نیز برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس  در ادامه این راه با نقد و بررسی چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی همراه ما باشید تا شما را با این محصول آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول طبق استانداردهای چادر های مسافرتی می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و متنوع روانه بازار شده است که در این مطلب برای شما رنگ آبی با سقف نارنجی را برای شما فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین رنگ های این چادر مسافرتی به حساب می آید . همچنین در بدنه این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که علاوه بر تهویه هوا با استفاده از توری هایی که بر روی خود دارند از ورود حیوانات موذی به داخل چادر به خوبی جلوگیری می کنند که یکی از نکات ایده آل این چادر مسافرتی به حساب می آید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر و نایلون می باشد که به خوبی در برابر نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کرده و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده توسط برند های مطرح تولید چادر مسافرتی می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است و این محبوبیت به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری آن می باشد . همچنین پایه های این محصول به صورت فنری تعبیه شده اند که راه اندازی و جمع آوری آن را بیش از پیش راحت کرده اند و در کوتاه ترین مدت زمان می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی به مشخصات ( طول : سانتی متر ، عرض : سانتی متر و ارتفاع : سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده در یک آخر هفته شاد و مفرح به همراه خانواده برای شما عزیزان فراهم می آورد . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در هنگام خرید چادر مسافرتی ، وزن آن می باشد که تاثیر بسزایی در حمل و نقل چادر مسافرتی دارد . وزن این محصول همراه با ساک حمل و بسته بندی زیبایی که دارد برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گرینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی یکی از مقاوم ترین و مقرون بصرفه ترین چادر های مسافرتی می باشد که در ساال جاری روانه بازار شده است . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر و نایلون مقاومت می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در برابر نفوذ آب از خود نشان می دهد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول و استفاده در شرایط نا مساعد جوی راحت می کند . چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی آبی با قیمت و کیفیت مناسب در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...