چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک

ch 7993

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک محصولی دیگر از کارخانه تولید چادر مسافرتی ایرانی برای هموطنان بوده که جهت استفده در سراسر کشور طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی طراحی بدنه کله قندی دارد. در این نوع طراحی بدنه محصول از یک سقف نسبتا کوچک تشکیل شده که دیواره های آن از یک شیب استاندارد بهره مند هستند. این نوع طراحی ظاهری موجب شده تا بتوانید در زمان بارندگی بابت تجمع آب در بخش سقف اسوده خاطر باشید. زیرا این نوع بدنه مانع از این اتفاق شده و تاثیر بسزایی بر میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی دارد. از چادر مسافرتی دارای سازه های فنری بوده که با استفاده از یک روکش ابریشمی به بدنه صالی متصل هستند. سازه های فایبرگلاس محصول کاملا منعطف بوده به طوری که به محض خارج کردن چادر مسافرتی از داخل بسته بندی محصول به صورت کامل شکل گرفته و دیگر نیاز به انجام مراحل راه اندازی وجود دارد. جنس بدنه محصول نیز از پارچه برزنتی با طول عمر بسیار بالا و مناسب استفاده در 4 فضل سال بوده که موجب افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان شده است. این چادر مسافرتی به راحتی حمل شده زیرا وزن بدنه آن تنها 5 کیلوگرم بوده که البته در این زمینه وجود ساک حمل استاندارد برای این چادر مسافرتی نیز موثر می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را کاملا فابریک و با یک تخفیف مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک یکی دیگر از تولیدات نمایندگی اینتکس در ایران بوده که متناسب با شرایط اب و هوایی داخل ایران تولید شده و با بهره مندی از اخرین متد روز دنیا طراحی شده است. این چادر مسافرتی دارای سیستم راه اندازی فوری و بدنه کاملا بادوام می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به سفر به فروش بالایی دست یابد. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس می توانید تا اشنایی کامل با این محصول و خرید چادر مسافرتی مناسب همراه با ما باشید.

نوع چادر مسافرتی

یکی از اصلی ترین موارد مهم در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به نوع این گروه متنوع محصولات کمپینگ به شمار می رود. زیرا چادر های مسافرتی اغلب در سه گروه بزرگ فنری ، عصایی و اتوماتیک تولید شده و مصرف کننده می تواند متناسب با نیاز خود و هزینه مدنظر یک نمونه را خریداری کند. توجه داشته باشید این نوع تقسیم بندی چادر های مسافرتی مربوط به نوع سازه های آن ها است. بر همین اساس باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای سازه هایی فنری می باشد. به همین جهت سازه های منعطف و ارتجاعی را از طریق یک لایه پارچه ابریشمی به روکش اصلی چادر مسافرتی متصل کرده اند. پس شما دیگر برای استفاده از این چادر مسافرتی نیاز به مراحل پیچیده راه اندازی نخواهید داشت. برای استفاده از چادر مسافرتی تنها کافی بوده آن را از ساک حمل خود خارج کرده و در یک محیط نسبتا مسطح باز کنید. به دلیل خاصیت منحصر به فرد سازه های فنری خواهید دید که محصول بدون دخالت دست اماده استفاده خواهد بود. جمع اوری محصول نیز به راحتی راه اندازی آن بوده که تنها کافی ست میانه این سازه ها را به هم نزدیک و به سمت داخل جمع کنید.

ویژگی های چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک محصولی مربع شکل با ظاهر کله قندی بوده که مناسب استفاده 8 نفر بزرگسال در صورت نشستن و در زمان خواب مناسب استفاده 4 الی 5 بزرگسال می باشد. این چادر مسافرتی در بخش درب و پنجره ها مجهز به توری پشه بند بوده و ار ارتفاع مناسبی بهره مند است. این ارتفاع موجب شده تا تمامی افراد حتی با قد بلند بتوانند به راحتی در بخش داخلی محصول رفت و امد داشته باشند. این چادر مسافرتی تولید ایران بوده به همین دلیل می توانید از تنوع رنگبندی بدنه بالای آن لذت برده و محصولی متناسب با سلیقه خود را سفارش بدهید.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی با رویه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این نوع پارچه ضدآب و مقاوم بوده و می تواند سال های طولانی برای شما قابل استفاده باشد. اما برای حفظ این میزان طول عمر بالا لازم به رعایت یک سری نکات ساده می باشد. توجه داشته باشید از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه این چادر مسافرتی که موجب پارگی شده خودداری کنید. سازه های فایبرگلاس این چادر مسافرتی کاملا منعطف و حالت پذیر هستند اما لازم بوده شما از پرش و یا واردن کردن ضربه سنگین به این سازه ها بپرهیزید. روکش بدنه این چادر مسافرتی قابلیت اشتعال نیز داشته پس هرگز این بدنه را به حرارت بالا و یا اتش نزدیک نکنید. توصیه می کنیم در زمان وزش باد شدید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین تثبیت کنید. به همین منظور در هر گوشه از محصول محلی برای اتصال میخ نصب وجود دارد.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک محصولی ایرانی و باداوم بوده که مناسب استفاده در شرایط اب و هوایی داخل ایران می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید به صورت حضوری و با دریافت تخفیف مناسب این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...