چادر مسافرتی فنری 8 نفره قابل حمل

ch 7996

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...


چادر مسافرتی فنری 8 نفره قابل حمل یکی دیگر از محصولات ایمن و استاندارد تولید ایران بوده که جهت استفاده خانواده و یا سفر های دوستانه طراحی شده و با توجه به مرغوبیت بالای جنس بدنه به فروش قابل توجهی دست یافته است . این محصول کاربردی با بهره مندی از جنس بدنه ضدآب با پارچه پلی استر تولید شده که این نوع پارچه به دلیل منعطف و نرم بودن در کنار استحکام بالا در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی انتخاب می کنند. کف چادر مسافرتی از نوع پلی استر دو لایه بوده زیرا این جنس بدنه از ورود رطوبت به بخش داخلی محصول جلوگیری می کند ، همچنین عایق بسیار خوبی درب در برابر اشعه های مضر خورشیدی می باشد . سازه های فنری این محصول به روکش بدنه متصل بوده به همین دلیل بدون دخالت دست در زمانی کوتاهی آماده استفاده می شود .

با توجه به وزن بدنه کم ، راه اندازی فوری ، دارا بودن ساک حمل مناسب ، جنس بدنه ضد آب و با کیفیت  و سایز مناسب این چادر مسافرتی در گروه محصولات مناسب کمپینگ با ساختار قابل حمل قرار گرفته است . این محصول برای فصل تابستان و یا مناطق ساحلی بر روی بدنه خود دارای سه عدد پنجره مجهز به توری بوده که علاوه بر تهویه مناسب هوای فضای داخلی ، موجب دریافت نور کافی در این قسمت می شود. اگر می خواهید چادر مسافرتی فنری اورجینال را کاملا فایبرتک خریداری کرده توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید . خرید حضوری موجب برخورداری شما از تخفیفات ویژه خواهد شد . چادر های مسافرتی ایرانی به دلیل اینکه تولیدات داخل می باشند از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند گزینه بهتری برای خرید باشند .

  • ویژگی ها
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • تعداد نفرات: 8 نفره
  • تعداد پنجره: 3 عدد
  • جنس بدنه: برزنتی و پایه فایبرگلاس
  • ضد آب: بله

چادر مسافرتی فنری 8 نفره قابل حمل از نمونه چادر های مسافرتی ساخته شده در ایران می باشد که می توان آن را از گزینه خوبی برای خرید دانست . چادر های مسافرتی ایرانی به دلیل اینکه روند تولید آن ها در داخل کشور انجام می شود از نظر قیمت ارزان تر می باشند . این چادر مسافرتی با توجه به ساختار فنری که دارد راه اندازی ساده ای داشته و از این رو نزد مشتریان بسیار محبوب می باشد . شما می توانید به راحتی چادر مسافرتی 8 نفره خود را که 5 کیلوگرم وزن دارد در سفر ها به همراه خود ببرید تا در صورت نیاز ، با راه اندازی آن حریم خصوصی عالی و سرپناه ایمن در شرایط مختلف مانند هوای بارانی برای خود ایجاد کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی جامع از چادر مسافرتی فنری 8 نفره قابل حمل همراه ما باشید .

تولید و ساخت

چادر های مسافرتی در حالت کلی به سه دسته چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی فنری و چادر مسافرتی اتوماتیک تقسیم می شوند . با توجه به ساخت چادر مسافرتی ، نحوه راه اندازی آن ها نیز تغییر می کند . چادر مسافرتی فنری 8 نفره همانطور که از نامش مشخص است دارای فریم فنری می باشد . این چادر مسافرتی به صورت مربع ساخته شده و دیواره های آن شیب تنی دارد ، از این رو از راکد ماندن آب جلوگیری کرده و در هنگام بارش باران ، آب را به اطراف هدایت می کند . رنگ بدنه چادر قهوه ای بوده و درب آن به همراه پنجره ها به رنگ قرمز می باشد . تعداد پنجره های این چادر 3 عدد بوده که در سه طرف چادر قرار گرفته است ، بنابراین شما می توانید به بیرون هر ضلع چادر مسافرتی دید کافی داشته باشید و به منظور نورگیری بهتر و یا تهویه هوا آن ها را باز بگذارید . تمامی درز های چادر مسافرتی به خوبی دوخته شده است و هیچگونه روزنه ای حتی در پنجره ها و درب محصول وجود ندارد . قسمت درب و پنجره های این چادر مسافرتی به صورت زیپی باز و بسته می شود ، همچنین تمامی آن ها مجهز به توری می باشند تا در صورت باز کردن پنجره با بسته نگه داشتن توری مانع از وارد شدن حشرات شوید . در چهار گوشه چادر مسافرتی گره هایی وجود دارد که می توانید با اتصال آن ها به زمین ثبات چادر مسافرتی را بیشتر کنید . برای اینکار از طناب و میخ های مخصوص و حتی تکه های چوب می توانید استفاده کنید .

جنس محصول

یکی از استاندارد های لازم در ساخت چادر مسافرتی ضد آب بودن محصول می باشد ، ضد آب بودن چادر نیز به جنس استفاده شده بستگی دارد ، از این رو تمامی تولید کنندگان داخلی و خارجی چادر مسافرتی با رعایت کردن این استاندارد ، چادر مسافرتی خود را تولید کرده اند . برای ساخت چادر مسافرتی فنری 8 نفره قابل حمل فوق از پارچه ضخیم و مقاوم برزنت استفاده شده است ، برزنت نوعی پارچه ضد آب می باشد که حتی از آن برای ساخت کوله و دیگر محصولات ضد آب استفاده می شود . طول عمر برزنت بالا بوده و حتی در برابر سرما نیز می تواند به خوبی عایق باشد . فریم چادر مسافرتی فوق نیز از فایبرگلاس می باشد ، فایبرگلاس دوامی مانند فلزات داشته و همچنین وزن کمی دارد ، از این رو استفاده از آن در ساخت چادر مسافرتی باعث می شود تا وزن محصول افزایشی نداشته باشد .

راه اندازی

چادر های مسافرتی فنری به دلیل ساختاری که دارند نصب بسیار ساده ای دارند . این چادر مسافرتی نیز دارای پایه های فنری است ، شما تنها با از کردن چادر مسافرتی شاهد راه اندازی آن به صورت فنری و اتوماتیک خواهید شد . بهتر است با استفاده از یک زیر انداز ( در صورتی که از چادر مسافرتی بر روی زمین های شنی ، آسفالت و ... ) کف زمین را نرم تر کنید تا چادر از قسمت کف دچار آسیب نشود . برای جمع کردن چادر مسافرتی بایستی پایه ها را به نسبت الگوی تا شده جمع کنید . اگر تجربه کمی از نحوه بستن چادر مسافرتی فنری دارید ، توصیه می کنیم که به پایه های چادر فشار زیاد وارد نکنید چرا که ممکن است شکسته شود . در کنار محصول دفترچه راهنمایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید . در مطالب فروشگاه اینتکس ، مراحل نصب چادر مسافرتی فنری آموزش داده شده است .

نکات و توصیه ها

  • چادر های مسافرتی ایرانی از قیمت پایین تر و ارزان تری برخوردار هستند ، بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر ، چادر مسافرتی ایده آل را برای خود خریداری کنید .
  • ظرفیت چادر مسافرتی 10 نفره فوق به منظور خوابیدن 5 نفر است .
  • استفاده از این چادر مسافرتی در هوای بارانی بلامانع است .
  • در صورتی باد شدید است شما می توانید گوشه های چادر را به زمین متصل کنید تا چادر ثبات خوبی داشته باشد .
  • در صورت خیس شدن بدنه ، در اولین فرصت چادر مسافرتی خود را خشک کنید .
  • جمع کردن چادر به صورت خیس می تواند در دراز مدت باعث کاهش طول عمر محصول شود .
محمد قاری

عالیه

380 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...