چادر مسافرتی فنری 8 نفره نارنجی

67510

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,078,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره نارنجی یکی دیگر از چادرهای مسافرتی فنری با کیفیت می باشد که بسیار مناسب برای سفرهای آخر هفته شما عزیزان به حساب می آید . با توجه به سایز این محصول می توانید به صورت خانوادگی از این چادر استفاده کرده و در سفر های خود به استراحت درون این چادر مسافرتی فنری بپردازید . جنس رویه این چادر از پارچه شمعی می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در چادر های مسافرتی به حساب می آید و دلیل این استفاده ی متداول از پارچه شمعی ، کیفیت و مقاومت آن می باشد که در طول عمر این محصولات بسیار اهمیت مثبتی دارد .

با توجه به فنری بودن این چادر مسافرتی راه اندازی آن بسیار راحت و در عرض کمتر از چند ثانیه امکان پذیر است همچنین وزن این محصول تنها 5 کیلوگرم می باشد که با توجه به ساک حمل برزنتی که دارد حمل و نقل آن بسیار راحت می باشد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید . چادر مسافرتی فنری 8 نفره نارنجی با برترین کیفیت و بهترین قیمت درفروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • طول:220 سانتی متر
  • عرض:220 سانتی متر
  • ارتفاع:190 سانتی متر
  • وزن:9 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:8 نفره
  • تعداد پنجره:2
  • جنس بدنه:شمعی
  • ضد آب:خیر
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:فنری ایرانی
  • برند:iran camp

چادر مسافرتی فنری 8 نفره نارنجی از سری چادر های مسافرتی بزرگ می باشد که جز محصولات تولید داخلی می باشد . با توجه به ابعاد این چادر ، باعث شده تا به صورت گروهی و خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد . چادر های مسافرتی به دلیل اینکه حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و نیز دارای وزن کم هستند ، بسیار مناسب برای استفاده در سفر ها و کمپ های تفریحی می باشند و می توانند محیطی آرام و لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند . در ادامه ی مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظرتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و نوع ساخت

این چادر مسافرتی به رنگ نارنجی می باشد که بسیار خوش رنگ و عامه پسند است و به شکل مربعی طراحی شده است . در این مدل یک درب بزرگ در قسمت جلویی چادر به منظور رفت و آمد افراد به داخل تعبیه شده است . همچنین وجود سه پنجره ی بزرگ در هر ضلع آن باعث شده میدان دید وسیع تری به اطراف داشته باشیم . وجود این پنجره ها می تواند در امر تهویه ی هوای داخل چادر بسیار موثر است . درب و پنجره های این مدل دارای پشه بند بوده و می تواند به خوبی از ورود حشرات به داخل جلوگیری کند . همچنین به صورت زیپی می توان پنجره ها را باز کرده یا ببندید . در چهار گوشه ی کناری چادر بند هایی وجود دارد که می توان آن را با میخ به زمین کوبید و استحکام چادر را به مراتب بالا تر برد . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی چادر های مسافرتی از نکات بسیار مهمی است که همواره باید هنگام خرید به آن توجه داشت . اغلب چادر های مسافرتی مرغوب از پلی استر ساخته می شوند ، چرا که پلی استر خاصیت ضد آب و ضد اشعه ای دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی مقاومت می کند و پوسیده نمی شود . بنابراین طول عمر بیشتری نیز به نسبت سایر مواد دارد . این مدل نیز از پلی استر ساخته شده است و با دوخت فوق العاده ای که دارد به بهترین شکل می تواند از ورود مایعات و باران به داخل چادر جلوگیری کند . جنس بدنه ی این محصول نیز از آلومینیوم می باشد که در برابر فشار و ضربه به خوبی مقاومت می کند و با وجود وزن کمی که دارد باعث شده تا وزن کلی چادر به مراتب کاهش یابد .

ابعاد و وزن 

این چادر مسافرتی در ابعاد ( طول : 220 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) تولید شده است که می تواند به راحتی حدود 8 نفر را درون خود بدون کمبود فضا جای دهد. همچنین 4 نفر می توانند به صورت دراز کش از آن استفاده کنند . وزن کلی این محصول به 5 کیلوگرم می رسد که با توجه به ابعاد بزرگ آن می توان گفت وزن بسیار کمی را دارد . علت ان را نیز می توان به دلیل بدنه ی آلومینیومی و سبک آن دانست . 

راه اندازی و مراقبت

این چادر به دلیل اینکه خاصیت فنری و اتوماتیک دارد به راحتی و در کمترین زمان قابل راه اندازی و یا جمع شدن را دارد . چرا ک دیگر لازم نیست به صورت دستی پایه ها و ستون ها را متصل و بر پا کنید . برای راهنمایی های بیشتر برای راه اندازی این چادر می توانید به دفترچه ی راهنمای چادر خود مراجعه کنید و از آن کمک بگیرید . برای کارایی بهتر چادر و نیز عمر طولانی آن می بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید . برای این امر بهتر است محل قرار گیری چادر را به درستی انتخاب کنید . هنچنین با ابزار های تیز و برنده به بدنه ضربه نزنید و وسایل داغ و پر حرارت را به آن نزدیک نکنید .

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده دیدیم که چادر های مسافرتی می توانند محیطی آرام و ایمن را برای افراد به ارمغان بی آورد و به دلیل حجم و وزن کمی که دارند به راحتی قابل حمل هستند . در همین راستا بسیاری بر صدد خرید این محصولات بر می آیند . به همین منظورفروشگاه اینترنتی اینتکس که از پیش اقدام به فروش چادر مسافرتی متنوع می کرد ، این مدل یعنی چادر مسافرتی فنری 8 نفره نارنجی را نیز به لیست محصولات خود اضافه نمود تا شما عزیزان این محصول با قیمت را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...