چادر مسافرتی فنری 8 نفره پلی استر ایرانی

ch 7990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره پلی استر ایرانی محصولی با سایز بزرگ و استاندارد برای خانواده و یا کمپینگ بوده که بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده است. این چادر مسافرتی یک محصول کاملا کاربردی برای استفاده در 4 فصل می باشد. زیرا روکش بدنه آن از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر بوده که خاصیت ضدآب بودن 100% دارد. این نوع روکش بدنه می تواند در روز های افتابی با بازتاب اشعه های مضر خورشید از شلامت شما مراقبت کرده و در روز های سرد سال با نگهداری دمای داخلی از ورود سرما به فضای چادر مسافرتی اجتناب کند. برای اسودگی شما در روز های گرم سال و کاهش هزینه های اقامت در سفر این چادر مسافرتی مجهز به سه عدد پنجره و یک درب بزرگ بر روی دیواره خود می باشد. تمامی این بخش ها مجهز به توریپشه بند بوده تا بتوانید در مناطق ساحلی و فصل تابستان به راحتی آن ها باز کرده و زمینه تهویه مطوبع هوا را فراهم کنید. این محصول از سیستم راه اندازی سریع و سازه های فنری نیز بهره مند بوده تا بتواند زمانی کوتاه را از شما در زمان راه اندازی کمپینگ بگیرد. از این چادر مسافرتی ایرانی می توانید در کوهستان ، جنگل ، کویر و... استفاده کنید. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 8 نفره پلی استر ایرانی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره پلی استر ایرانی در داخل کشور و مناسب با نیاز خانواده و گروه های کوهنوردی و کمپینگ تولید شده و به راحتی می توانید در 4 فصل سال از آن استفاده کنید. این محصول زیبا از تنوع رنگبندی بدنه بالایی نیز برخوردار بوده تا انتخاب و خرید را برای شما ساده تر کند. در این مقاله می توانید با تمامی مشخصات فنی و ظاهری این چادر مسافرتی و همچنین روش های خرید آن آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

مرحله نخست برای خرید چادر مسافرتی آشنایی کامل با مشخصات ظاهری آن می باشد. در همین راستا عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی مانند سایر نمونه های مشابه ایرانی دارای طراحی بدنه مربع شکل است. در بخش کف محصول شما شاهد یک نشیمنگاه بزرگ و در بخش بالایی می توانید سقف کوچکی را مشاهده کنید. برای اتصال این دو بخش از بدنه از دیواره هایی شیبدار استفاده شده است. در اصلاح به این نوع طراحی بدنه مدل کله قندی می گویند. در این مدل از طراحی ظاهری به دلیل شیب بدنه شدت وزش باد کاهش یافته و همچنین در زمان بارش قطرات آب به سمت زمین سرازیر شده و در بخش سقف تجمع نخواهد داشت. بر روی بدنه چادر مسافرتی یک درب بزرگ و همچنین تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. با باز کردن این بخش ها در روز های افتابی می توانید در زمان گرما و روز های افتابی علاوه بر بهره مند شدن از نورکافی در این بخش از تهویه مناسب هوا با امکان گردش ازادانه برخوردار شوید. برای استفاده از این درب و پنجره ها بر روی بخش سقف در قسمت داخل محصول قلاب های پلاستیکی قرار داده شده است. پشه بند توری محصول می تواند در کنار ساحل و یا جنگل به راحتی شما را از هجوم پشه مصون نگه دارد.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

مرحله دوم برای خرید چادر مسافرتی اشنایی با مشخصات فنی محصول می باشد. پس خاطر نشان می کنیم این چادر مسافرتی مربع شکل از طول و عرضی برابر 250 سانتی متر برخوردار بوده که برای رفت و امد اسان تمام افراد خانواده ارتفاع آن برابر 180 سانتی متر تولید شده است. این میزان فضای داخلی برای زمان خوابیدن 4 الی 5 نفر و همچنین برای زمان نشستن 8 نفر توصیه می شود. این میزان متناسب با سایز بزرگسالان محاسبه شده و در صورت تغییر سایز و سن همسفران شما کاملا متفاوت خواهد بود.

جنس بدنه چادر مسافرتی از پارچه پلی استر می باشد. این رویه بدنه ضدآب و مقاوم بوده و مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی داخل کشور است. به همین دلیل دیگر نیاز نبوده نگران وزش باد و بارش برف و باران و یا حتی تابش شدید نور خورشید باشید. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه برزنتی تولید شده است. این بخش با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و تمامی وزن افراد را که در بخش داخلی چادر مسافرتی بوده تحمل خواهد کرد. از طرفی در روز های بارانی و مناطق کوهستانی نیاز بوده تا یک مانع مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت به بخش داخلی وجود داشته باشد. به همین دلیل بوده که برای این بخش از پارچه دولایه برزنتی استفاده می شود. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس هستند. این سازه ها به دلیل نوع فنری که داشته نیاز به انتخاب جنسی حالت پذیر و سبک دارند. به همین دلیل از جنس فایبرگلاس تولید شده اند.

روش های خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره پلی استر ایرانی محصولی موفق و پرفروش و در عین حال ارزان قیمت بوده که می تواند نیاز شما را در تعطیلات و سفر های داخل کشوری برطرف کند. برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت انلاین از وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...