چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی

ch 7796

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی یک محصول استاندارد و ایمن مناسب خانواده ها بوده که توسط تولید کننده ایرانی طراحی شده و از ساختاری مقاوم برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای طراحی بدنه کله قندی بوده در این نوع طراحی ظاهری دیواره های محصول از شیب نسبتا زیاد برخوردار بوده و سقف محصول دارای ایعاد کوچکی است . به همین دلیل بوده که در زمان بارندگی آب باران در بخش سقف جمع نشده و فضای داخلی کاملا خشک باقی می ماند. از طرفی چادر مسافرتی های کله قندی از استحکام بالایی در برابر وزش باد برخوردار بوده که موقعیت آن ها بر روی سطح زمین ثابت باقی می ماند.

بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجره و یک درب تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند برای فصول گرم سال هستند. جنس بدنه محصول از نوع برزنتی و کف آن برای افزایش دوام بدنه از نوع برزنتی دو لایه تولید شده است . برزنت از سری پارچه های بسیار ضخیم و در عین حال ضد آب می باشد که استفاده از آن در ساخت چادر موجب می شود تا چادر ضد آب بوده و در برابر سرما نیز مقاوم باشد .

ویژگی های چادر مسافرتی 8 نفره کله قندی ایرانی

سازه های این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس با طراحی فنری بوده به این صورت که این سازه ها کاملا به روکش بدنه متصل بوده و برای راه اندازی نیاز به انجام مراحل خاصی وجود ندارد فایبرگلاس از ترکیب مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است که از نظر استحکام بسیار عالی و از نظر وزن نیز بسیار سبک است ، همچنین خاصیت فنری آن باعث شده است تا تولید کنندگان چادر مسافرتی از آن برای ساخت بدنه بیشتر چادر های مسافرتی فنری استفاده کنند .

چادر مسافرتی های ایرانی دارای یک ساک حمل گرد هستند تا بتوانید در زمان سفر و کمپینگ به راحتی آن ها را با خود به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید چادر مسافرتی فنری ایرانی اصل را با تخفیف عالی خریداری نمایید . چادر های مسافرتی ایرانی از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند بنابراین گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهند بود . امروزه کیفیت ساخت چادر های ایرانی نیز بسیار بالا رفته و قابل رقابت با مدل های گران قیمت خارجی هستند .

قیمت چادر مسافرتی ایرانی

در بازار داخل ، تنوع چادر های مسافرتی ایرانی بیشتر از مدل های خارجی بوده و می تواند در این میان با جستجو ، چادر های مسافرتی ایرانی بسیار با کیفیت و با دوامی را خریداری کنید . و اما به دلیل اینکه این محصولات در داخل کشور تولید می شود ، قیمت چادر مسافرتی ایرانی ارزان تر از مدل های خارجی می باشد ، چرا که هزینه ای بابت واردات و همچنین حمل و نقل آن پرداخت نشده است . همچنین فروشگاه تهران اینتکس با فروش مستقیم و بی واسطه این محصولات ، سعی کرده تا با حذف واسطه ها ، قیمت چادر مسافرتی ایرانی را ارزان تر و مقرون به صرفه تر به فروش برساند .

چادر مسافرتی 8 نفره کله قندی ایرانی مناسب چه آب و هوایی است ؟

قبل از خرید چادر مسافرتی خود بایستی به نوع طراحی چادر مسافرتی و ویژگی های آن از جمله جنس استفاده شده برای ساخت ، نوع دوخت ، نوع سازه ، ضخامت بدنه ، ضد آب بودن چادر ، تعداد درب و پنجره و ... توجه داشته باشید . در ابتدای متن توضیحات کاملی در رابطه با این محصول آورده شده است که به بررسی این چادر مسافرتی پرداخته شده است . اما با توجه به ساختاری که چادر مسافرتی کله قندی دارد و بدنه آن دارای درب و پنجره های متعدد و بزرگ است ، سبب شده تا این مدل برای آب و هوای معتدل و مساعد طراحی شده است .

البته در روز های بارانی نیز می توانید از چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی استفاده کنید زیرا این چادر دارای بدنه ضد آب می باشد ، از این رو می توانید با خیال راحت از چادر در شرایط مختلف جوی استفاده نمایید . توجه داشته باشید که بارش های شدید باران به همراه باد برای این چادر نامناسب است . اما وجود پنجره های بزرگ سبب آن شده است تا تهویه هوا به خوبی در چادر صورت گیرد ، به همین دلیل در مناطق ساحلی و شرجی که هوا بسیار گرم است می توانید از این چادر مسافرتی بهره مند شوید .

دوام چادر مسافرتی فنری

یک چادر مسافرتی خوب ، چادری است که دوام و استحکام بالایی داشته باشد تا بتوانید از آن ها با خیال راحت تر هر شرایطی و در دل طبیعت استفاده کنید . چادر های مسافرتی فنری از محبوب ترین نوع چادر ها نزد ایرانیان است که به واسطه فنری بودن سازه می توانید به صورت اتوماتیک آن را راه اندازی کنید . این سازه فنری به دلیل انعطاف پذیری بالای خود به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار ها مقاوم باشد ، این ویژگی سبب شده است تا چادر حتی در هنگام وزش باد شدید خم شده ، اما نشکند .

  • ویژگی ها
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
  • وزن: 5 کیلوگرم
  • تعداد نفرات: 8 نفره
  • تعداد پنجره: 3 عدد
  • جنس بدنه: پارچه برزنتی با پایه فایبرگلاس
  • ضد آب: بله

چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی از نمونه چادر های سفری تولیدات داخل می باشد که به دلیل ظاهر استوانه ای با نام چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی شناخته شده است . چادر های مسافرتی ایرانی جدید مانند محصول فوق دارای ساختار بسیار عالی بوده و قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند ، چرا که شرکت های سازنده و تولیدی آن ها با در نظر گرفتن استاندارد های لازم اقدام به تولید محصولات خود کردند . به عنوان مثال این چادر مسافرتی دارای بدنه ضد آب بوده و می توان از آن در بیشتر شرایط محیطی استفاده کرد . هر یک از چادر های مسافرتی با توجه به نوع طراحی که دارند برای شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده هستند که می توان در این میان به انواع چادر های مسافرتی حرفه ای کوهنوردی اشاره کرد که برای استفاده در شرایط کوهستانی قابل استفاده هستند . در ادامه با نقد و بررسی جامع چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی همراه ما باشید .

نوع طراحی و تولید

ساختار چادر های مسافرتی از نظر نوع ساخت بدنه و همچنین نوع ساخت پایه ها تفاوت دارد . این چادر مسافرتی دارای سازه فنری می باشد ، سازه فنری یکی از محبوب ترین نوع طراحی فریم می باشد که بیشتر تولید کنندگان ایرانی از آن برای تولید چادر مسافرتی استفاده می کنند . در سازه های فنری ، بدنه به فریم متصل بوده و دیگر نیازی به نصب و اتصال نخواهد بود ، بلکه می توانید با تا کردن و یا باز کردن چادر آن را راه اندازی کنید . عمدتا چادر های مسافرتی ایرانی به به تعداد نفراتی که از محصول استفاده می کنند نام گذاری کرده است ، به عنوان مقال چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی قادر است 8 نفر را در داخل خود جای دهد ، اما در حالت نشسته 4 نفر می توانند از چادر استفاده کنند . ساختار کله قندی محصول موجب شده تا دیواره ها شیب زیادی داشته باشند ، از این رو در صورت بارش باران یا برف ، آب در دیواره ها جمع نشده و به اطراف سرازیر می شود . این چادر رنگبندی های دیگری نیز دارد اما این مدل دارای بدنه طوسی می باشد که قسمت سقف ، درب و پنجره های آن آبی است . تمامی درب و پنجره های چادر به صورت زیپی طراحی شده اند ، بنابراین شما می توانید به راحتی درب و پنجره ها را باز کرده و به صورت لوله شده به گره بالای درب یا پنجره ببندید . البته تمامی پنجره ها و حتی درب مجهز به پشه بند است تا در هنگام باز کردن آن ها از ورود حشرات جلوگیری شود . وجود پشه بند یا توری در فصول گرم سال بسیار کمک کننده است .

جنس بدنه و پایه چادر

یکی از راه های شناخت چادر مسافرتی خوب ، دقت کردن به جنس بدنه و پایه چادر می باشد ، زیرا هر چه جنس درجه یک باشد ، چادر مسافرتی نیز کیفیت بهتری دارد . جنس بدنه می تواند بیانگر ضد آب بودن چادر مسافرتی باشد . پارچه برزنت یکی از برترین پارچه ها برای ساخت محصولات ضد آب مانند کیف و کوله می باشد که از آن برای ساخت بدنه چادر استفاده می شود ، از این رو چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی را نیز از بدنه برزنتی ساخته اند . پایه ها یا همان سازه چادر مسافرتی فوق نیز از جنس عالی فایبرگلاس ساخته شده است . از فایبرگلاس برای ساخت بدنه ماشین و قایق استفاده می شود زیرا علاوه بر استحکام بالا ، وزن بسیار سبکی دارد ، از این رو استفاده از فایبرگلاس برای ساخت چادر مسافرتی می تواند باعث کاهش وزن چادر شود .

چادر مسافرتی فنری و نحوه راه اندازی

همانطور که اشاره شد ، این چادر مسافرتی دارای سازه فنری می باشد . به طور کلی چادر های مسافرتی به سه دسته چادر مسافرتی فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم می شود که هر یک از آن ها به روش های گوناگون راه اندازی می شود .چادر های فنری به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و شما می توانید محصول را در کمتر از 10 ثانیه باز و راه اندازی کنید چرا که پایه ها به صورت فنری فرم می گیرند ، اما برای جمع کردن چادر ، شما باید فریم را به صورت الگوی تا شده جمع کنید ، در صورت فشار زیاد و جمع کردن اشتباه ممکن است به فریم چادر آسیب برسانید . برای دریافت راهنمایی و آموزش راه اندازی چادر مسافرتی فنری می توانید به مقالات موجود در دسته بندی مرتبط محصول در سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید .

توصیه های ایمنی

بهتر است چادر مسافرتی خود را در محل مناسب استفاده کنید . استفاده از چادر مسافرتی در کنار رودخانه ها ، دریا ، و یا پرتگاه توصیه نمی شود . چادر مسافرتی فنری 8 نفره کله قندی ایرانی برای آب و هوای معتدل ساخته شده است و برای استفاده در کوهستان و مناطق سرد سیر و یا بادی مناسب نمی باشد . ارتفاع بلند سقف چادر فوق باعث می شود تا چادر در هنگام وزش باد های شدید تکان بخورد . از ضربه وارد کردن به بدنه چادر با اجسام تیز خودداری کنید چرا که ایجاد درز و یا سوراخ در بدنه ، دیگر چادر مسافرتی ضد آب نخواهد بود . بدنه چادر مسافرتی در صورت ایجاد سوراخ شدگی و یا پارگی از دوخت ، قابل تعمیر است . در صورت شکستگی در فریم ، چادر فرم خود را از دست داده و به سختی راه اندازی و یا جمع آوری می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...