چادر مسافرتی فیت اف آی تی

fit 8t2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اف آی تی FIT T22 عصایی میله ای در ظرفیت 8 نفره یکی از چادر های مسافرتی تولید شده ایرانی بوده که از جنس پارچه شمعی برزنتی با قابلیت ضد آب بودن ساخته شده است. این محصول در واقع دارای سه پنجره همراه با یک درب ورودی بزرگ بوده که از لایه توری نیز بهره می برند. چادری با روش راه اندازی عصایی که از فریم های آلومینیومی بهره می برند.

چادر مسافرتی عصایی fit محصولی فوق العاده و با کیفیت، با نصب سریع کمتز از 5 دقیقه، کاملا ضد آب، تک پوش با ابعاد مناسب برای نشستن 5 نفر و خوابیدن چهار نفر، محصولی بسیار عالی و با ترکیب رنگ کاملا زیبا، مناسب استفاده در مسافرت و گردش های تفریحی، لایه کاملا ضخیم.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت fit
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی FIT اف آی تی 8 نفره

چادر مسافرتی fit t22 اف آی تی 8 نفره یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین چادر های مسافرتی طراحی شده توسط شرکت اف آی تی کره بوده که برای انواع سفر های مختلف طراحی و ساخته شده است. این کالا که در میان چادر های مسافرتی عصایی قرار گرفته با توجه به جنس بدنه خود در بیشتر سفر های جنگلی یا کویری می تواند گزینه خوبی باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر این چادر سفری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی همانند بسیاری از چادر های دیگر بوده که قسمت کف آن نسبت به سقف آن از ابعاد بزرگتری بهره مند است. یکی از قابلیت های بسیار خوب این بدنه جمع شدن بیش از حد آن برای جلوگیری از اشغال فضای حمل و همچنین راحتی حمل و نقل می باشد که به نوعی مزیت برای این چادر محسوب می شود. اما این محصول دارای یک درب بزرگ و سه پنجره بر روی دیواره بدنه بوده که هر کدام علاوه بر روکش یک توری مخصوص نیز دارند که توسط زیپ باز و بسته می شوند. توری های وصل شده بر روی درب و پنجره های این چادر می توانند در برابر ورود حشرات جلوگیری مناسبی داشته باشند. اما نوع راه اندازی و نصب چادر مسافرتی اف آی تی 8 نفره نیز از دیگر ویژگی های طراحی این محصول بوده که به صورت عصایی می باشد که در بخش روش راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت. اما فریم های نگهدارنده بدنه این چادر نیز از جنس پلاستیک مقاوم بوده و در برابر برخورد آب و قرار گیری در شرایط مختلف جوی مقاوم خواهد بود. فریم هایی که هر کدام به یک اندازه ساخته شده و دارای بند کشی در داخل خود برای اتصال به یکدیگر می باشد. 

ابعاد و ظرفیت

ابعاد این چادر مسافرتی معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 8 نفر می باشد. ابعاد این محصول ابعادی استاندارد بوده که می تواند 8 نفر را به صورت نشسته و 4 نفر را به شکل درازکش در خود جای دهد. ابعاد قسمت نشیمنگاه نیز به دلیل نشستن و یا خوابیدن نسبت به قسمت فوقانی چادر بزرگتر می باشد. البته دلیل اینکه این چادر مسافرتی نیز به صورت هرمی طراحی شده این است که هنگام بارش باران به راحتی به سمت پایین جاری شوند. ابعاد درب این محصول نیز به قدری بوده که به راحتی مصرف کننده می تواند از آن رفت و آمد کند.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی بوده که قبل از خریدن هر نوع محصولی بخصوص چادر های مسافرتی باید به آن توجه زیادی شود. این چادر نیز از این مسئله قافل نبوده و دارای جنس بدنه ای استاندارد و مناسب برای استفاده در سفر های مختلف می باشد. بدنه ای که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب باران مقاوم خواهد بود. این بدنه همچنین گرمای زیادی را در فصول گرما به خود جذب نکرده و در برابر نور آفتاب مقاومت مناسبی را خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب بدنه این محصول انعطاف بالا می باشد. بصورتی که می تواند این بدنه را تا حدود زیادی جمع کرد تا جایگیری زیادی را نداشته باشد. اما فریم های این چادر از نوع پلاستیک مقاوم و با کیفیت بوده که این فریم های نیز در برابر برخورد آب و شرایط مختلف جوی مقاوم خواهند بود. 

روش راه اندازی و نصب

چادر مسافرتی از روش های مختلفی برای راه اندازی و نصب بهره می برند که این مدل از نوع عصایی می باشد. روش راه اندازی عصایی چادر های مسافرتی یکی از زمان بر ترین روش های نصب بوده اما به مراتب این رمان بر بودن مزیت های خود را نیز دارد که این مزیت بر می گردد به پایین بودن حجم آن هنگام حمل و نقل و جا به جایی. اما در ابتدای هر چیزی باید بدنه اصلی را در سطحی صاف پهن نموده و سپس هر کدام از فریم ها را با توجه به نوع آنها به داخل دریچه های ورود فریم ها داخل می کنیم. در انتهای هر فریمی نقطه اتصال فریم دیگر بوده که باید به نوبت آن ها را به یکدیگر وصل کنید تا زمانی که فریم اولی به انتها برسد. توجه داشته باشید که در داخل این فریم ها یک بند کشی وجود داشته تا این پایه ها را به هم متصل نگه دارد. در انتها نیز باید ابتدای هر فریمی که به بیرون هدایت شده را به اهرم پلاستیکی چادر وصل کرد تا قفل شود. برای استحکام بیشتر بهتر است از میخ های همراه چادر برای وصل کردن آن به زمین استفاده نمایید. تنها ایرادی که می توان به شیوه راه اندازی این چادر وارد کرد زمانبر بودن آن می باشد. برای جمع نمودن نیز باید با دقت بالا فریم ها از بدنه خارج شوند و در انتها به تا کردن صحیح بدنه اصلی پرداخت.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و آسوده ترین شیوه مراقبت و نگهداری این چادر جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین دور نمودن هر گونه وسیله ای با دمای بالا از بدنه این کالا می باشد. همچنین نحوه راه اندازی و استفاده نیز می تواند در مراقبت از این محصول تاثیر بسیار زیادی را بگذارد. این چادر مسافرتی از جنس بدنه ای بهره برده که نمی تواند در سفر هایی با هر نوع شرایط استفاده شود، زیرا هر چادری برای سفر های خاص خود ساخته و طراحی شده است اما این چادر می تواند گزینه بسیار خوبی برای پیک نیک باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های کلی این چادر مسافرتی می توان به وزن مناسب و داشتن درب و پنجره های بزرگ اشاره کرد. درب و پنجره هایی که دارای توری و روکش از جنس خود بدنه می باشد. علاوه بر این داشتن میخ و طناب مخصوص نصب چادر بر روی زمین می باشد. همچنین رویه بدنه این محصول ضخامت مناسبی داشته که می تواند در برابر برخورد آب باران مقاوم باشد. حجم کم در زمان حمل و نقل نیز از دیگر مزیت های بسیار خوب این کالا می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T در مدل T22 چادری برای استفاده در سفر های کوتاه و یا عادی بوده که با داشتن ویژگی های خوب از جمله راحتی در حمل و نقل به یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی تبدیل شده است. این چادر مسافرتی توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...