چادر مسافرتی مرتفع ساحلی بست وی

bestway 68002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی مرتفع ساحلی بست وی از سری چادر های مسافرتی و کاربردی خاص این شرکت بوده که برای انواع کاربرد های تفریحی و غیر تفریحی به کار می رود. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که در برابر نور آفتاب و همچنین آب باران مقاوم خواهد بود. چادری که از لحاظ ارتفاع بلند تر از بسیاری چادر های مسافرتی بوده و از قابلیت تغییر سایز ارتفاع بهره مند است. علاوه بر این داشتن سه پنجره و یک درب بزرگ با روکش مخصوص زیپ دار از سایر ویژگی های بدنه این کالاست. چادری که می تواند به عنوان ایستگاه های استراحت و سا پخت و پز نیز استفاده شود. حتی از این چادر می توان به عنوان حمام سیار نیز استفاده نمود. ظرفیتی که این چادر دارد 1 نفره بوده و به شکل عصایی توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ نصب می شوند.

 نوع عصایی
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.2 کیلوگرم
 قابلیت تغییر سایز ارتفاع
 دارای درب بزرگ
 قابلیت استفاده به عنوان حمام سیار
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی همواره یک از شرکت های خلاق در زمینه تولید چادر های مسافرتی و حمام سفری میباشد .چادر مسافرتی مرتفع ساحلی بست وی از محصولات محبوب این شرکت میباشد که به تازگی تولید شده.این چادر مسافرتی با طراحی خلاقانه که دارد در میان کسانی که زیاد اهل گردش و تفریح هستند محبوب میباشد زیرا دارای انواع کاربرد ها میباشد .بدین ترتیب دیگر نیازی به همراه داشتن چند نوع چادر نیست و با یکی از این چادر های مرتفع چند کاره از همراه داشتن باقی چادر های مسافرتی بی نیاز خواهی شد.در ادامه این مطلب قصد داریم با بررسی این محصول بیشتر با آن آشنا شویم.با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن :

این چادر مسافرتی یا حمام مسافرتی در ابعاد 110 سانتی متر طول و 110 سانتی متر عرض میباشد که ظرفیت آن از سوی شرکت 1 نفر اعلام شده است اما ظرفیت داخل آن به سه نفر میرسد.لازم به ذکر است این چادر مسافرتی برای استفاده 1 نفر طراحی شده است و اگر نیازی به یک چادر مسافرتی برای کمپ های دوستانه که معمولا تعداد زیادی آدم وجود دارند این مورد اصلا مناسب نخواهد بود.اما برای دو نفر مشکلی به وجود نخواهد آورد.وزن این محصول به دو کیلوگرم میرسید که حمل و نقل آنرا آسان کرده و همچنین دارای شاسی تنظیم ارتفاع میباشد که در صورت نیاز میتوانید آن را جمع کرده تا جای کمتری را اشغال کند.ارتفاع این چادر مسافرتی به بیشتر از 190 سانتی متر میرسد که میتوانید آن را با اندازه دلخواه تنظیم کنید 

طراحی و جنس بدنه :

طراحی این محصول از مهمترین دلایل فروش خوب آن و استقبال مردم میباشد که بسیار زیبا شکل گرفته و از آن مهمتر کاربرد های فراوانی دارد..این چارد مسافرتی علاوه بر طراحی دارای جنس و کیفیت فوق العاد ای میباشد.این محصول که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که در برابر نور آفتاب  مقاوم خواهد بود وضد آب نیز میباشد و در صورت خیس شدن لازم نیست نگران چیزی باشید. همچنین علاوه بر کیفیت خوب ارتفاع بلند تر از بسیاری چادر های مسافرتی داشته و از قابلیت تغییر سایز ارتفاع بهره مند است. علاوه بر این داشتن سه پنجره و یک درب بزرگ با روکش مخصوص زیپ دار از سایر ویژگی های بدنه این کالاست.

 

نحوه راه اندازی :

راه اندازی این محصول بر خلاف تصور بسیاری، ساده بوده و هیچ گونه پیچیدهگی خاصی ندار و شما قادر خواهید بود پس از چند بار تمرین به راحتی آن را باز و مجددا بسته بندی کنید.مراحل کار به این صورت است که ابتدا باید محلی مناسب و به دور از هر گونه اشیای تیز و سفتی مانند سنگ ریزه و کلوخ پیدا کنید.سپس فریم های فلزی را باز کرده و پایه ها را به میخ به زمین محکم کنید.در صورت نباز میتوانید ارتفاع آن را به اندازه دلخواه و کاربرد مورد نظر خود تنظیم کنید.حالا چادر آماده استفاده است و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...