چادر مسافرتی هشت نفره اتوماتیک

Fast Assemble_008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره اتوماتیک ارزان قیمت مدل Fast Assemble_008 از سری چادرهای مسافرتی محبوب در میان هوادارن کمپینگ و کوهنوردی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظار زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس 20 میلی متری می باشد که استحکام فوق العاده ای را به این محصول داده است و از همین رو این چادر مسافرتی از معدود چادرهایی می باشد که مقاومت در برابر بادهای شدید و طوفان است . همچنین جنس پارچه استفاده شده در ساخت این محصول از پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و خیال شما را در شرایط برف و باران راحت می کند . وزن این چادر مسافرتی 4 کیلو گرم است که در میان چادر های مسافرتی از وزن سبکی برخودار است و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی هشت نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_008 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 290 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی هشت نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_008

اگر به دنبال یک چادر مسافرتی زیبا و با کیفیت با قابلیت های ایده آل برای سفر آخر هفته به همراه خانواده هستید پیشنهاد ما به شما چادر مسافرتی هشت نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_008 می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این محصول همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در طراحی ساختار این چادر مسافرتی از ستون های فایبرگلاس استفاده شده است که توسط نگهدارنده هایی از جنس پلی استر به بدنه چادر متصل شده اند . همچنین میخ های نصب بعد از خرید برای شما ارسال می شود که توسط آن ستون ها به زمین متصل شده و در شرایط بادهای شدید و طوفان خیال شما را به طور کلی راحت می کند . در ساختار بدنه این محصول 2 عدد درب برای ورود و خروج ، 2 عدد پنجره وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی چدر از ورود حیوانات موذی نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که ساک حمل این چادر مسافرتی در ابعاد کوچک می باشد که به راحتی در صندوق عقب ماشین جای گرفته و در مسافت های طولانی بدون اشغال فضای زیاد قابل جا به جایی می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر است که از کیفیت و مقاومت بالا برخوردار می باشد . پارچه پلی استر کاملا ضد آب بودن و در راستای همین امر درزهای موجود در بدنه چادر به خوبی آب بندی شده اند . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم از جنس فایبرگلاس با قطر 20 میلی متر می باشد که استحکام بی نظیری را از خود به نمایش می گذارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 290 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای 8 نفر به صورت نشسته و 4 الی 5 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . وزن این چادر مسافرتی 4 کیلو گرم است که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه به ظرفیت و قیمت مناسبی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کمپینگ آخر هفته به همراه خانواده می باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک مدل Fast Assemble_008 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...