چادر مسافرتی هشت نفره ارتشی سایانا

sayana-017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره ارتشی سایانا یکی دیگر از محصولات محبوب و جدید شرکت سایانا می باشد که با بهره گیری از یک طراحی ارتشی و شیک باعث شده تا افراد مختلفی که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارند با خیال راحت به چشم یک محصول محبوب به این چادر نگاه کنند. در همین راستا اگر بخواهیم به توضیح در خصوص ویژگی های اصلی این محصول بپردازیم در وهله اول باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای ساختاری استاندارد است که از این نوع طراحی بیشتر چادر های مسافرتی ایرانی و فنری استفاده می کنند. هم چنین ورود و خروج به این محصول نیز از طریق درب ورود اصلی این محصول شکل می گیرد. در بخش های کناری این چادر مسافرتی شما می توانید پنجره هایی را هم مشاهده کنید که باعث می شود تا هوا به بهترین شکل ممکن در داخل این چادر به جریان بیفتد. هم چنین بهره مندی از توری در بخش های داخلی این محصول نیز باعث شده تا در تمامی فصول بتوانید با خیالی راحت درب ورود و پنجره های این محصول را باز کنید. در کنار این موارد قطعا باید به راه اندازی آسان و هم چنین اشغال کردن فشای کم توسط این محصول هم اشاره کنیم که دیگر نقاط مثبت این محصول می باشد. هم اکنون این چادر قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس است.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی هشت نفره ارتشی سایانا یک چادر مسافرتی با کیفیت و با دوام است که اگر در بخش قبلی به صورت جزئی در مورد این محصول اطلاعات کسب کرده باشید ، در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت کامل تر شما را با ویژگی های این محصول آشنا کنیم. در واقع قبل از خرید این چادر مسافرتی شما باید با ساختار و جنس بدنه و همین طور شیوه راه اندازی و کیفیت بخش های مختلف این محصول آشنا شوید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید دست به انتخاب و خرید بزنید. در همین راستا نیز پیشنهاد ویژه داریم تا این نقد و بررسی را تا انتها دنبال نمایید....

طراحی و شیوه ساخت

در نخستین بخش از این مقاله و نقد و بررسی باید با ویژگی های طراحی و ساخت این محصول شما را آشنا کنیم. در واقع باید به این مسئله پی ببرید که این چادر مسافرتی دارای چه خصوصیاتی از نظر طراحی و تولید می باشد و این خصوصیات باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن دست به خرید این محصول بزنید؟ بخش نخست از این مطلب نیز اشاره ای کامل به خصوصیات و طراحی ظاهری این محصول خواهد داشت که شما را به بهترین شکل ممکن با این کالا آشنا خواهد کرد.

در نگاه اول اگر شما به صورت کامل به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این چادر مسافرتی دارای یک سری ویژگی بی نظیر می باشد که این ویژگی ها در ساخت و تولید این محصول کاملا مشخص خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی دارای یک سری طرح و نقش می باشد که این طرح ها با نام طرح ارتشی در بازار شناخته می شود. بهره مندی از رنگ های قهوه ای ، سبز و کرم در طراحی بدنه این محصول باعث می شود تا با خیالی آسوده بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

هم چنین این طراحی ارتشی تمامی بخش های این چادر مسافرتی را هم در بر می گیرد و همین امر نیز باعث شده تا جذابیت های این محصول دو چندان شود. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر مسافرتی بحث بهره مندی از درب ورود بزرگ بر روی این چادر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد درب ورودی بزرگ با ساختاری مستطیلی در بخش جلویی این چادر به چشم می خورد که سبب شده تا به سادگی هر چه تمام تر بتوانید در داخل این محصول عبور و مرور نمایید. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز دارای پنجره هایی می باشد که این امر نیز در به جریان افتادن هوا در داخل چادر بسیار اثرگذار خواهد بود.

در کنار این موارد شما قادر خواهید بود تا ستون ها و اجزای تشکیل دهنده این محصول را هم به راحتی بر روی بدنه این محصول مشاهده کنید که باعث می شود تا جلوه این محصول از بخش بیرونی بسیار جذاب شود. هم چنین در بخش بالای درب ورود این محصول نیز نام تجاری شرکت سایانا و نماد این شرکت در کنار یک سری توضیح به بهترین شکل ممکن درج شده است که از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود. علاوه بر این ها از نظر نوع شکل گیری و طراحی شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از بخش های پایینی دارای یک ساختار مربعی شکل می باشد و هر چه به سمت بالا تر این محصول نگاه کنید عرض این چادر مسافرتی کمتر و باریک تر خواهد شد. این موارد همگی از خصوصیات طراحی و تولید این چادر مسافرتی به شمار می رود.

شیوه حمل و نقل و راه اندازی

یکی از خصوصیات خوبی که این محصول دارا می باشد بحث راحتی در حمل و نقل این چادر مسافرتی است. در واقع شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن این چادر مسافرتی را با توجه به بهره مندی از یک عدد ساک حمل با خود جا به جا نموده و از خصوصیات خوب این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله دقت کنید که ساک حمل این چادر مسافرتی دارای دو عدد بند می باشد که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن و با توجه به ساختار گردی که دارد به راحتی بر روی کول خود قرار داده و اقدام به حمل این محصول کنید.

مسئله مهم دیگر در خصوص این محصول بحث راه اندازی آسان و سریع این چادر مسافرتی می باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن بدنه اصلی این محصول را از داخل ساک حمل این کالا خارج کنید. در گام بعد نیز به راحتی و با باز کردن پایه های اصلی این محصول این امکان برای شما فراهم خواهد شد که از این چادر مسافرتی در حالت راه اندازی شده استفاده کرده و لذت ببرید. فرآیند راه اندازی این محصول نیز در کمتر از یک دقیقه انجام می شود که قطعا در وقت شما نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد.

مسئله مهم دیگر در مورد این چادر مسافرتی به زمانی بر میگردد که شما قصد دارید تا به ساده ترین شکل ممکن این محصول را جمع آوری کرده و کنار بگذارید. در این شرایط نیز باید در ابتدا سعی کنید تا درب اصلی و جهت این درب را به سمت داخل جمع کرده و این چادر را در یک حالت یک لایه قرار دهید. در گام بعد نیز با جمع کردن و چرخاندن نود درجه ای بدنه اصلی این محصول این امکان برای شما فراهم خواهد شد که این چادر را در داخل ساک حمل این محصول به صورت کامل قرار داده و اقدام به جمع آوری این محصول نمایید.

جنس و کیفیت بدنه چادر مسافرتی

در رابطه با جنس و کیفیت بدنه این محصول نیز سوالات زیادی پرسیده می شود و خیلی از افراد سعی می کنند تا با آگاهی از خصوصیات طراحی این محصول به بهترین شکل ممکن ویژگی های این چادر را از نظر کیفیت نیز مطلع شوند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید شده است که یک جنس با کیفیت و با دوام در میان تولیدات چادر های مسافرتی به شمار می رود. این مسئله سبب شده تا خیال شما از بابت کیفیت بدنه اصلی این چادر راحت شود. هم چنین فریم های این محصول نیز از نوع فلزی طراحی و تولید شده اند که شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که این موارد همگی به صورت ضد زنگ و با انعطاف پذیری بالا بر روی بدنه اصلی این چادر جای گرفته اند. این موارد نیز همگی نشان از این دارد که این چادر مسافرتی یک کالای فوق العاده با دوام و با کیفیت است که خیال شما قطعا از داشتن این محصول راحت خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی هشت نفره ارتشی سایانا یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که در میان چادر های مسافرتی به چشم می خورد. این محصول دارای وزن و حجم کم ، راه اندازی سریع و آسان ، پرتابل ، قابل استفاده در تمامی سفر ها و بهره مندی از ساختاری ضد آب و شکیل می باشد که تمامی این ویژگی ها قطعا در کنار هم باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این محصول راحت باشد. در همین رابطه نیز شما می توانید هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...