چادر مسافرتی هشت نفره ایرانی

camp-004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره درختی محصولی خاص و جذاب است که قطعا از نظر شیوه طراحی و ساختار می تواند یک پیشنهاد عالی برای خرید به شمار رود. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این چادر مسافرتی از نظر شیوه طراحی با توجه به طرحی که دارد یک محصول پر فروش شده است. بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید مشاهده کنید که طرح چندین درخت با شاخ و برگ های متعدد وجود دارد که این عامل سبب شده تا این محصول جزو چادر های طرح دار موجود در بازار به شمار رفته و از این نظر قطعا شیک و جذاب باشد. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول از جنس پارچه پلی استر شکل گرفته است که هم به صورت کاملا ضد آب بوده و هم ضخامت قابل قبولی دارد که این امر نیز از دیگر خصوصیاتی است که می توان به آن اشاره کرد. علاوه بر این ها این محصول دارای یک درب بزرگ ورودی و همین طور سه پنجره در اطراف خود می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توان در هر موقعی آن ها را باز کرده و از ویژگی های این چادر مسافرتی نهایت استفاده را برد. هم اکنون این محصول قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره درختی محصولی است که در این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی تخصصی آن بپردازیم. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که از نظر نوع ساختاری شما با یک چادر مسافرتی طرح دار و زیبا مواجه هستید که نیاز شما را از بابت نوع راه اندازی ، نوع طراحی و هم چنین کیفیت و کارایی راحت کرده است. با توجه به این نکات در این بخش پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید و انتخاب این محصول را دارید تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

شیوه طراحی و شکل گیری محصول

نخستین بخشی که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد شیوه طراحی و ساختاری این محصول می باشد. در واقع شما پس از خرید این محصول با یک کالای لوکس و زیبا مواجه خواهید شد که در کنار این زیبایی کارایی فوق العاده ای را هم برای شما به ارمغان آورده است. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول از نظر نوع طراحی و در واقع ساختار بدنه شبیه به اکثر چادر های مسافرتی بازار و ایرانی می باشد که از بخش زیرین و کف ساختاری مربعی و از بخش های بدنه اصلی نیز شبیه به یک ساختار کله قندی می باشد. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم دقت کنید که این بدنه دارای طرح جذابی هم می باشد که شاید یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان همین طرح موجود بر روی این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بر روی این محصول طرح درخت وجود دارد که به صورت شکیل و زیبا تنه درخت و شاخ و برگ آن نمایان است.

علاوه بر این ها باید به این نکته هم دقت کنید که ستون های اصلی این محصول نیز دقیقا بر روی بدنه این محصول و بر روی نواحی کناری این کالا به بهترین شکل ممکن دیده می شود و این ساختار نیز در زیر نواری قرار گرفته است که باعث شده تا بیشتر به چشم بیاید. هم چنین بر روی درب و پنجره این محصول نیز توری وجود دارد که این توری با رنگ سفید شکل گرفته و سبب شده تا ظاهر زیبای این محصول بیش از پیش به چشم بیاید. در کنار این موارد شما برای باز و بسته کردن درب اصلی این محصول نیز می توانید از بند موجود در بخش بالایی این محصول استفاده کنید و به سادگی اقدام به بستن درب و پنجره های این محصول نمایید.

بدنه و کیفیت چادر مسافرتی

از نظر نوع کیفیت و ساختار باید به این مطلب اشاره کنیم که این محصول از نظر کیفیت هم توانسته در آزمایش های متعدد بهترین جواب را کسب کند. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که رویه اصلی این محصول نیز کیفیت فوق العاده ای را از خود  به جای گذاشته است. این بدنه از نوع پارچه پلی استر شمعی می باشد که هم ضد آب بوده و هم از ضخامت بی نظیری برخوردار است که این امر نیز یکی دیگر از موارد مهم کیفیتی این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فریم های اصلی این محصول هم از نوع فلزی ضد زنگ بوده و قطعا در هر فضا و مکانی می توانید بدون نگرانی از این محصول نهایت استفاده را ببرید.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید به چند نکته اشاره کنیم. همان طور که عنوان کردیم این محصول در طول و عرض مشابه 250 سانتی متر طراحی و تولید شده است که نشان از فضای بزرگ این محصول دارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع این چادر مسافرتی هم 170 سانتی متر خواهد بود که قطعا افراد بزرگسال هم می توانند به راحتی در داخل این چادر عبور و مرور کرده و نگران فضای داخلی و هم چنین ارتفاع این چادر مسافرتی نباشند. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول برای 8 نفر بزرگسال می باشد که این تعداد می توانند به صورت نشسته در داخل این محصول قرار گیرند. هم چنین در حالت دراز کش نیز این مقدار نصف شده و 4 نفر نیز می توانند به صورت هم زمان در داخل این چادر به استراحت بپردازند. تمامی این موارد باعث شده تا شما بتوانید این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...