چادر مسافرتی هشت نفره بلند مکعبی

tr33212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره بلند مکعبی یک چادر مسافرتی زیبا ساخته شده از چند رنگ بسیار با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده تمام افراد است. از این چادر شما می توانید به سادگی در سفرهای کمپینگ خود و اطراق های جنگلی استفاده کرده و لذت استراحت در ان را تجربه کنید. در ارتباط با خصوصیات خوب این کالا باید اشاره کرد که این چادر مسافرتی دو عدد درب ورود در دو طرف دارد که باعث شده تا بتوانید عبور و مرور خود را از هر طرف که دوست داشتید انجام دهید. علاوه بر این ها این محصول در کنار خود کیف حمل و نقل را هم موجود می بیند که این عامل باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را با خود حمل کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید. علاوه بر این ها جنس بدنه این محصول نیز ساخته شده از نوع اکسفورد می باشد که به سادگی اسیب نخواهد دید و به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین این چادر یک عدد هواکش نیز بر روی خود موجود دارد که باعث به جریان افتادن هوا در داخل چادر خواهد شد. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت فوق العاده از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه اکسفورد
 جنس پایه ها فنری
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ضد آب
 دارای هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی هشت نفره بلند مکعبی یکی دیگر از چادر های مسافرتی فوق العاده چشم نواز بازار که رنگ تیره و شکیلی داشته و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است چادر مسافرتی هشت نفره بلند مکعبی می باشد. این محصول از دو رنگ بادمجانی و سورمه ای طراحی و تولید شده که بسیار زیبا و با کیفیت است. در همین ارتباط باید گفت که در این پس می خواهیم این چادر را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را دنبال کنید تا با خصوصیات این محصول به طورکامل اشنا شوید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب یک چادر مسافرتی توسط مشتریان نوع ساخت و شکل و شمایل ان است که در خرید مشتریان تاثیر زیادی می گذارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا هم ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا دارد و به دلیل رنگ زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر بخواهیم در همین ارتباط بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که بدنه اصلی این چادر ساخته شده از رنگ بادمجانی می باشد. قسمت بالایی این کالا هم از رنگ سورمه ای طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها لبه های قسمت های مختلف این چادر نیز از پارچه سفید رنگ با رویه ای ابی طراحی و تولید شده است. حال اگر بخواهیم راجب ارگونومی و خصوصیات این محصول هم صحبت کنیم باید گفت که این کالا دارای یک عدد درب بزرگ در بخش جلویی خود می باشد که به سادگی می توانید ان را باز کرده و با بند هایی که در بالای درب قرار گرفته است به سادگی درب این محصول را باز نگه دارید. علاوه بر این ها این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره هم می باشد که هر دو دارای توری هستند. هم چنین داشتن هواکش هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر به شمار می رود که با استفاده از ان می توانید به سادگی هوا را در داخل این چادر به جریان بیندازید.

جنس بدنه

بدنه و رویه اصلی این محصول تمام از جنس پارچه اکسفورد طراحی و تولید شده است که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فنری ساخته شده است که از انعطاف پذیری خوب و معقولی بهره می برد و نگرانی ها از بابت خرابی را تا حد زیادی کاهش داده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید گفت که طول و عرض این چادر هر دو 240 سانتی متر می باشد که همین ابعاد باعث شده تا شکل و ظاهری مربعی به خود بگیرد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 210 سانتی متر می باشد. در رابطه با ظرفیت این چادر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این چادر با نام هشت نفره به فروش می رسد که هشت نفر به صورت دراز کش می توانند از ان استفاده کنند و چهار نفر نیز به صورت خوابیده به طور هم زمان می توانند در این چادر به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک چادر فنری حداکثر در مدت زمان پنج دقیقه انجام می پذیرد. در همین خصوص باید گفت که این کالا را در ابتدا باید از داخل بسته بندی خارج کنید و تمام متعلاقات ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی و در ابتدا اقدام به اتصال پایه ها و ستون های این کالا به یکدیگر کنید. پس از انجام این کار نیز باید به دنبال محفظه هایی بر روی بدنه اصلی این کالا کنید که پایه ها و ستون ها از داخل ان عبور کنند. پس از رد کردن پایه ها و ستون ها به سادگی باید این محصول را سر پا کرده و برای مقاومت بیشتر ان اقدام به نصب طناب ها و میخ های نصب کنید. اگر در فصول گرم نیز از این محصول استفاده می کنید و باد باعث تکان خوردن این چادر نمی شود نیازی به نصب پایه ها نخواهید داشت. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید چند نکته را رعایت کنید. از فشار وارد کردن به پایه ها و ستون های این محصول جدا خودداری کنید تا این چادر افت کیفیت نداشته باشد. هم چنین از ضربه زدن به بدنه اصلی این چادر خودداری کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این نکات ساده به سادگی می توانید بدون کوچکترین اسیبی از این چادر در مسافرت های خود استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی هشت نفره بلند مکعبی یک محصول با کیفیت و مقاوم می باشد که قیمت خوبی داشته و بسیار مقرون به صرفه است. از این کالا می توانید در سفرهای خانوادگی خود استفاده کرده و لذت استراحت درون ان را تجربه کنید. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...