چادر مسافرتی هشت نفره درختی

tent-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره درختی یکی دیگر از چادر های مسافرتی خاص و منحصر به فردی است که به تازگی به بازار عرضه شده است. خیلی از افراد این محصول را با نام درختی و عده ای دیگر نیز با عنوان های چادر مسافرتی ارتشی و یا نظامی می شناسند که از خصوصیات خوب این محصول خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که بخش جلویی این محصول دارای یک عدد درب ورود می باشد که به ساده ترین شکل ممکن قادر خواهید بود تا به داخل این محصول عبور و مرور کنید. این درب به راحتی به سمت بالا جمع شده و با توجه به دارا بودن بند به صورت محکم بسته خواهد شد. هم چنین این محصول کاملا نورگیر است و باعث شده تا در طول روز فضای تاریکی را در اختیار نداشته باشید. بهره مندی از بدنه ای با جنس پارچه شمعی پلی استر و هم چنین قابلیت راه اندازی آسان به شیوه فنری از مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها با توجه به وزن کمی که این محصول دارد و دارا بودن ساک حمل شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن اقدام به جا به جایی این محصول کنید. تمامی این ویژگی ها نشان می دهد که این چادر مسافرتی یک محصول ایده آل برای خرید می باشد.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره درختی از سری چادر های با دوام و با کیفیتی است که با توجه به بهره مندی از بدنه مقاومی که دارد باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید این محصول بزنید. نوع طرح موجود بر روی این محصول در کنار شیوه ساده و آسان راه اندازی و همین طور پرتابل بودن این چادر مسافرتی همگی سبب شده تا شما با یک محصول تمام عیار مواجه باشید که قطعا به بهترین شکل ممکن می توانید نیاز شما را برطرف سازد. در همین رابطه نیز این مطلب به بررسی تخصصی و کامل این چادر مسافرتی اختصاص دارد که بعد از مطالعه کامل این توضیحات در خصوص چادر مسافرتی می توانید با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید....

شیوه طراحی و راه اندازی محصول

در ابتدای این مطلب باید به این مسئله اشاره کنیم که این چادر مسافرتی دارای یک سری ویژگی جذاب می باشد که اولین نکته در خصوص این محصول به بحث طراحی بدنه و همین طور شیوه راه اندازی آن تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در ابتدا شما با مشاهده تصاویر این محصول متوجه خواهید شد که این چادر دارای یک طراحی مربعی شکل می باشد. این طراحی مربعی شکل به بهترین شکل ممکن تشکیل دهنده اجزای اصلی ستون های این محصول می باشد که این مسئله یکی از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود. هم چنین شما می توانید در بخش های کناری این محصول نیز مشاهده نمایید که ستون های اصلی بدنه این چادر مسافرتی به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و تعبیه شده است که از خصوصیات خوب این چادر به شمار می رود.

در کنار این موارد اگر بخواهیم به طرح موجود بر روی بدنه این چادر مسافرتی نیز اشاره کنیم باید عنوان کنیم که این محصول دارای طرحی درختی می باشد که خیلی از افراد این محصول را تحت نام و عنوان چادر مسافرتی ارتشی و یا نظامی هم می شناسند که از خصوصیات این محصول به شمار می رود. در واقع بر روی بدنه اصلی این چادر شما اشکال مختلفی را می توانید مشاهده نمایید که با رنگ اصلی و زمینه کرم و همین طور با بهره گیری از طرح های متفاوت سبز و قهوه ای شکل گرفته است که این مورد هم از دیگر ویژگی های این چادر به شمار می رود.

شما می توانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول در سریع ترین زمان ممکن نیز کنید که در خصوص این راه اندازی و همین طور ساختار درب اصلی و پنجره های این محصول هم با شما صحبت خواهیم کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول را شما در داخل یک ساک حمل بسیار کوچک می توانید تحویل بگیرید که این مزیت سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید اقدام به حمل و نقل جا به جایی این محصول کرده و در زمان و مکان مناسب اقدام به استفاده از این محصول نمایید. هم چنین برای راه اندازی آسان این محصول در گام نخست باید سعی کنید تا بدنه اصلی این چادر مسافرتی را از داخل بسته بندی خارج نموده و با باز کردن پایه های این محصول کاری کنید که این چادر شکل کاملی را به خود بگیرد و می توانید در این مرحله به بهترین شکل ممکن سعی در استفاده از این محصول نمایید.

هم چنین مسئله مهم دیگری که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کنیم بحث درب ورودی این محصول می باشد. این درب ورودی به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است که درب اصلی به صورت رول شده به سمت بالا جمع می شود و در بخش بالایی این محصول نیز شما می توانید مشاهده نمایید که یک عدد بند وجود دارد که با استفاده از این بند شما قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر درب ورودی این محصول را باز گذاشته و از این چادر مسافرتی استفاده نمایید. در سه سمت دیگر این محصول نیز پنجره هایی با ساختار نیم دایره ای شکل نیز به چشم می خورد که این پنجره ها هم با ساختاری مشابه درب ورودی این محصول باز و بسته شده و قابل استفاده خواهد بود.

دیگر ویژگی های چادر مسافرتی

در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که در خصوص این چادر مسافرتی و دیگر ویژگی های این محصول به صورت کامل با شما صحبت کنیم. در واقع در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول بر روی درب و پنجره های خود دارای توری می باشد. این توری باعث شده تا بتوانید در فصول گرم سال بدون نگرانی از این بابت به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و از در اختیار داشتن این چادر مسافرتی لذت ببرید. هم چنین مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث ضد آب بودن این محصول می باشد.

شما می توانید مشاهده کنید که از این چادر قادر خواهید بود تا در شرایط پاییزی هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و بدون نگرانی از بابت خیس شدن و نفوذ آب به داخل این چادر نیز از آن استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که بدنه اصلی این چادر مسافرتی هم از نوع پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. در واقع این جنس در میان چادر های مسافرتی خصوصا چادر های با کیفیت ایرانی و خارجی یک نوع رایج و محبوب به شمار خواهد رفت که در این محصول هم از همین نوع جنس استفاده شده است.

علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پایه های این محصول همگی به صورت فلزی طراحی و تولید شده است که مقاومت بالایی دارد و در عین حال نیز از انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار خواهد بود. این مسئله سبب شده تا در هنگام راه اندازی در صورت فشار وارد شدن به این محصول نیز آسیب نبیند.

هم چنین نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث ظرفیت این چادر مسافرتی می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این چادر مسافرتی دارای ظرفیت هشت نفره می باشد که این مقدار ظرفیت مناسب برای استفاده در حالت نشسته عنوان شده است و اگر افراد قصد داشته باشند تا به صورت دراز کش از این محصول استفاده کنند تنها 4 نفر بزرگسال می توانند به صورت هم زمان از این محصول استفاده نموده و لذت ببرند.

هم چنین بهره مندی از ابعاد و ارتفاع مناسب این محصول نیز سبب شده تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن در داخل این محصول عبور و مرور نموده و به ساده ترین شکل ممکن از تمام ویژگی های این محصول استفاده نمایید. در کنار این موارد باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که فروشگاه تهران اینتکس تنها نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران این چادر مسافرتی خاص و زیبا را به تازگی و با قیمتی ارزان عرضه کرده است که می توانید با توجه به خصوصیاتی که دارد هم اکنون آن را از سایت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...